Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Fine Garden Okayama 2





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een haardroger
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
King Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

610-4 Hirano Kitaku, Okayama, Okayama, 701-0151
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The OneFive Okayama
The OneFive Okayama
- Gratis wifi
- Wasservice
- Receptie 24/7
- Magnetron
8.0 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 19
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fine Garden Okayama 2 Adults
Fine Garden Okayama 2 Adults
Fine Garden Okayama 2 Okayama
Hotel Fine Garden Okayama 2 Hotel
Hotel Fine Garden Okayama 2 Okayama
Hotel Fine Garden Okayama 2 Adults Only
Hotel Fine Garden Okayama 2 Hotel Okayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Fine Garden Okayama 2
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sadanobu
Reisde met een groep
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadanobu
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sin Han Catalina
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin Han Catalina
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
TOSHIKO
24 mei 2025
TOSHIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fumiya
5 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
fumiya
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tomohiro
18 apr 2025
Tomohiro
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
RYOSUKE
24 feb 2025
RYOSUKE
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Koji
23 feb 2025
Koji
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
SHORI
24 nov 2024
SHORI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Ayako
Reisde met familie
10 okt 2024
Ayako
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michie
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michie
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Haruki
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruki
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
takashi
6 mei 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takashi
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食もらえるですね
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
gary
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gary
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 aug 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
kaoru
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaoru
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
なべ
22 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
なべ
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big room, polite staff
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
HungYu
15 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有機會還會入住
HungYu
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Yueh yun
7 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店的電話號碼錯誤
Yueh yun
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
設備完善但地處偏僻
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten