Estinate Hotel Naha

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Haven van Tomari

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Estinate Hotel Naha

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Lobbylounge
Lobbylounge
Terras
Twin kamer, niet-roken (Ryukyu Modern Twin) | 1 slaapkamer, donzen dekbedden, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer, niet-roken (Ryukyu Modern Double)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken (Theater Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • Max. aantal: 4
  • 2 twijfelaars

Kamer, niet-roken (Ryukyu Modern King)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
  • 24 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 eenpersoonsbed en 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-3-11, Matsuyama, Naha, Okinawa, 900-0032

In de buurt

  • Haven van Tomari - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Kokusai-dori Winkelstraat - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Strand van Naminoue - 12 min. lopen - 1.1 km
  • DFS Galleria Okinawa - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Cruiseterminal van Naha - 2 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Miebashi - 5 min. lopen
  • Naha (OKA) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪歴史を刻め - ‬1 min. lopen
  • ‪激熱酒場赤ほりゅう - ‬1 min. lopen
  • ‪夢島 - ‬1 min. lopen
  • ‪焼肉本舗島牛 - ‬1 min. lopen
  • ‪ESTINATE LOUNGE - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Estinate Hotel Naha

Hotel in de buurt van Haven van Tomari
Faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en wasvoorzieningen en een ligging in de buurt van Kokusai-dori Winkelstraat en Strand van Naminoue maken van Estinate Hotel Naha de ideale accommodatie. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en conciërgeservices
  • Een lift, gedeelde werkplekken en een cadeauwinkel
  • Meertalig personeel, hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 82 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Bidets, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 1.200 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: JPY 1.650 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Buiten

  • Barbecue
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het parkeerterrein van het hotel is 2 minuten lopen. Er zijn parkeerplekken beschikbaar tegen een toeslag. Vol = vol. Voor je kunt parkeren dien je een parkeerkaart te kopen bij de receptie. Deze accommodatie brengt een parkeertoeslag per voertuig, per toegang tot het parkeerterrein in rekening.

Renovaties en sluitingen

Van 9 juli 2025 tot 10 juli 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Een aantal kamers
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1650 per persoon
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1200 per nacht (op 200 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Wegwerpartikelen en toiletartikelen zijn verkrijgbaar in de lobby.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

ESTINATE HOTEL Naha
ESTINATE Naha
ESTINATE
Estinate Hotel Naha Okinawa Prefecture
ESTINATE HOTEL formerly Hotel Estination
ESTINATE HOTEL
Estinate Hotel Naha Naha
Estinate Hotel Naha Hotel
Estinate Hotel Naha Hotel Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Estinate Hotel Naha?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Estinate Hotel Naha te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Estinate Hotel Naha?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Estinate Hotel Naha uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Estinate Hotel Naha?

Dit hotel ligt in Naha-shi, binnen 10 minuten lopen van Matsuyama Park, Haven van Tomari en Kokusai-dori Winkelstraat. Ook Strand van Naminoue en Cruiseterminal van Naha liggen binnen 2 km afstand. Station Miebashi ligt op 5 minuten lopen en naar Station Kenchomae is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Estinate Hotel Naha

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 363 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 424 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 155 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1002 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcel, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Great Hip hotel!

Great hip hotel in Naha. Close to the port where we were coming from. Easy to get a taxi to anywhere. The room was very small however and the bathroom we had in whole Japan (even Tokyo). Yhe design of the hotel was very nice. Hotel staff very friendly, accomodating and problem solving! Food was great in the restaurant/bar/lounge. Love it!
2 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Keiji

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1階スタッフさんはホスピタリティに溢れてる感じがしました。
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Toshie

Positief: Voorzieningen
コンパクトなお部屋ですが、全て揃っていて不便なく快適に過ごせました。
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well placed and excellent staff
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

SACHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方々がとても親切した。おかげさまで、とても充実して、スムーズな時間を過ごす事ができました。夕方のテラスで沖縄の空気を感じながらいただいたビール(無料),彩りの素敵な朝食・・・ありがとうございました☺︎
5 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

AYA

Negatief: Personeel en service
駐車場はやっぱりステーキの向かいにあり、ホテルから近いが、駐車場停めるのに一度ホテルに行き用紙をもらい、駐車場へ行かなければならないのが少し面倒でした。 2泊したが受付時に連泊の清掃どうするかと聞かれて断ったにも関わらず、清掃されていた。
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Craig

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff all great and lovely community atmosphere. Will definitely stay again
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Daisy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has laundry located in fourth floor. Daily cleaning was provided. Breakfast was great. Hotel staff provided an excellent service. Thank you. We enjoyed our stay.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Mayu

スタッフの方が素敵でした。
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

yuka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフさんが親切でありサービスも素晴らしかったです。ラウンジは開放的でおしゃれ。フリービールと一緒にローカルフードを取り入れた美味しいタコスを楽しめました。
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

TAKASHI

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

AYA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが広く、ソファーもあり、バスタブ付き、プロジェクター付きでゆっくり身体を癒すことができました。 コンビニが近く、ファミマとセブンがあり、すごく便利。 沖縄はバスタブ無いホテルが多いので重宝してます。 あと、レストランがとても美味しいし、おしゃれ。 いつもフリービールの時間にホテルに着けてないので次回こそは!
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Fere Erika

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Estinate is one of the best hotels we’ve ever stayed in Japan. Staff were kind and amazing, they go above and beyond to give their guests the best experience. The free breakfast although limited choices is pretty good too, it adds amazing value to the stay. Thank you again Aki, Ryuji, and Natsu, we can’t wait to be back again!
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Thea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positive: Clean and rooms not too small with all amenities. Negative: No roomservice during the stay.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

SHOGO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
よい
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Hideki

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方の対応が非常に良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Tatsuhiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Carter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kenichi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフさんの対応も良く、1Fロビーラウンジも快適でした。朝食メニューのタコライス、コーヒーを美味しく頂きました。 また、那覇に来た際は、泊まりたいと思います。
ロビーラウンジ
朝食のタコライス
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Jia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really lovely place to stay, the room is clean and quiet, pretty spacious for single person, 15 mins walk to Naha centre. Staff was helpful and friendly.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshiaki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

HUNG YU

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Jyun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2025