GRG Hotel Naha

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op 9 minuten lopen van Kokusai-dori Winkelstraat

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer, roken

8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Deluxe tweepersoonskamer, roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 16 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 16 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

8,2 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 14 mยฒ
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 30 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Privรฉbadkamer
Digitale zenders
  • 30 mยฒ
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe Double Room - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Deluxe Double Room - Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room - Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room - Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Single (Non-Smoking)

  • Max. aantal: 1

Standard Single Room-Smoking

  • Max. aantal: 1

Twin Room-Smoking

  • Max. aantal: 2

Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

[Triple Room][Non-Smoking]

  • Max. aantal: 3

Semi-Double With Bath

  • Max. aantal: 2

Triple Room-Smoking

  • Max. aantal: 3
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-16-10 Matsuyama, Naha, Okinawa-ken, 900-0032

In de buurt

  • Haven van Tomari - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Kokusai-dori Winkelstraat - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Strand van Naminoue - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Kantoor van de Prefectuur van Okinawa - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Cruiseterminal van Naha - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Miebashi - 8 min. lopen
  • Naha (OKA) - 13 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชใ‚นใƒ†ใƒผใ‚ญใƒใ‚ฆใ‚น88 Jr ๆพๅฑฑๅบ— - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใ‚„ใฃใฑใ‚Šใ‚นใƒ†ใƒผใ‚ญ2nd - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใ‚นใ‚นใƒชใƒ - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใ‚ชใƒผใƒซใ‚คใƒณ - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใƒ’ใ‚ซใƒซ - โ€ฌ1 min. lopen

Over deze accommodatie

GRG Hotel Naha

Hotel in de buurt van Kokusai-dori Winkelstraat
GRG Hotel Naha ligt niet alleen dicht bij Haven van Tomari en Strand van Naminoue maar biedt ook voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een automaat
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Gratis kranten
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 159 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.500 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: JPYย 1.600 voor volwassenen en JPYย 800 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 14 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1600 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
  • Parkeerkosten: JPY 1500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRG Hotel
GRG Hotel Naha
GRG Naha
GRG Naha Hotel
Hotel GRG
GRG Hotel Naha Higashimachi Okinawa Prefecture
GRG Hotel Naha Okinawa Prefecture
GRG Hotel Naha Naha
GRG Hotel Naha Hotel
GRG Hotel Naha Hotel Naha

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GRG Hotel Naha?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij GRG Hotel Naha te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1500 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij GRG Hotel Naha?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij GRG Hotel Naha uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt GRG Hotel Naha?

Dit hotel ligt in Naha-shi, binnen 10 minuten lopen van Matsuyama Park, Kokusai-dori Winkelstraat en Haven van Tomari. Ook Strand van Naminoue en Cruiseterminal van Naha liggen binnen 2 km afstand. Station Miebashi ligt op 8 minuten lopen en naar Station Kenchomae is het 9 minuten lopen.

Beoordelingen over GRG Hotel Naha

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 456 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 456 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 456 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 456 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 456 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

makoto

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใฎๅฏพๅฟœใ‚‚่‰ฏใใ€้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ๆธ…ๆฝ”ใงใ—ใŸ ใ‚ฆใ‚งใƒซใ‚ซใƒ ใƒ‰ใƒชใƒณใ‚ฏๅฌ‰ใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 โ€“ Goed

masaakazu

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 โ€“ Goed

masaakazu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„ใงใ™
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 โ€“ Goed

SEIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Daiki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅฏพๅฟœใ‚‚ใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใ‚‚็”ณใ—ๅˆ†ใชใ—โ€ผ๏ธไปŠๅบฆใฏๆœ้ฃŸๅˆฉ็”จใ—ใฆใฟใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

SATOSHI, Nanjo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
็น่ฏ่ก—ใฎไธญใซใ‚ใ‚‹ใƒ›ใƒ†ใƒซใงๅ‘จใ‚Šใฏ่ณ‘ใ‚„ใ‹ใ€่ฏใ‚„ใ‹ใงใ™ใ€‚ใ‚ฆใ‚ญใ‚ฆใ‚ญๆฐ—ๅˆ†ใŒๅ‘ณใ‚ใˆใพใ—ใŸใ€‚
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 โ€“ Goed

Shuichi

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใŸใ„

้ƒจๅฑ‹ใฏๅบƒใๆธ…ๆฝ”ๆ„ŸใŒใ‚ใ‚Šใ€ใ‚ณใ‚นใƒ‘ใŒ่‰ฏใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใพใ™ใ€‚ใพใŸใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณๆ™‚ใฎใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎๆ–นใฎๅฏพๅฟœใ‚‚่‰ฏใ‹ใฃใŸใฆใ™ใ€‚
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

HROYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Tsuyoshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใŒ่‰ฏใ„
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

??

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Yoshihiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅˆใ‚ใฆๅฎฟๆณŠใ€ใ‚ขใ‚ฏใ‚ปใ‚น่‰ฏใใ€็„กๆ–™ใฎๆœ้ฃŸใ‚‚ ๆฒ–็ธ„ๆ–™็†ใŒ่ฑŠๅฏŒใงๆบ€่ถณใ€‚ ่ฟ‘ใใซใ‚คใ‚ชใƒณ็ณปๅˆ—ใฎใ‚นใƒผใƒ‘ใƒผใพใŸใƒชใƒ”ใƒผใƒˆใ—ใŸใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซใซใชใ‚Šใใ†ใ€‚
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

rena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
็…™่‰ใŒๅ–ซ็…™ๅ‡บๆฅใ‚‹ใฎใŒ้žๅธธใซๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ—ใŸใ€‚ ๆ„›็…™ๅฎถใฏๅคšใ„ใจๆ€ใ„ใพใ™ใฎใง็ถ™็ถšใ—ใฆใใ ใ•ใ„ใ€‚
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Satoshi

Positief: Voorzieningen
good
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

hiroki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

3ๅ›ž็›ฎใฎๅฎฟๆณŠใงใ™(^^)

ใ„ใคใ‚‚ๅฟซ้ฉใซ้Žใ”ใ•ใ›ใฆ้ ‚ใใ‚ใ‚ŠใŒใจใ†ใ”ใ–ใ„ใพใ™ใ€‚ๅ‚่€ƒใพใงใซใ€ใƒ‰ใƒฉใ‚คใƒคใƒผใŒไฝฟใ„ใซใใ„ใงใ™ใ€‚ๅคใ„ใ‹ใ‚‰ใ‹ใช...ๆธฉ้ขจใŒๆš‘ใ™ใŽใฆ้ ญ็šฎใŒ็—›ใ„ใงใ™ใ€‚ใ”ๆคœ่จŽๅฎœใ—ใใŠ้ก˜ใ„ใ—ใพใ™ใ€‚
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Kanazawa

Positief: Netheid
ๅˆใ‚ใฆๆฒ–็ธ„ใซๆฅใ‚‹ไบบใซใจใฃใฆใฏๅˆ†ใ‹ใ‚Šใซใใ„็ซ‹ๅœฐใ ใจๆ€ใ„ใพใ™ใŒใ€ใใฎๅˆ†ๅ€คๆฎตใฏใƒชใƒผใ‚บใƒŠใƒ–ใƒซใงใ™ใ€‚ ๆœ€ไฝŽ้™ใฎใ‚ขใƒกใƒ‹ใƒ†ใ‚ฃใฏ็”จๆ„ใ•ใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ไธŠใ€ใ™ใ่ฟ‘ใใซใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใ‚‚ใ‚ใ‚‹ใฎใงๅ›ฐใ‚‹ใ“ใจใฏใชใ„ใฎใฏ่‰ฏใ„ใงใ™ใ€‚้ƒจๅฑ‹ใ‚‚ๆฏ”่ผƒ็š„็ถบ้บ—ใซใ•ใ‚Œใฆใ„ใŸใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚ ใŸใ ้ƒจๅฑ‹็€ใฎใ‚ตใ‚คใ‚บใŒ้ธๆŠžใงใใ‚‹ใจใ„ใ„ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚็‰นใซๆœ€็ต‚ๆ—ฅใซ็”จๆ„ใ•ใ‚Œใฆใ„ใŸ้ƒจๅฑ‹็€ใฎใ‚บใƒœใƒณใฎใ‚ดใƒ ใŒใฎใณใฎใณใงใ‚บใƒฌ่ฝใกใฆใ—ใพใ„ไธๅฟซใงใ—ใŸใ€‚ๅฅณๆ€งใงใ‚‚ไฝ“ๅž‹ใฏ่‰ฒใ€…ใชใฎใงๆœ€ไฝŽ้™ใฎใ‚ตใ‚คใ‚บใฏ็”จๆ„ใ—ใฆใŠใในใใ ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€‚ ใ‚ใจ็พŽใ‚‰ๆตทๆฐดๆ—้คจใชใฉไธปใช่ฆณๅ…‰ๅœฐใธใฎ่กŒใๆ–นใชใฉใƒญใƒ“ใƒผใซๆ›ธใ„ใฆใ‚ใ‚‹ใจๅŠฉใ‹ใ‚‹่ฆณๅ…‰ๅฎขใ‚‚ใ„ใ‚‹ใฎใงใใ†ใ„ใ†ๅฐใ•ใชๅฟƒ้ฃใ„ใŒใ‚ใ‚‹ใจๆฌกใ‚‚ๅฎฟๆณŠใ—ใŸใ„ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

AKIHIRO

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

takumi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใ‚ณใ‚นใƒ‘่‰ฏใ—
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

Ichiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Ohmori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

Miho

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

MASAKI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
ไพฟๅˆฉใงใ™ใŒใ€้ฃฒใฟๅฑ‹่ก—ใชใฎใง้จ’้ŸณใŒๆฐ—ใซใชใ‚‹ใ€‚TVใซBSใŒใ‚ใ‚‹ใจ่‰ฏใ„ใฎใงใฏ?ๅ†ทๅ‡ๅบซใŒใ‚ใ‚Œใฐ?
5 nachten verbleven in februari 2025

8/10 โ€“ Goed

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Takashi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 โ€“ Goed

Azusa

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆ™‚่จˆใŒ่ฒธใ—ๅ‡บใ—ใŒ้ขๅ€’ใ€‚ๅพŒใฏใจใฆใ‚‚่‰ฏใ„
3 nachten verbleven in januari 2025