Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, roken laden

Standaard kamer, roken
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Double Room with Small Double Bed Non smoking laden

Double Room with Small Double Bed Non smoking
Alle foto's voor Double Room with Small Double Bed Smoking laden

Double Room with Small Double Bed Smoking
Alle foto's voor Double Room with Small Double Bed laden

Double Room with Small Double Bed
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Nikko Alivila
Yomitan
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 192
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-40, Omoromachi, Naha, Okinawa-ken, 900-0006
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Abest Cube Naha Kokusai Street
Abest Cube Naha Kokusai Street
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 659 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 6 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Stork
Hotel Stork Naha
Stork Hotel
Stork Naha
Hotel Stork Naha, Okinawa Prefecture
Hotel Stork Naha Shintoshin Okinawa Prefecture
HOTEL StoRK Naha
HOTEL StoRK Hotel
HOTEL StoRK Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL StoRK
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
EIJI
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIJI
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tsuyoshi
8 jul 2025
Tsuyoshi
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
rie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIDE
7 jun 2025
KAZUHIDE
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KOUICH
6 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUICH
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
morio
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
morio
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AKIRA
25 mei 2025
AKIRA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hiroyoshi
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyoshi
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
REIKO
23 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
REIKO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Shigemi
11 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigemi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JUN
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUN
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
tadafumi
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
tadafumi
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
RIE
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIE
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DORA
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DORA
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
rie
27 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rie
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
MING WEI
Reisde met partner
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MING WEI
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Makoto
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
PEI-CHIEN
19 apr 2025
PEI-CHIEN
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TAKASHI
24 mrt 2025
TAKASHI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kyoka, Uruma-city
23 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Kyoka
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LING CHU
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很棒的住宿
LING CHU
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
14 mrt 2025
Kenji
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tomie
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomie
3 nachten verbleven in maart 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels