Laguna Garden Hotel
Resort met 4 restaurants bij het congrescentrum in Ginowan
Fotogalerie voor Laguna Garden Hotel





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 â
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Moderate) laden

Twin kamer, niet-roken (Moderate)
9,2 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (East Wing Type A) laden

Twin kamer, niet-roken (East Wing Type A)
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (East Wing Type B) laden

Twin kamer, niet-roken (East Wing Type B)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, op de hoek laden

Twin kamer, niet-roken, op de hoek
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-1-1 Mashiki, Ginowan, Okinawa-ken, 901-2224
Over deze accommodatie
Laguna Garden Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Southern Beach Hotel & Resort OKINAWA
Southern Beach Hotel & Resort OKINAWA
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
8.8 van 10, Uitstekend, 1.185 beoordelingen
De prijs is âŦÂ 238
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 3000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vÃŗÃŗr aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober.
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiÃĢren en deze kopie in de administratie te bewaren.Â
Kinderen jonger dan 12 jaar oud worden niet tot het zwembad en het bubbelbad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Gasten jonger dan 13 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Laguna Garden
Laguna Garden Ginowan
Laguna Garden Hotel
Laguna Garden Hotel Ginowan
Ana Laguna Garden Ginowan
Hotel Ana Laguna Garden
Laguna Garden Hotel Okinawa Prefecture/Ginowan, Japan
Laguna Garden Hotel Resort
Laguna Garden Hotel Ginowan
Laguna Garden Hotel Resort Ginowan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Laguna Garden Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 â Uitstekend
Ho
Reisde met partner
1 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Norma AngÊlica
Reisde met partner
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norma AngÊlica
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
MASARU
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
MASARU
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Ming, Honolulu
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Samantha
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samantha
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
norikazu
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
norikazu
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 â Goed
JIJA
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
JIJA
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Ming, Honolulu
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ming
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Stanley, Henderson
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
11 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 â Redelijk
Noriko
Zakenreiziger
17 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Tomo
17 okt 2025
Tomo
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 â Ontzettend slecht
ASAKI
16 okt 2025
ASAKI
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
ryu
13 okt 2025
ryu
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Nobuyuki
13 okt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobuyuki
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 â Goed
Yuriko
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Yuriko
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Mayuko
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Mayuko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Mari
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mari
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 â Uitstekend
Misako
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misako
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
MIT S U J I
Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIT S U J I
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Kenichiro
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Kenichiro
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
å æ
Reisde met familie
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
å æ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Noriko
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 â Uitstekend
Rena
20 sep 2025
Rena
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 â Redelijk
Aki
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aki
2 nachten verbleven in september 2025








