Fotogalerie voor Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 53
22 okt - 23 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Een magnetron
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Een magnetron
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Diep bad
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Een magnetron
Double Room
Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

88 Ihei, Chatan, Okinawa, 904-0102
Over deze accommodatie
Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN
Vergelijkbare accommodaties

Mango Resort Okinawa Chatan
Mango Resort Okinawa Chatan
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 293 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr Kinjo In Blue Chatan Chatan
Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN Hotel
Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN Chatan
Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN Hotel Chatan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mr.KINJO in GRAND BLUE CHATAN
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
8,4
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 sep 2025
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nuttasit
18 sep 2025
nuttasit
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nuttasit
17 sep 2025
nuttasit
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
nuttasit
14 sep 2025
nuttasit
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roger
9 sep 2025
Roger
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Zack
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zack
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kamarii
Reisde met partner
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamarii
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Albert
11 aug 2025
Albert
11 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
nuttasit
10 aug 2025
nuttasit
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
nuttasit
4 aug 2025
nuttasit
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nutty
9 jul 2025
Nutty
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Sze
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Sze
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fagbenro
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fagbenro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nutty
13 jun 2025
Nutty
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nutty
29 mei 2025
Nutty
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Cheng in
27 mei 2025
Cheng in
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Masashi
24 mei 2025
Masashi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Valerie
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerie
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Rei
Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2025
Rei
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Rika
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rika
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yoshinori
4 apr 2025
Yoshinori
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okinawa 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ngombi
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ngombi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Eiko
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
1 nacht verbleven in februari 2025