Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae
Hotel in Naha, op enkele stappen van Kokusai-dori Winkelstraat
Fotogalerie voor Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
24 nov - 25 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Corner Single Room
Regular Single Room
Standard Double Room(Annex 2nd)
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd) laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd)
7,0 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Gelegen in een bijgebouw
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Gelegen in een bijgebouw
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, bijgebouw (LCH 2nd)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een bureau
Gelegen in een bijgebouw
Regular Double Room(Annex 2nd)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Annex Long Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-8 Izumizaki, Naha, Okinawa-ken, 900-0021
Over deze accommodatie
Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae
Vergelijkbare accommodaties

GRG Hotel Naha Higashimachi
GRG Hotel Naha Higashimachi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 970 beoordelingen
De prijs is € 47
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Levering van pakketten wordt alleen geaccepteerd voor gasten die er reeds verblijven en voor gasten die inchecken op de dag van pakketlevering. Per artikel wordt een toeslag in rekening gebracht. Leveringen die voor of na het verblijf van de gast worden ontvangen, worden geretourneerd. Het hotel is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde goederen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Hotel Naha
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Hotel
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Naha
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Hotel Naha
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Hotel
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Naha
Hotel Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Naha
Naha Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae Hotel
Hotel Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae
Okinawa Kariyushi LCH. Izumizaki Kenchomae
Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae Naha
Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae Hotel
Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Okinawa Kariyushi LCH Izumizaki Kenchomae
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Kouji
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Kouji
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Tomoyuki
Zakenreiziger
26 okt 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoyuki
1 nacht verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
??
20 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
JUNJI
Zakenreiziger
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNJI
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yoshinori
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshinori
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
HIRONORI
Reisde met een groep
5 aug 2025
バジェットツーリスト向き!
HIRONORI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
IKEDA
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
IKEDA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Misugu
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Misugu
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mariko
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mui Lan
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mui Lan
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
IKEDA
24 jul 2025
IKEDA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
shuji
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
shuji
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Taeko
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taeko
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
NAOTO
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOTO
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TAKESHI
21 jun 2025
TAKESHI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kazuhisa
14 mei 2025
Kazuhisa
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shota
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shota
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kouji
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kouji
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TAKESHI
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKESHI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Wing yu
4 mei 2025
Wing yu
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ann
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
5 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Ryo
13 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
MASAHIRO, Nagaokakyo
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAHIRO
1 nacht verbleven in april 2025








