Rj Hotel Naha
Hotel met een 24-uurs receptie, op 6 minuten lopen van Haven van Tomari
Fotogalerie voor Rj Hotel Naha





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een kluis
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Okinawa Naha
Naha-shi
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Sportschool
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.281 beoordelingen
De prijs is € 75
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-10-21 Maejima, Naha, Okinawa, 900-0016
Over deze accommodatie
Rj Hotel Naha
Vergelijkbare accommodaties

GRG Hotel Naha
GRG Hotel Naha
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 458 beoordelingen
De prijs is € 43
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RJ NAHA
RJ Hotel Naha Okinawa Prefecture
RJ HOTEL NAHA Naha
RJ HOTEL NAHA Hotel
RJ HOTEL NAHA Hotel Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rj Hotel Naha
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
8,4
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
ノリヒト
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ノリヒト
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Masayuki
Zakenreiziger
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
TETSURYOU
29 okt 2025
TETSURYOU
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Sueyoshi
Reisde met familie
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sueyoshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
HIROTO
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Netheid
HIROTO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
仁
11 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
仁
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
SHUK WAI
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUK WAI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適,地點呦

Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
FANG JU
Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FANG JU
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alex, Downey
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
SHOZO
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SHOZO
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
希杏
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
希杏
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Takahiro, Osaka
Zakenreiziger
27 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Rie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mitsuru
Zakenreiziger
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuru
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Romain
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Romain
Reisde met een groep
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
SHINJI
Reisde met familie
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINJI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hop Ball Frankie
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hop Ball Frankie
6 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
YUKARI
18 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
LIM
Reisde met een groep, Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIM
3 nachten verbleven in maart 2025














