Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Y‘ Rise To Hotel Itoman





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op oceaan laden

Tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op oceaan
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Apart bad en douche
Misschien vind je dit ook leuk

Halekulani Okinawa
Onna
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.556 beoordelingen
De prijs is € 637
18 jul - 19 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2431-5 Itoman, Itoman, Okinawa, 901-0361
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Marnix Classic Harborview Pension
Marnix Classic Harborview Pension
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 23 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Y RISE
Y RISE HOTEL ITOMAN
Y RISE HOTEL
Y RISE ITOMAN
Y‘ Rise To Hotel Itoman Hotel
Y‘ Rise To Hotel Itoman Itoman
Y‘ Rise To Hotel Itoman Hotel Itoman
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Y‘ Rise To Hotel Itoman
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
eriko, 浦添
Reisde met partner
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
eriko
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Chikashige
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chikashige
4 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019