Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Andon Matsuokan





Beoordelingen
5,4 op 10 โ
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Familie huis laden

Familie huis
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamers
2 badkamers
Bad/douchecombinatie
Gemeenschappelijke keuken
Een aparte woonkamer
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Okinawa Chatan Resort
Mihama
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
9.2 van 10, Fantastisch, 702 beoordelingen
De prijs is โฌย 368
26 jul - 27 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-5-20 Matsuo, Naha, Okinawa-ken, 900-0014
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 2.160 beoordelingen
De prijs is โฌย 83
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor airconditioning: JPY 1000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Andon Matsuokan
Andon Matsuokan House
Andon Matsuokan House Naha
Andon Matsuokan Naha
Okinawano Yado Andon Matsuokan Naha, Okinawa Prefecture
Andon Matsuokan Guesthouse Naha
Andon Matsuokan Guesthouse
Okinawano Yado Andon Matsuokan Naha
Okinawa Prefecture
Andon Matsuokan Naha
Andon Matsuokan Guesthouse
Andon Matsuokan Guesthouse Naha
Okinawa No Yado Andon Matsuokan Naha
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Andon Matsuokan
Beoordelingen
5,4
5,0/10
Netheid
5,4/10
Personeel en service
4,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
13 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 โ Redelijk
YUCHI
5 aug 2017
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
YUCHI
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 โ Matig
Hin Yung
14 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅไธๆฌก
Hin Yung
2 nachten verbleven in juni 2017
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
6/10 โ Redelijk
ใชใใกใใ, ไบฌ้ฝๅบ
11 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใซใใ็ ดๆ ผใฎๅฎใใชใฎใซใใปใญใฅใชใใฃใผใ้ซใ
ใชใใกใใ
6/10 โ Redelijk
Szu Yu
13 apr 2017
Szu Yu
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
11 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 โ Goed
WEN HUA
10 dec 2016
Positief: Netheid
ๆนไพฟๅไนพๆทจ็ๆฐๅฎฟ
WEN HUA
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jul 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
้ฃๆณใซใใใใ
Geverifieerde reiziger
6/10 โ Redelijk
Ji Sup, ์์ธ
23 jun 2016
์์ฃผ ์ข์ต๋๋ค ์ ๋ ดํ ๊ฐ๊ฒฉ์ ํ์ํ๊ฒ๋ง ๋ฑ ๊ฐ์ถ ๊ฒ์คํธํ์ฐ์ค
Ji Sup
6/10 โ Redelijk
ducksan jay, korea
26 mei 2016
Positief: Netheid
๊ตญ์ ๊ฑฐ๋ฆฌ์์ ๊ฐ๊น์ฐ๋ ์ฐพ๊ธฐ๊ฐ ํ๋ฆ.
ducksan jay
6/10 โ Redelijk
่ฌๅคช้, ๅคง้ช
4 mei 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
็ด ๆณใพใใชใOK
่ฌๅคช้
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
3 mei 2016
Geverifieerde reiziger
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
24 dec 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ํ ...
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2015
Positief: Comfort kamer
๊ตญ์ ๊ฑฐ๋ฆฌ์ ์์น ์ข์ต๋๋ค.
Geverifieerde reiziger
4/10 โ Matig
Geverifieerde reiziger
4 dec 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๅคๆฎต็ธๅฟ
Geverifieerde reiziger
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 nov 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ ๋๋ก ๊ฐ์ง ๋ง๊ฒ
Geverifieerde reiziger
6/10 โ Redelijk
KUEI-CHU, ๅฐ็ฃ
10 okt 2015
Negatief: Netheid
KUEI-CHU
6/10 โ Redelijk
WONYEONG, ํ๊ตญ
16 sep 2015
์์น๋ง ๋ณด๋ฉด ์ต๊ณ !
WONYEONG
6/10 โ Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
19 aug 2015
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer