Beach Plus
Pret met het hele gezin aan het strand, dicht bij PGM Golf Resort Okinawa
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer (Suite) laden

Kamer (Suite)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Een wasmachine en droger
Droger
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Nikko Alivila
Yomitan
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 321
23 aug - 24 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2F 168 Azatancha, Onna, Okinawa, 904-0412
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

THE MOON BEACH MUSEUM RESORT
THE MOON BEACH MUSEUM RESORT
- Op privéstrand
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
8.8 van 10, Uitstekend, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 279
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Beach Plus Onna
Beach Plus Hotel
Beach Plus Hotel Onna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Beach Plus
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Hirokazu
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirokazu
3 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
カオリ
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
カオリ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
bobby, 大阪市
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bobby
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
TAKI
Reisde met een groep
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
こじファミ夏休み♪
TAKI
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jul 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
hayato
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hayato
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019