Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 610 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
610
Gastenscore: 8 - Goed. 304 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
304
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
53
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Masayuki
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Myra
Reisde met familie en kleine kinderen
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location.
My child had a blast!
Myra
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Lam
Reisde met familie en kleine kinderen
3 apr 2024
The room is not too big
Lam
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Irene
Reisde met familie
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good
Irene
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Chien Hao
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Chien Hao
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Yuet Kwai
Reisde met familie
2 mrt 2024
Positief: Personeel en service
住宿環境可以,但是房間細啲,職員態度好
Yuet Kwai
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Naoki
Reisde met een groep
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常滿意
很推薦來住 我來住了兩次都很滿意
JU-YEN
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YU CHEN
22 nov 2023
YU CHEN
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
NATSUMI
7 nov 2023
NATSUMI
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
yuji
Reisde met familie
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
過ごしやすかったでした。
ありがとうございます🙇
yuji
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
JUNGEUN
Reisde met familie
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
작아도 실속있는 호텔
객실은 좀 작지만 청결한 편이고 공기청정기도 있더라구요
바스 용품이나 기타 필요한 용품을 선택해서 쓸수 있는게
인상적이 었고 , 직원들도 친절합니다.
조식은 가격대비 아주 만족했어요.
근처에 국제거리 있어서 쇼핑하고 식사하기에 아주 좋았어요
JUNGEUN
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Eriko, Naha
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Eriko
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wen-Chang
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
離國際通非常的近,購物非常方便
Wen-Chang
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Ji Young
1 okt 2023
Ji Young
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 4 okt 2023
Thank you for staying at Hotel Ocean Okinawa.I was glad to see you.We've been providing various services to all of our guests to be relax as being home.For example, free drink service at cafe space of ground floor, and free rental goods of shampoos or pillows that you can choose your favorite, or so.In the future, we will be zealous continuously to be loved by everyone, so when you visit to Okinawa again, please stay and enjoy the Okinawan time at Hotel Ocean.We are looking forward to meeting you again.
8/10 – Goed
yunyi
Reisde met familie
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 4 okt 2023
Thank you for staying at Hotel Ocean this time.We apologize for any inconvenience caused regarding the facilities in your room.This power outage is thought to be due to the high power consumption of the water heater.In the future, we will be more careful for all guest's pleasure.I'm looking forward to meeting you again at our hotel.
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 4 okt 2023
Thank you very much for staying with us at Hotel Ocean Okinawa, and thank you again for your review and comments about our hotel.Hotel Ocean is end of Kokusai Street, so it is convenient to go sightseeing, shopping, or dinner. Also it is near from Naha Airport about 20 minutes by monorail.All guests stay Hotel Ocean can use cafeteria for free and they can take coffee, tea, whenever you like.When you come back to Okinawa someday, please stay at Hotel Ocean.Thank you once again for your review, we are looking forward to seeing you again next time.
10/10 – Uitstekend
HAO
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAO
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
kai hung
4 sep 2023
kai hung
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 4 okt 2023
Thank you for staying at Hotel Ocean Okinawa.I was glad to see you.We've been providing various services to all of our guests to be relax as being home.For example, free drink service at cafe space of ground floor, and free rental goods of shampoos or pillows that you can choose your favorite, or so.In the future, we will be zealous continuously to be loved by everyone, so when you visit to Okinawa again, please stay and enjoy the Okinawan time at Hotel Ocean.We are looking forward to meeting you again.
10/10 – Uitstekend
April
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
April
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 26 aug 2023
Thank you very much for choosing to stay with Hotel Ocean Okinawa.We truly appreciate your comments and feedback regarding our services and team member as it helps us to better understand how best to serve our valued guests.Thank you again for your warm compliments, and wish you a great day ahead.
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chin Huang
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルオーシャン 福山沙倉 op 10 aug 2023
ホテルオーシャンへご宿泊頂き有難うございます。またのご利用をお待ちいたしております。
10/10 – Uitstekend
MAI
13 jul 2023
MAI
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルオーシャン 福山沙倉 op 14 jul 2023
ご宿泊頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちいたしております。
10/10 – Uitstekend
SHAOMING
Reisde met familie
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHAOMING
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルオーシャン 福山沙倉 op 14 jul 2023
ご宿泊頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちいたしております。
8/10 – Goed
Kazumasa
8 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumasa
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van ホテルオーシャン 福山沙倉 op 14 jul 2023
ご宿泊頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちいたしております。
10/10 – Uitstekend
AH REUM
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
직원분들이 친절하고, 아이들을 위한 서비스가 다양했어요. 아이들 칫솔, 치약이랑 잠옷이 따로 구비돼 있고, 웰컴캔디랑 스탬프 미션 등 아기자기한 이벤트들이 있어서 좋았습니다.
베개나 샴푸도 취향에 맞게 바꿀 수 있고, 침대 가드나 테이블, 빨래 건조대 등 필요한 물품을 셀프로 이용할 수 있는 것도 좋았네요.
무엇보다 조식이 훌륭했어요. 아침부터 포식했습니다.
AH REUM
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 14 jul 2023
Thank you very much for staying with us at Hotel Ocean Okinawa, and thank you for your good review and comments about breakfast.It is our greatest pleasure to know that you have enjoyed your stay.We provide many Okinawa traditional foods for our guests when breakfast. I promise all guests are satisfied with our breakfast.As you mentioned, we prepare many types of pillows and shampoos for our guests. You can choose favorite items when you go to check-in. We promise you can sleep well because of good pillow.At the cafeteria on the first floor, you can take coffee or tea again and again whenever you like.When you come back to Okinawa someday, please stay at Hotel Ocean.Thank you once again for your good review, we are looking forward to seeing you again next time.
8/10 – Goed
Sze Nga
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice staff,
suitable for families and babies.
a bit not convenient for parking as there is height limit > big cars are not applicable.
Sze Nga
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 14 jul 2023
very nice staff, suitable for families and babies. a bit not convenient for parking as there is height limit big cars are not applicable.
Mika 様この度はご宿泊頂きありがとうございました。せっかくのご滞在をガッカリさせてしまったことお詫び申し上げます。仰るように4泊以上のお客様の場合、希望するお客様はルームチェンジが可能でございます。お客様の要望を確認すること、案内不足により起こってしまったことだと存じます。改めてお詫び申し上げます。Mika 様からの貴重なご意見をスタッフに共有し、改善して参ります。お忙しい中ご投稿頂きありがとうございました。
The location of the hotel is good that is about 5-minute distance from skytrain station. The staff of the hotel is polite.The price is reasonable.However, the room is old and a little bit dirty, a bug was seen in the room.
King Chung
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Ocean OKINAWA / Fukuyama Sakura op 15 apr 2023
Thank you for staying at Hotel Ocean Okinawa this time.We will share your comments with our management and staff and take them seriously.We sincerely apologize for the inconvenience caused.
10/10 – Uitstekend
KAZUKI
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten