Michi Tabi Hotel Yomitan
Hotel in Yomitan, in de buurt van Toya Vissershaven
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Michi Tabi Hotel Yomitan





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
5 aug - 6 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, niet-roken laden

Familie vierpersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Misschien vind je dit ook leuk

Halekulani Okinawa
Onna
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.556 beoordelingen
De prijs is € 640
16 jul - 17 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

204-2 Kina, Yomitan, Okinawa, 904-0302
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Royal Hotel
Royal Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 290 beoordelingen
De prijs is € 76
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1000 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mr.KINJO inn HAIBISU KINA Yomitan
Mr.KINJO HAIBISU KINA Yomitan
Mr.KINJO HAIBISU KINA
Mr.KINJO inn HAIBISU KINA
Michi Tabi Hotel Yomitan Hotel
Michi Tabi Hotel Yomitan Yomitan
Michi Tabi Hotel Yomitan Hotel Yomitan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Michi Tabi Hotel Yomitan
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ユシノ
10 jun 2025
ユシノ
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
みきお
19 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
みきお
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
alba
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




alba
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SAYAKA
19 apr 2025
SAYAKA
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KAORI
26 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
綺麗で快適。カフェもGood!
KAORI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nozomu
20 mrt 2025
Nozomu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nozomu
4 mrt 2025
Nozomu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
HIROTA
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROTA
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
kensaku
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kensaku
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
事前に細かい情報を知っていれば納得!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Nozomu
16 nov 2024
Nozomu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Nozomu
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nozomu
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
CHING
Reisde met familie
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHING
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
HIROAKI
25 okt 2024
HIROAKI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met familie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Daiki
3 sep 2024
Daiki
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024