Fotogalerie voor Hoshino Resorts KAI Alps





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 440
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, with Loft, FA4) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, with Loft, FA4)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, RA3) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, RA3)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Privébadkamer
Een bronwaterbad
Alle foto's voor Traditionele suite (Japanese Style, FB4) laden

Traditionele suite (Japanese Style, FB4)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, TA3) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, TA3)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Taira 2884-26, Omachi, Nagano, 398-0001
Over deze accommodatie
Hoshino Resorts KAI Alps
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
Holiday Inn Resort Kuroyon by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 142 beoordelingen
De prijs is € 129
5 nov - 6 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen in verband met zaken als extra beddengoed en maaltijden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hoshino Resorts KAI Alps Inn Omachi
Hoshino Resorts KAI Alps Inn
Hoshino Resorts KAI Alps Omachi
Hoshino s KAI Alps Omachi
Hoshino Resorts KAI Alps Ryokan
Hoshino Resorts KAI Alps Omachi
Hoshino Resorts KAI Alps Ryokan Omachi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hoshino Resorts KAI Alps
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sau Man
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sau Man
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met familie
24 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marta, London
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marta
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
jih i
14 jun 2025
Positief: Netheid
jih i
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Julia
1 jun 2025
Julia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mei Kwan
Reisde met familie
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Kwan
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
CHI YING
29 mei 2025
CHI YING
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HUNG.KAI
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNG.KAI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KWOK HUNG
29 apr 2025
KWOK HUNG
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuk Ching Jancy
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
高級度假酒店




Yuk Ching Jancy
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chingying
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chingying
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stefan
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Shuk Har
2 apr 2025
Shuk Har
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHUN EN
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
床跟枕頭不太好睡
CHUN EN
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
PAK CHEUNG
14 mrt 2025
PAK CHEUNG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SC
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SC
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YIZHANG
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YIZHANG
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Wang Hei
3 mrt 2025
Wang Hei
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lyn
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lyn
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YUN HUA
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
超讚的住宿體驗




YUN HUA
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ng
15 feb 2025
Ng
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met een groep
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Justin
3 nachten verbleven in januari 2025