Fotogalerie voor Grand Hotel Seifuso





Beoordelingen
6,2 op 10 โ
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privรฉbadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4 Harayama, Omuta, Fukuoka, 836-0862
Over deze accommodatie
Grand Hotel Seifuso
Vergelijkbare accommodaties

Hotel New Gaea Omuta Garden
Hotel New Gaea Omuta Garden
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 33 beoordelingen
De prijs is โฌย 77
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 550 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND HOTEL SEIFUSO Hotel
GRAND HOTEL SEIFUSO Omuta
GRAND HOTEL SEIFUSO Hotel Omuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Grand Hotel Seifuso
6,2
5,4
Netheid
5,2
Voorzieningen
7,2
Personeel en service
6,0
Milieuvriendelijkheid
4,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
ใปใคใคใ
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใปใคใคใ
1 nacht verbleven in augustus 2025
4/10 โ Matig
ใญใจ
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jul 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใญใจ
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
็ๅญ
11 jul 2025
็ๅญ
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
yoshiko
10 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Takayuki
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takayuki
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 โ Matig
ใใคใใ
2 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใคใใ
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 โ Matig
Kiyomi
Reisde met familie
12 dec 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kiyomi
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
ใใจใท
11 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใจใท
1 nacht verbleven in december 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ใใธใใซๆ ฃใใฆใใจใกใใฃใจไธๆบ
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Chiemi
16 sep 2024
Chiemi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 โ Uitstekend
Hirokazu
8 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hirokazu
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 โ Matig
??
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 โ Goed
Rie
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Rie
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
John
Reisde met een groep
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
John
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 โ Redelijk
ใใใ
22 apr 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใใ
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 โ Matig
ใใตใณ
6 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ใใตใณ
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 โ Redelijk
TAISHI
25 feb 2024
TAISHI
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 โ Matig
Hiroko, Gilbert
1 dec 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
HAJIME
9 okt 2023
HAJIME
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 โ Goed
Kitaki, Shibuyaku
12 sep 2023
Kitaki
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 โ Goed
Yasushi
13 mrt 2022
Yasushi
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 โ Goed
Hiroharu
27 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hiroharu
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 โ Matig
Yusaku
Reisde met familie
3 nov 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusaku
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 โ Goed
MASATOSHI
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
MASATOSHI
1 nacht verbleven in oktober 2021