Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Onomichi Daiichi Hotel





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Free parking) laden

Twin kamer, niet-roken (Free parking)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Free parking) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Free parking)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (Free parking) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (Free parking)
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Free parking) laden

Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken (Free parking)
7,8 van 10
Goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Ocean Side, Free parking) laden

Twin kamer, niet-roken (Ocean Side, Free parking)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Bad/douchecombinatie
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Double Room
Single Room
Economy Double Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-7 Nishigosho cho, Onomichi, Hiroshima-ken, 7220037
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 864–1188 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Onomichi Daiichi Hotel
Onomichi Daiichi
Onomichi Daiichi Hotel Hotel
Onomichi Daiichi Hotel Onomichi
Onomichi Daiichi Hotel Hotel Onomichi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Onomichi Daiichi Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
KAYO, Adachiku
13 jul 2025
KAYO
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Tsz Hin
4 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tsz Hin
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hiroaki
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tempo
11 jun 2025
Tempo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brennan
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brennan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MIYUKI
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Takeshi
20 mei 2025
Takeshi
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Chieh-Sung
17 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chieh-Sung
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
William
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
William
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tanner
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Tanner
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
KENJI
22 apr 2025
KENJI
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HSIAOCHIN
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIAOCHIN
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ryo
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Ryo
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
June, HNP
Reisde met familie
11 apr 2025
June
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
June, HNP
11 apr 2025
Positief: Netheid
June
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Chin Hong
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chin Hong
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
David
6 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Okay for Quick Overnight
David
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Etienne
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etienne
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Rie
30 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Rie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHIHHSIANG
29 mrt 2025
CHIHHSIANG
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
WEI CHING
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI CHING
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nancy
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Takayuki
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kentaro
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kentaro
2 nachten verbleven in maart 2025