Warmwaterbronnen

Beoordelingen van Business Hotel Kaga

1.5 out of 5
Business Hotel Kaga
1-12-21, Haginochaya, Nishinari-ku, Osaka, Osaka-fu

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 126 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 126 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

ながみねともこ

Negatief: Personeel en service
チェックインする時、初めて利用してるのに、館内説明もなく 黙って鍵だけ渡されました。浴室利用も どこにあるのかも説明がありませんでした。まぁ 超格安なので、値段なりの対応かなとは思いましたが・・デイユース代わりに利用したので、宿泊は ないなぁと思います。
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

ゆたか

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Wifiが繋がりにくい
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

めぐみ

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

KAZUKI

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
受付のスタッフの説明が聞き取りづらく、聞き返しても無視されました。 ベッドも不衛生に感じ、寝ている最中にも痒くなりなかなか眠れず。 ただ値段と立地を考えると仕方ないのかと思います。 個人的にはリピートはしませんし、オススメもしません。
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Yoshikatsu

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

まりこ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ayaka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

??

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

まさのぶ

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
銭湯は良い。防音は無し。廊下を歩く音がうるさい。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

mani

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Atsushi

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

???

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
コスパは良かった。
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

akiyo

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Fernando

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very easy to locate and was a fairly short walk to the nearest station. Also was very quiet. Definitely recommended place to stay
9 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

NOZOMI

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

もやしっ子, ふく

Negatief: Netheid
トイレ汚いのと掃除の時間が悪い シャワーがあるのにドライヤーがない 布団と防音は良かったです 値段も安いのは良かったです
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

masaru

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

eddy, Clermont Ferrand

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean. Very well located and cheap. Just a little bit more english would have been appreciated
5 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝起きるとダニに50ヶ所ぐらい噛まれていてゴキブリも頻繁に現れて本当に辛かったです。
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van 支配人 op 30 okt 2019
この度はご宿泊いただきありがとうございます。 お客様がチェックアウトされ直ぐにお部屋をチェックし、専用の薬を使い消毒をいたしましたが、今回はダニ、ゴキブリの死骸の検出はございませんでしたので、ご報告申し上げます。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また利用させていただきます
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

特に大丈夫でした、周りの治安が不安
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

LIANG-CHUAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Das hotel war in Ordnung und sauber. Es war nur zum Schlafen daher keine großen Ansprüche. Das Personal sollte doch etwas Englisch üben sonst sehr hilfsbereit. Vorteil Jr Haltestelle ums Eck.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff cann't speak english much but​ try to​ explain.. that'ok
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
土足禁止ならチェックイン時にお申し付けください
入る時は「そのまま上がって頂いて」なのに出る時は「土足禁止です」と咎められた。いやいや、聞いてねーわ。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

shuji

Positief: Netheid, personeel en service
9泊しましたが、ひとり旅には十分な広さで、何よりも近くの銭湯の無料券を毎日もらえるのが良かった。壁の薄さは気になりましたが、ウォシュレット付きの共用トイレもありがたかったです。
9 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
匂いが込もってるのが気になりました。
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Y.K, Okinawa, jp

Positief: Personeel en service, voorzieningen
近くの銭湯や定食屋と提携しているおかげで無料で銭湯を味わえたり格安で朝食を味わえたりと宿泊外でのサービスがとても良かった。スタッフさんも親切に対応してくださり満足行く宿泊でした。
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
施設は、大分古く暗い感じです、部屋は、日が当たらず電気を点けないと本も読めません、でも掃除は、しっかりとされていました、布団もそれなりに清潔にされていましたので料金からいったら満足しましたそれと銭湯の無料チケットは、いいのですが、銭湯の客層は、最悪です!アイリン地区という場所柄なのでなるべく避けたほうがいいかもしれません。
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

SHENGYUAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018