Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station
Hotel met 2 restaurants en fitnessfaciliteiten in Osaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 217
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Executive kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed laden

Kamer, 1 kingsize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Pure Wellness) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (Pure Wellness)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Pure Wellness) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Pure Wellness)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 56
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-70, Miyahara, Yodogawa-ku, Osaka, Osaka
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

karaksa hotel grande Shin-Osaka Tower
karaksa hotel grande Shin-Osaka Tower
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.701 beoordelingen
De prijs is € 84
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4300 voor volwassenen en ca. JPY 2150 voor kinderen
- Valetparkeerkosten: JPY 3000 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3300.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Courtyard Marriott Shin-Osaka Station Hotel
Courtyard Marriott Shin-Osaka Station
Courtyard by Marriott Shin Osaka Station
Courtyard by riott Shin Osaka
Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station Hotel
Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station Osaka
Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Courtyard by Marriott Shin-Osaka Station
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
SHIGEKI
Zakenreiziger
2 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
SHIGEKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chetan
20 jun 2025
Chetan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dina
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dina
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carlene
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlene
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Theodore, Lynnwood
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theodore
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Miyuki
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
jiro
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jiro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Takafumi
27 mei 2025
Takafumi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dwayne
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dwayne
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kim Chwee
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim Chwee
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BO, fairfield
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
BO
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
NOZOMI
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOZOMI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lekha
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekha
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Vijitha
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijitha
10/10 – Uitstekend
Kristina, Vestaburg
25 apr 2025
Kristina
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Somain
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Somain
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Prangthip
22 apr 2025
Prangthip
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lilette
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lilette
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hin, Singapore
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Brian
17 apr 2025
Brian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shivani
Reisde met partner, Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shivani
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tonia, Surrey
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tonia
3 nachten verbleven in april 2025