Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 129 van 327 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
129
Gastenscore: 8 - Goed. 146 van 327 beoordelingen" "
8 - Goed
146
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 327 beoordelingen" "
6 - Redelijk
38
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 327 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 327 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Kosakoi
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontspannen verblijf Met fijn personeel
Kosakoi
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sata op 20 jun 2019
Dear our guest.
Thank you for your stay this time.
We are looking forward to see you again.
Best regards,
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is a little bit far from business center of Namba but close to local market Kuromon and a Business Superstore. It is awsome for guests who like to cook. Staffs are nice and helpful. The cooking/table wares are something the management can do lot more, at least ceramic plates than plastics. Overall, it's a good place for us, but not for everyone.
DerekL
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Grandi op 26 feb 2020
Thank you for your staying. We appreciate your valuable feedback. We will work on improving our service in reference to your feedback. We hope you had a good time in Osaka!
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
직원분들 모두 친절하고 좋왔습니다
특히 낮시간때는 한국 직원분이 계셔서 너무 편했안하게
지내다왔습니다
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Grandi op 24 jan 2020
이번에는 호텔에 숙박 주셔서 감사합니다. 소중한 의견 감사합니다. 또한 방문을 진심으로 기다리고 있습니다.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Grandi op 16 jan 2020
この度は当ホテルにご宿泊いただきありがとうございました。またのお越しを心よりお待ちしております。
10/10 – Uitstekend
CHICHYANG
9 jan 2020
CHICHYANG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
TAEWON
Reisde met een groep
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAEWON
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Grandi op 24 jan 2020
Thank you for your staying. We appreciate your valuable feedback. We hope we can see you again!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Grandi op 4 jan 2020
Thank you for your booking this time.
we are looking forwerd to see you next time:)
8/10 – Goed
Heaseoung
Reisde met familie
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heaseoung
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Grandi op 24 jan 2020
Thank you for your staying. We appreciate your valuable feedback. We hope we can see you again!
8/10 – Goed
TAKAMORI
31 dec 2019
TAKAMORI
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
WEI LUN
Reisde met familie
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI LUN
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Grandi op 24 jan 2020
Thank you for your staying. We appreciate your valuable feedback. We hope we can see you again!
10/10 – Uitstekend
Xue Ning
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xue Ning
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Grandi日本橋Park Hotel op 31 dec 2019
Thank you for staying.
We will make an effort for good service. looking forward to seeing you coming again.
8/10 – Goed
steven
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Good stay
Nice to have a kitchen and washer but a little tight for 2 people market is close by and den den town is just down the street
steven
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Frank op 27 dec 2019
Thank you for your reply and look forward to your next stay
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Grandi op 22 dec 2019
この度は当ホテルにご宿泊いただきありがとうございました。またのお越しをお待ちしております。
8/10 – Goed
Hannah
19 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great convenient location and very squishy bed
The hotel room was nice and spacious compared with other hotels in this price point. The washer/dryer and stove top was an added bonus. The location was in a great and quiet area which was a plus but the bed was very squishy, wobbly, and soft. It almost felt like a water bed. Everything about the hotel was great and the bed only makes me think twice about staying here again.
Hannah
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Grandi op 19 dec 2019
Thank you for your staying. We appreciate your valuable feedback. We hope you had a great time in Osaka! We are working on improve our service. We look forward to seeing you again!
thank you for using.
We will strive for good service.
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met een groep
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely place! Enjoyed my stay here very much! Only drawback was that the hotel is a bit of a walk from Namba station. Outside of that, I would highly recommend this property!
Sharon
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Grandi op 27 nov 2019
Thank you so much for your stay this time.
We are so glad to have your warm feedback like that. We are looking forward to see you again.
8/10 – Goed
Elodie
26 nov 2019
Positief: Personeel en service
Elodie
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Grandi op 27 nov 2019
Thank you so much for your stay.
We hope that your stay was enough comfortable.
We hope also to see you again.
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuen Lung
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Grandi op 22 nov 2019
Thank you for your staying. We hope you had a great time in Osaka. We look forward to seeing you again!
8/10 – Goed
Shui Yee
13 nov 2019
Shui Yee
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
it's ok........
Seems like a no frills hotel. Rooms don't get cleaned and you have to bring out your own trash. Staff are not very friendly, they don't acknowledge you when you walk in and out. Also I didn't like there was no in room safe, but you may not need that in Japan. I liked that there was a washing machine but you have to hang your clothes on the balcony to dry. I didn't use it as I only stayed 2 days and my clothes wouldn't dry in time. There is also a laundromat across the street if you needed it. Location is not bad, you can walk to Dotonburi in about 15 mins.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Grandi op 13 nov 2019
Thank you for your staying. We appreciate your feedback. We apologies for this inconvenience. We will be working on improving our service and cleaning service. Thank you so much.
8/10 – Goed
WENPIN
Reisde met familie
12 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at Grandi Nipponbashi
Pros: Clean rooms with washer and balcony with rack to hang your clothes. Quiet neighbourhood. Family mart nearby. 5 minutes walk to Kurumon market.
Cons: No english channels on the TV and the nearest metro stations are about 10-15 minutes walk away.
Do note that there is no cleaning services provided but you may change your towels at the lobby daily.
Overall, it is a great place to stay if you are visiting Osaka for the price that you are paying for.
Lam
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi nipombashi park hotel op 2 nov 2019
Thank you for staying at our hotel. Thank you for your feedback. I look forward to seeing you again.
10/10 – Uitstekend
Keita
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもよかった
Keita
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi日本橋Park Hotel op 2 nov 2019
当ホテルにご宿泊いただきありがとうございました。
またお会いできるのを楽しみにしております。
8/10 – Goed
Nadarajah
30 okt 2019
Nadarajah
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
accessible around namba. Good location at good pricing. We slept like sloth, lol
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi front op 23 okt 2019
Thank you for your staying with us.
We hope you had a great time in Osaka! Have you slept very well?
We look forward to seeing you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi Front op 23 okt 2019
Thank you for your staying and feedback.
We hope we can see you again!
10/10 – Uitstekend
SATSUKI
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATSUKI
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandiフロント op 23 okt 2019
この度は当ホテルにご宿泊していただきありがとうございました。またのお越しをお待ちしております!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi op 21 okt 2019
Thank you for your stay with us.
We hope that you could stay enough comfortable.
Thank you so much again, and we hope to see you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi op 21 okt 2019
Thank you for your stay with us.
I hope your stay was enough comfortable.
Also hope to see you again.
10/10 – Uitstekend
Tsu ting
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsu ting
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Grandi op 17 okt 2019
Thank you for your stay.
We look forward to seeing you again!
10/10 – Uitstekend
Yu Chun
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer