Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 268 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
166
Gastenscore: 8 - Goed. 71 van 268 beoordelingen" "
8 - Goed
71
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 268 beoordelingen" "
6 - Redelijk
22
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 268 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 268 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Hiroshi
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
同窓会で利用した
料理は美味しかった
Hiroshi
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Junko
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junko
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Kimiko
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みのり
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
HITOMI
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HITOMI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
SHINJI
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった!
SHINJI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
まいこ
Zakenreiziger
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Here is the best hotel in Takatsuki city.
まいこ
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
JUN
2 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
JUN
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
MOTOKI
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOKI
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Viridiana
Reisde met partner
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El cuarto es pequeño pero bien distribuido, el personal es increíble y super amable
Viridiana
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Abest Grande Takatsuki Frontdesk Kuin op 24 apr 2024
Dear Mr/Ms,.ViridianaThe staff and I would like to thank you for choosing our place during your precious time here.We would also like to thank you for your quick follow-up and kind comments.Your favorable comments has warmed our hearts and we will strive for excellence in our service.We eagerly anticipate your next visit and look forward to serving you again.On behalf of the staff, I would like to express my gratitude for your patronage and your compliments.
10/10 – Uitstekend
Edelina
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edelina
4 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Manami
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien todo cercas
Manuel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Abest Grande Takatsuki Frontdesk Kuin op 24 apr 2024
Dear Mr/Ms,.Manuel Thank you for selecting us out of the many possible places here. We would like to thank you for your swift reply and are deeply obliged to you for your kind compliments.Your compliments are the pillars of our support, and we aim to provide our customers with even higher levels of satisfaction. We eagerly await your kind return in the near future.Once again, we would like to express our sincere thanks for choosing our place.
6/10 – Redelijk
MAKI
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kana 様この度は数ある宿泊施設の中からホテルアベストグランデ高槻をご利用を賜りまして、誠にありがとうございました。女性のお客様ならではの繊細な目線での評価をいただきまして、大変嬉しく思っております。是非とも次回も高槻にお越しの際は、当ホテルをご利用下さいませ。スタッフ一同心よりお待ちしております。
10/10 – Uitstekend
YUICHI
Zakenreiziger
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 star hotel. Love it 😊
Chiaki
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel Abest Grande Takatsuki Frontdesk Kuin op 25 feb 2024
Dear ChiakiThank you for taking the time to share your wonderful review. Your review is very helpful to other guests. I am over the moon that you had a truly great stay with us and I hope to see you back again soon at Takatsuki. Thank you very much and kind regards,
10/10 – Uitstekend
Rie
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったと思います。
金額も他のビジネスホテルよりやすかったですよ!
Rie
8/10 – Goed
Masumi
Reisde met familie
16 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten