Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Il Monte

3 out of 5
Hotel Il Monte
7-13 Doyama-cho, Kita-ku, Osaka, Osaka-fu

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 215 van 684 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 339 van 684 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 100 van 684 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 684 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 684 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grootte van de kamer was aan de kleine kant! Verder was de totale ervaring in orde.
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Sangkinanti

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

便利
駅近で便利です。
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コーヒー飲み放題よかった! ベットが綺麗で寝心地よかった! 立地が良く、近くに薬局も居酒屋も食べ物屋さんも多くて、よかった! 東通りが近くてとても便利だった! スタッフの対応もよかった!スムーズだった!
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

SARI

2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

NAOKI

2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Nakae

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Mitsukazu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and very convenient I will back there again in the future.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Yongsook

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치, 가성비 good!
우메다역에서 도보 10-15분 정도면 도착하는 위치입니다 호텔 1층에 드럭스토어도 있고 10m이내에 편의점도 두곳이나 있고 큰길만 건너면 돈키호테우메다점이 바로 위치합니다 방크기가 작다는 후기도 많지만 일본호텔 특히 이정도 가격이면 당연한 크기입니다 욕실에는 생각보다 큰 욕조가 있어 저녁때 관광에 지친 피로를 적당히 풀수있어 좋습니다 예약시 요청한 헵파이브뷰&가습기까지 꼼꼼히 챙겨줘서 아주 편하게 지내다 왔습니다 친구, 커플 여행에 강추입니다
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

SAN JOO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Koichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーション最高!
ロケーション最高でした
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
시끄럽다는 후기가 많았는데 저랑 친구는 너무 잘 잤구 일단 역과 햅파이브 등등 주변에 번화가라 너무 좋았어요 ㅎㅎ
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
とくにございません。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Yoran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋はすごく狭いです。
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
室内ビデオがない
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

takeda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
立地も充分
特に問題なし
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well situated for the attractions of Umeda area, short walk from Osaka train station although we did get lost! Room was very small but we only stayed one night so it was OK.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地下入口
常遇到有人在地下入口處吸煙,令住客等電梯時要吸二手煙,或難以呼吸。
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Elliott

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
特に気になったところはありません
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel está muy bien ubicado, cuenta con desayuno, es fácil del acceso al hotel, lo único es que el cuarto estaba un poco pequeño
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

KIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 위치 최고의 서비스
벌써 두번째 방문하는 일몬티.. 모든게 완벽했어요 비와서 우산도 빌려주시고 숙소 위치도 완벽했습니다.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Not good !
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
被白白收費的未入住經驗
預訂後完全沒收到任何預訂完成訊息,也無收到入住通知訊息,以為沒訂成功,於是另找住宿,結果,不僅沒入住錢還被扣了!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

yukie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

SHUYI

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間較為寬濶,地点接近地鉄站Good,房間整潔,空调及冼手間Good,下次有机會來的話,必定再來,及介紹給朋友。
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食券がフロントで購入できるとあり、朝食会場のボードにも書いてあるにも関わらず、人数が多すぎるため、断られた。
2 nachten verbleven in augustus 2019