Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Eenvoudige driepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Aparte slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
City huis, 3 slaapkamers, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
3 slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Kamer (2 People, 1 Semi Double Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Een bidet
Een haardroger
Gemeenschappelijke keuken
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 218
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-7-20, Momodani, Ikuno-ku, Osaka, Osaka, 544-0034
Over deze accommodatie
Osaka Yuyuan
Vergelijkbare accommodaties

Crice Hotel Shinsaibashi
Crice Hotel Shinsaibashi
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Magnetron
9.2 van 10, Fantastisch, 7 beoordelingen
De prijs is € 212
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Osaka Yuyuan Guesthouse
Osaka Yuyuan Osaka
Osaka Yuyuan Guesthouse
Osaka Yuyuan Guesthouse Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Osaka Yuyuan
Beoordelingen
4,4
4,4/10
Netheid
4,4/10
Personeel en service
4,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
GENEVIVE
18 jun 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GENEVIVE
3 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
A, Thailand
16 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A
4 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
もう利用しません
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Yuwei
17 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuwei
4 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Cheryl, 台灣
14 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常特別的經驗
Cheryl
4 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
123, 台灣
11 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
目前感覺還在整修中,不適合入住,二樓洗手間沒電燈,廚房髒到不行,樓梯危險,房間沒有整理,覺得不宜住人
123
4 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
leung, hongkong
21 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
已結業 呃錢 lie, closed already
leung
6 nachten verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Trizzy, boston
7 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scam
Trizzy
3 nachten verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
yoshie
28 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshie
1 nacht verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
M, 日本
8 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
史上最悪のホテル
M
2 nachten verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Miku
8 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
全くの無駄足でした。交通費と時間を返して欲しいです。
Miku
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
YA FANG
11 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA FANG
3 nachten verbleven in oktober 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 sep 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUYEZ, NE RESERVEZ JAMAIS
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주작하라는 건가요? 왜 내가 쓰고 싶은데로 썻는데 메일로 수정하라는 거죠?
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
大阪橡園民宿, 鶴橋
20 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
麻雀雖小,五臟俱全~
大阪橡園民宿
5 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Ying Tung
18 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JJ Lam
Ying Tung
4 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
MAZ
7 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Good Guest House but hard to find
MAZ
4 nachten verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Anonymous, A bit far from closest station
25 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap, but not comfy
Anonymous
2 nachten verbleven in juli 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
더럽고 불쾌한 경험이었습니다.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
lily, ch
5 jul 2017
旅館價格優惠,近地鐵站
lily
3 nachten verbleven in juni 2017