Shinsaibashi Grand Hotel Osaka
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Nipponbashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shinsaibashi Grand Hotel Osaka





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Twin kamer (Sukiyaki Dinner, check-in by 9 p.m.)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Tweepersoonskamer (Sukiyaki Dinner, check-in by 9 p.m.)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een toilet met elektronisch bidet
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 226
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-4-4 Higashishinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 542-0083
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 2.000 beoordelingen
De prijs is € 66
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1500 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shinsaibashi Grand Hotel
Shinsaibashi Grand Osaka
Shinsaibashi Grand
Shinsaibashi Grand Osaka Osaka
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Hotel
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Osaka
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shinsaibashi Grand Hotel Osaka
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lawrence
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lawrence
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Diego
19 jun 2025
Diego
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lea
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tammy
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tammy
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Skylar
27 mei 2025
Skylar
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
19 mei 2025
Jennifer
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chong Kwee, Sherry
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chong Kwee, Sherry
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
2 mei 2025
Positief: Personeel en service
Gabriel
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dieter
30 apr 2025
Dieter
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Celina
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celina
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yong Ho
Reisde met partner
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yong Ho
6 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jesus Francisco, Laredo
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesus Francisco
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thongpool
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thongpool
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Abraham
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abraham
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Samuel
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samuel
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
carissa
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
carissa
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hyang Won, Vancouver
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hyang Won
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
DAIKI
Reisde met een groep
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAIKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in maart 2025