Receptie

Beoordelingen van Hotel Mercure Oostende

4 out of 5
Hotel Mercure Oostende
Leopold II Laan 20, Ostend

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 143 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 228 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 504 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 504 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt excellent, de kamer netjes en verzorgt 1ste klasse een aanrader 👍
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Karel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Badkamer vreselijk slecht
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Valerie

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein en duur
Hotel was ok maar ook niet. Meer dan dat! Veel te duur voor dergelijk kamertje! Zeer smalle bedden en kleine ruimte!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 17 aug 2022
Beste Carlo, Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding, wij proberen marktconforme prijzen te hanteren. Hopelijk had u daarnaast toch nog een aangenaam verblijf. Graag tot nog eens! Met vriendelijke groeten, Bert Degryse, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Bert

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

danny

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Zeer goed het ontbijt. Veel lawaai hinder op de kamer , zeer gehorige kamers. Vuile tapijt in de gangen.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 29 jun 2022
Beste Danny, We danken u voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt. Jammer dat u tekortkomingen heeft ondervonden met betrekking tot de netheid van uw kamer. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel maar we zullen dit met ons schoonmaakpersoneel beter opvolgen. Graag tot nog eens! Met vriendelijke groeten, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Geraldine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Prima hotel. Uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 10 mei 2022
Beste Geraldine, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We verheugen ons dat alles naar wens was en dat u genoot van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Graag tot een volgende keer! Bert Degryse, General Manager

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Iris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was in orde voor ons
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Francky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

ILIAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Abdesslam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf!
Zeer leuk verblijf, vooral met de upgrade. Leuk zicht op het centrum, ideaal met de maaltijden op de kamer. Een klein minpuntje: de vloer is wel heel koud. Maar voor de rest perfect en de producten van Rituals in de badkamer maakten het af!
2 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks de corona maatregelingen een zeer goed verblijf gehad. Ontbijt was ook super en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

A N

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste locatie oostende. 200m van het strand en uitgaansgelegenheden
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is goed gelegen .de mensen zijn zeer vriendelijk .het is een aanrader.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 17 nov 2020
Beste Erwin, Het is een genoegen langs deze weg te vernemen dat u een geslaagd verblijf had. Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag. We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Guy, Blanden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezien de Covid 19 maatregelen waren we verplicht in het restaurant te dineren. Normaal serveren ze geen diner en nu werken ze samen met een lokale traiteur. Slechts een menukeuze; eten wel ok maar vrij duur (37 euro) voor het beperkte 3 gangenmenu dat je geserveerd krijgt. Het ontbijtbuffet daarentegen was gevarieerd en lekker.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 11 feb 2021
Beste Guy, Dank u voor deze beoordeling. We vinden het jammer dat u het eten van de plaatselijke traiteur te duur vond. Wel fijn om te lezen dat het u toch heeft gesmaakt. Het doet ons ook plezier dat ons gevarieerde ontbijtbuffet aan uw wensen voldeed. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Quinten

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Sofie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk onthaal. Tof dat we een drankje in de bar kregen ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriend.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Serviel jr

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine kamers die niet schoon zijn
Kamers zijn erg klein. Bij aankomst was 1e kamer niet schoon, 2e kamer gehad waarbij de douche ook vol met haren la, wanden waren vettig en stoffig. Er is schoongemaakt/haren weg gehaald. Ik zou nooit meer terug gaan.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 29 jul 2020
Beste Serviel, We danken u voor uw feedback. Onze oprechte excuses voor de hygiëne, dit is zeker niet onze standaard en we zullen dit met ons schoonmaakteam bespreken. Het spijt ons dat u de kamer wat aan de kleine kant vond, desalniettemin hopen we dat u heeft genoten van uw bezoek aan Oostende. Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groeten, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het ontbijt is super goed. kamer ook sommige personeel niet zo vriendelijk
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Justine op 4 mrt 2020
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Bert Degryse General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Febe Foncé op 13 jan 2020
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Bert Degryse General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, zeer goed ligging, de verwarming kan Beter
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 7 jan 2020
Beste gast, Vriendelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons hotel. Het doet ons erg veel plezier dat u onze ligging als pluspunt aanhaalt. Uw opmerking over de verwarming noteren we. Aarzel niet om tijdens uw verblijf ons personeel om hulp te vragen bij het regelen van de temperatuur. Hopelijk was verder alles naar wens. Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw! De beste wensen voor 2020, Warme groet, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Ronny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Febe Foncé op 11 feb 2020
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Bert Degryse General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Febe Foncé op 2 jan 2020
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Bert Degryse General Manager

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en zeer net hotel op korte afstand van het strand. Een minpunt kamer was niet klaar bij 8nchecken om 15u00, hebben nog een uur moeten wachten.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het doet ons veel plezier dat we u van dienst konden zijn met de netheid van ons hotel. Onze excuses dat de kamer nog niet klaar was. We proberen telkens een vlotte service aan te bieden. We hopen dat dit niet al te ongemakkelijk voor u was. Met vriendelijke groeten en we zien u graag nogmaals terug bij een volgend bezoek aan Oostende, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Prima service en heel vriendelijk personeel. Kamer heel proper met alle confort, Enig minpuntje : :de gordijnen aan de vensters waren amper vastgemaakt aan de roede. Het uitzicht op de achterkant van woningen. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Hotel heel centraal gelegen, kort bij het strand en de winkelstraten.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Kenny op 2 aug 2019
Beste Super dat u eventjes de tijd nam om uw ervaring met ons te delen. Het verheugd ons te horen dat u een aangenaam verblijf achter de rug heeft. We hebben uw feedback ivm de gordijnen ondertussen al doorgegeven aan de technische dienst. Met vriendelijke groeten en tot bij een volgend bezoek! Team Mercure Hôtels Oostende

8/10 – Goed

NINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Kenny op 30 jul 2019
Beste Bedankt voor uw score! Hopelijk tot een volgend bezoek in ons hotel. Team Mercure Hôtels Oostende

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg smalle bedjes .ontbijt was heerlijk en de ligging perfect
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Josie op 28 jul 2019
Beste Bedankt voor uw review. We hopen dat we u snel terug mogen verwachten! Met vriendelijke groeten Team Mercure

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Zeer goede bediening, mooi hotel. Toplocatie
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Febe op 12 jul 2019
Beste, Dank u voor uw feedback. Wij appreciëren dit enorm! Wij verwelkomen u graag terug bij ons in Mercure Oostende. Met vriendelijke groeten, Team Mercure Oostende

8/10 – Goed

Henri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Zeer goed hotel. Net maar kamers (o.m. badkamer) niet groot; Zeer goed ontbijt, van het beste wat je kan wensen. Op 100 m van de zeedijk pal achter het casino. Aanbevelenswaardig.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Kristoffel Verdonckt, General Manager op 28 jun 2019
Beste Henri, Hartelijk bedank voor uw feedback. Het doet ons een plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u de dag perfect heeft kunnen beginnen met ons lekker ontbijt! Jammer echter dat u de grootte van de kamer en badkamer iets te klein vond. U kan een eventuele volgende keer wel gerust naar een kamer met balkon vragen. We wensen u een aangename dag verder en verwelkomen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Oostende! Warme groeten, Kristoffel Verdonckt, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale, centrale ligging. Deskundig en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jena op 19 jun 2019
Beste, Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van The manager op 3 jul 2019
Dear Frank, Thank you for this rating. We regret that we did not quite meet all your expectations. A private message with further details would be gratefully received. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek voor bezoek aan Oostende dicht bij het strand en centrum Keurige schone kamers prima voor een weekendje
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Kristoffel Verdonckt, General Manager op 11 mei 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat leuk dat onze ligging dicht bij het strand en centrum, alsook de propere kamers uw verblijf deden slagen! Graag verwelkomen we u opnieuw bij ons indien u nog eens afzakt naar Oostende. Met vriendelijke groet, Kristoffel Verdonckt, General Manager

8/10 – Goed

Valère

Positief: Netheid, personeel en service
Wat lawaai 's avonds bij het slapen gaan. Isolatie kan verbeterd worden. Positief is het parkeren tot 14:00 de volgende dag.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Tania

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018