Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Monteroza Ohta

3 out of 5
Hotel Monteroza Ohta
1308 Iidacho, Ota, Gunma

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 113 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yukiko

Zakenreiziger
2泊しました。最初の晩はグレードアップできましたが、2泊目は普通の部屋に。1000円高いプレミアムの部屋はベッドの寝心地がたいへんよく、マッサージ器があって満足度がかなり高いですが、普通の部屋も造りは同じで、普通に悪くないです。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones muy espaciosas y modernas además sirven un rico desayuno!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

toyama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
手頃な値段、部屋も清潔でいい。 周りにはご飯を食べる所も多いし便利 1番は、駐車場がタダで停められるとこですね。
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Takahiro, KUMAGAYA

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が綺麗で広かったので、とても快適に過ごすことが出来ました。次回も利用しようと思います。
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
一泊の予定が2泊する事になり、スムーズに対応して頂き大変ありがたかったです。長距離を運転してくるものか、部屋にある足のマッサージ機はとてもありがたく大変助かりました。スタッフの対応もとても良くて良かったです。また、予約が空いてる時には利用させて頂きます。
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maximo

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Pui Shan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good overall. Clean and comfortable. Breakfast was great and there was a nice laundry room. We did not need housekeeping for the first night and put up a "do not disturb" sign, and the hotel even rewarded us with a coupon which we used at the izakaya next to the hotel. Parking lot gets full late at night, so it is recommended to start your day early so you return early to secure a parking space. You need to either use the escalator or walk up the stairs in order to reach the lobby from the entrance, and there is only one escalator that usually goes up, but the staff was more than happy to change the direction for us when checking out so we could bring our luggage down to the ground floor. We enjoyed our stay a lot!
4 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

mieko

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

ユウイチ

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

YOSHIAKI

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

troy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

yasuyuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Ryouta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

NAOYUKI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食は『付き」ではなく「有り」なので間違えないように。
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

amano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
寝心地が最高です!
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

KAZUTAKA

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
少し古いのかもしれませんが、快適です。
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

たあ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フットマッサージ器、最高でした
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

ヨウコ

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ゆういち

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でベッドの寝心地が最高です!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van モンテ太田 op 29 jun 2022
ゆういち様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用いただき誠にありがとうございます。返信遅れて申し訳ありません。当ホテルの7階8階はエアーベットを使用しておりプレミアルームとなっております。又のご利用おまちしております。

10/10 – Uitstekend

Atsuko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

kabushikikaisha

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Koichiro, Dusseldorf

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Keitaro

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Kozo, Higashi-Justin, Nagoya

2 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

chie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
また機会があれば泊まりたいです。
1 nacht verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Natsuko

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Keitaro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋に入った時に下水くさい。 今まで朝食についていた生卵と温泉たまごがなくなったのが惜しい。
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Mahija

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
この前まで朝食に生卵と温泉卵がついてたが両方ともなくなってしまった。どっちかだけでもいいので復活させて欲しい。そうでなければ、あの朝食に1000円は払いたくない。
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van NS op 10 jul 2021
Anonymous様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用いただき誠にありがとうございます。ご指摘の生卵の件ですが当ホテルでは夏季の6月位から食中毒の関係で提供を控えさせて頂いております。恐れ入りますがご理解の程宜しくお願い致します。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ベッドが快適
近隣のホテルの中では、ここのベッド、枕が一番合ってます。
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van ㎱ op 21 apr 2021
Anonymous様、この度はホテルモンテローザをご利用頂き誠にありがとうございました。当ホテルでは 西川のエアーマットを使用しております。お客様のお身体に合ったようで大変うれしく思います。投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Hiroshige

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

DOHA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
サービスは良い、 場所的も良い、 まあまあなかなかよかったですね。 朝食は寝坊して30分遅れても食べられたのは、助かりました。今までの所ダメ🆖立った。
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van SATO op 4 dec 2020
Anonymous 様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用頂き誠にありがとうございました。 朝食は基本11時までに会場に来て頂きましたらご用意可能でございます。今回の様に何かしらの理由があり調理の準備に不足が無かったことで可能でした。 重ねてお褒めの言葉ありがとうございました。

6/10 – Redelijk

かつゆき

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

takeru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

so

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
内装は綺麗
外観は少し古い感じがしましたが、内装は廊下、部屋共にリフォームされたのか、清潔でした。
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van モンテ op 12 aug 2020
Anonymous様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用頂き誠にありがとうございました。  外観はレトロ感を売にしてましたが、考えが古いのかも知れませんね(笑)内装の方は随時リフォームに取り組んでおります。こういったお褒めの言葉を頂きとスタッフのもちベーションが上がる次第です。 貴重な意見誠にありがとうございました。又のご来館スタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

6/10 – Redelijk

shinichiro

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van モンテ op 12 aug 2020
shinichiro様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用頂き誠にありがとうございました。 貴重な時間を割いて評価して頂きありがとうございました。 又のご来館スタッフ一同お待ちしております。

8/10 – Goed

Tsutomu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
製氷機があると良いですね。
製氷機があると良いですね。
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van モンテ op 12 aug 2020
Tsutomu様、この度はホテルモンテローザ太田をご利用頂き誠にありがとうございました。ご依頼のセルフ製氷機は設置はございませんが、フロントに一声言って頂ければ氷のご用意は致します。投稿して頂きありがとうございました。又のご来館お待ちしております。

6/10 – Redelijk

Tsutomu

Zakenreiziger
氷サーバーが欲しい。
冷蔵庫の冷えがいまいち。氷サーバーを置いた方が良いかと思います。
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van 新井 op 13 jul 2020
この度は、ご宿泊いただきましてありがとうございました。前向きに検討させていただきます。貴重なご意見ありがとうございました。