JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel op het strand met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Een buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)
Video van maker
Uitzicht op strand/zee
Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Spa
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
De huidige prijs is € 289
inclusief belastingen en toeslagen
13 okt - 14 okt

Kameropties

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, uitzicht op resort (Balcony)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(21 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
  • 45 m²
  • Uitzicht op het resort
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, uitzicht op oceaan (Balcony)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Deluxe kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, balkon (Oceanfront)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Badjassen
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon (Oceanfront)

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Deluxe kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, uitzicht op oceaan (Balcony)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Badjassen
  • 45 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden, niet-roken, uitzicht op resort (Balcony)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
Badjassen
  • 45 m²
  • Uitzicht op het resort
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, balkon (Beachfront)

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
144 Oyster Pond Resort, Building A, Oyster Pond, Sint Maarten, 000

In de buurt

  • Dawn Beach - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Boulevard van Philipsburg - 8 min. rijden - 5.9 km
  • Great Bay Beach - 8 min. rijden - 6.0 km
  • Strand van Orient Bay - 13 min. rijden - 10.0 km
  • Baie Orientale - 14 min. rijden - 10.2 km

Lokaal vervoer

  • Grand Case (SFG-L'Esperance) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Liguria - ‬1 min. lopen
  • ‪Veranda Market and Bistro - ‬15 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬4 min. rijden
  • ‪Cafe Rembrandt - ‬7 min. rijden
  • ‪The French touch - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

Hotel met een luxe stijl, verbouwd in 2024 en gelegen in de buurt van Dawn Beach
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa bevindt zich in de buurt van Boulevard van Philipsburg en biedt extraatjes zoals een swim-up bar, een bar aan het zwembad en een kruidenier/supermarkt. Haal je strandkleding maar alvast tevoorschijn, want dit hotel biedt een ligging aan het strand en ligstoelen aan het strand. Kies voor een verwenmomentje met een body wrap, een body scrub en een gezichtsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Caribische gerechten. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met cabana's, ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren plus plaatsen voor valetparkeren (tegen een toeslag)
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), conciërgeservices en 8 vergaderruimtes
  • Een lokale maaltijdbezorgdienst, massagebehandelingsruimtes en een 24-uurs receptie
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 200 kamers beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Recycling en ledlampen
  • Diepe baden, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 55 inch met Netflix, streamingdiensten en kabelzenders
  • (kleding)kasten, balkons en koffiezetapparaten/waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (USD 40 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: USD 25 tot 40 voor volwassenen en USD 15 tot 30 voor kinderen
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Een zwembadbar
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Privépicknicks

Restaurants ter plaatse

  • Breeze
  • Carambola
  • Liguria
  • Liquid
  • Opal

Dingen om te doen

  • Avondentertainment
  • Buitenzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kruidenier/supermarkt

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kruidenier/supermarkt

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 8 vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het strand
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen
  • Tuin
  • Zwembadcabana's (toeslag)

Volledig uitgeruste spa

  • 16 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Stoombad
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 3 etages
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in maart 2024
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2024
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv van 55 inch met kabelzenders
  • Netflix
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Maaltijdbezorging
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elektrische adapters
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Mobiele toegangssleutel
  • Recyclen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt informatie over het smartslot.
Het is vereist om de mobiele app van de accommodatie Marriott Bonvoy voorafgaand aan het inchecken te downloaden.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 50.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Resorttoeslag: USD 50 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. USD 25–40 voor volwassenen en ca. USD 15–30 voor kinderen
  • Valetparkeerkosten: USD 40 per nacht (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Toeslag voor extra bed: USD 50.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Marriott) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Sint Maarten. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jw Marriott St Maarten & Spa
The Westin Dawn Beach Resort Spa
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Oyster Pond
JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa Hotel Oyster Pond

Veelgestelde vragen

Is JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa van één nacht voor twee volwassenen op 13 okt. 2025 min. € 246,44, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa?

Dit hotel in Oyster Pond ligt aan het strand, op 0,2 km van Dawn Beach en binnen 10 km afstand van Boulevard van Philipsburg en Baie Orientale. Ook Îlet de Pinel en Strand van Anse Marcel liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa

8,8

Uitstekend

9,6

Netheid

9,0

Voorzieningen

9,2

Personeel en service

9,4

Milieuvriendelijkheid

9,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 212 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Walter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a swim up bar and food service available at the pool. The staff were friendly and very attentive. The overall experience was excellent.
6 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Eric, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were excellent.
28 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Sergine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
September 2025. The accommodation was clean, with comfortable beds and a well-maintained bathroom. The staff at the JW Marriott St. Maarten Beach Resort & Spa provided exemplary service. The resort offered a luxurious atmosphere, with notable features including the fitness centers, spa and more... The only minor issue encountered was the lack of clear communication regarding the closure of some on-site restaurants during check-in and Beach Seaweed. Overall, a stay at the JW Marriott Resort & Spa in St. Maarten delivers a premium and comfortable experience, particularly for guests seeking upscale amenities and high-quality service. I highly recommended JW Marriott St Maarten Beach Resort & Spa. I would like to thank Marla Joseph-A (Concierge Manager), Arnaldo Phelipa (Front Office Manager) and Tiana for all your help.
7 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kiera Imani Michel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Very quiet spa hotel. Good for relaxing I suppose but not much else. Not much going on on the hotel grounds. The beach is subpar. The on-site restaurants are decent (there are only a few - 1 open full time, 2 bars, and 1 open only part time) but not great. I wasn’t impressed with the food. The service was great, though. My biggest gripe was the fact that the local birds are allowed to hop all over the outdoor tables (on the silverware!!) which is so unsanitary! The on-site store is also quite bare. You can’t even buy a beach towel. Lastly, the power went out for 30 minutes on our last night there. It was not acknowledged, nor was compensation offered, until we asked and pushed for it. Overall, 3/5 stars, I most likely won’t be coming back to this hotel, although I will certainly be back to the island, as St Maarten is BEAUTIFUL and I enjoyed my time. (The Marriott location in St Kitts is a MUCH better experience. I also liked the Negril location in Jamaica. )
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Malik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful place
7 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Tia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great experience but didn’t like that the other restaurant was t open because it wasn’t peak season. Also, don’t like the fact that there is no microwave.
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Bryan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a beautiful property on a quiet part of the Island. The resort pool is world class. The hotel is modern and well cared for. The staff is top notch. We’ve stayed here twice and will again.
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spent 4 nights at the resort, which was a perfect length of time. Staff were very polite, friendly and accommodating. Pool area is very nice and relaxing. Food options were good. Overall a very pleasant experience.
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Briana

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The JW Marriott is nice, the rooms were clean and the customer service was great. It is on the east side of the Dutch island (~30 min ride), so it’s best to rent a car to get around (they have free self parking in a covered garage). I got a free upgrade to my room and had an early check in. The dining options are limited, so be prepared to venture outside. My only drawback was reception calling me the night before checkout w/ a fake survey to ask what time I’d be checking out the following day. I thought that was tacky to ask considering checkout is at 12. She proceeded to clean it up and say that they’d be happy to extend my stay.
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Denise

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Horrible female manager
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

RUMKI

5 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Francine

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Summer

5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jenell

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful stay at the Marriot from 7/23-7/27. The staff were extremely friendly and nice. The hotel is gorgeous. We loved our room. Our only complaint is that they need to move the breakfast. The lunch and dinner menu was very good. The dinner menu choice were excellent and the food was soooooo good. However, we was very disappointed with the breakfast.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Brianna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment I arrived, I was enveloped in an atmosphere of warmth and impeccable service. The staff greeted me with genuine smiles and were incredibly efficient during check-in. My room was not only spotless but also beautifully designed, offering a serene space to unwind after a long day. The attention to detail was evident, from the high-quality linens to the thoughtfully curated amenities. What truly set this hotel apart was the exceptional level of care provided by the staff. Every request was met with enthusiasm and a willingness to go above and beyond. The concierge was a treasure. My stay at this hotel was nothing short of perfect. It's rare to find a place that so seamlessly combines luxury with genuine hospitality. I wholeheartedly recommend this hotel to anyone seeking an unforgettable experience. It’s not just a place to stay; it’s a destination in itself.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

yolgies

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Israel A ramirez

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The positive aspects of the property included standard Marriott amenities and satisfactory room accommodations. However, the property's beach maintenance presented significant issues, with improperly cleaned seaweed resulting in an offensive odor. Furthermore, the limited restaurant availability, with only one establishment open during the week-long stay and a restricted menu, detracted from the overall guest experience. The booking information should accurately reflect the property's current state, aligning with the advertisement. Currently, only one restaurant is operational. Furthermore, the property's proximity to the beach results in an unpleasant odor due to accumulated seaweed. The location is remote, necessitating a 35-45 minute drive to access suitable beaches or dining establishments. Do your self a favor and don't book here, also staff are not rude but very unhappy or just force to work personalities. You will be very lucky if you get a good morning or a smile around here.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I want to first and foremost state that the staff from the front doorman, to the front desk, waitstaff for the restaurant and by the pool and finally the cleaning staff were absolutely amazing so welcoming, kind and always willing to help. Two of my biggest disappointments were first the sargassum which didn’t give us any opportunity to enjoy the beach at our hotel. I know this is not your fault and I do appreciate the email advising me that we would not be able to use the beach which gave me an opportunity to look for other locations to go. My biggest upset was only having one restaurant open at night for dinner with the same menu every night. I was not made aware of the other restaurant being closed until I went to the front desk on the night it was supposed to be open. I was extremely disappointed there were a few days were we did day trips and came back to the hotel late in the day tired and we had to eat at the same restaurant with the same menu every night. I just wish if you are going to keep one restaurant open at least rotate the menu. Everything at the hotel is basically the same thing in all locations, even though the food was amazing it just gets boring when you are there for 7 days. The last thing I would also recommend would be to maybe have an atm machine especially when you are on that side of the island it’s very hard to find a location to get money and it would be very convenient to have an atm located at the hotel.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Zulfiya

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The beach area is bad, very strong seaweed smell around the property
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Alberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
New All new
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Suzana

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Peturea

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was lovely, excellent service however it was that time of year in the North that the seaweed took over the beach. The hotel tried to contain it but the smell was overwhelming.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Valencia

It was nice.
4 nachten verbleven in juli 2025