515 Moo 5, Tambon Mu Si, Amphur Pakchon, Nakhon Ratchasima, Pak Chong
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 84 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
36
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 84 beoordelingen" "
8 - Goed
36
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 84 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 84 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 84 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Dominick
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische ervaring
Dominick
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great glamping site for family and friends
Love the environment and the vibes. The tent is very comfortable and big enough. The outdoor in the estate is very calm and clean. It is an excellent place family and friends to gather and relax. Will highly recommend.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Narisara, Salt Lake City
Reisde met familie
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have the best time in the hotel. We love everything ❤️
Narisara
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Tove
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tove
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Chi Bun
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Bun
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Boris
11 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Bel endroit, bien placé. Bon et copieux petit déjeuner !
Petits reproches : clim trop bruyante dans la tente (bouchons d'oreilles obligatoires (bizarrement fournis par l'hôtel en arrivant)) et dîner pas à la hauteur du lieu sans parler du prix exorbitant des plats par rapport à la qualité.
Boris
2 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
SAU HAN
Reisde met partner
28 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs were nice and understanding. Good for an overnight stay nothing more than that perhaps we ere out all the time, do nothing much for us to do when we return at night. The food was great!
Shelle
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
10 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint sted også med børn
Dejligt ophold i lækre omgivelser. Vi havde lejet et luksus spa telt. Intet at komme efter.
Eneste minus ved resortet var deres super langsomme betjening i restauranten. Venligt og flinkt personale, men vi ventede ofte i evigheder på mad, drikkevarer og selv regningen.
Martin
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Thi Ha Van
Reisde met een groep
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Choose the one with private bathroom, since it is very cold at night and early morning
Thi Ha Van
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Thea
13 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was an excellent hotel and the facilities were great. Regarding being eco there was still a lot of plastic being used in terms of cutlery and gloves for the morning buffet breakfast. Overall though would definitely stay there again.
Thea
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Shigeru
21 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
텐트 리조트 이용후기
텐트는 깨끗하고, 모기가 없는 듯 합니다.
다만, 텐트내에서 바베큐 등을 요리할 수 없고, 반려동물이 반입이 금지되어 잇습니다
조식은 그다지 좋지않은 듯합니다.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Ikue
22 feb 2021
Ikue
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
TAKANORI
Reisde met familie
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKANORI
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Natcha
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natcha
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
soran
11 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Too close to the main road!
Noise from the adjacent main road Traffic all night plus very loud music from next resort till 11pm spoilt a nice quiet night that could had being.
soran
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Grand President op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest,
First of all, thank you very much for choosing Grand President during your stay in Bangkok. And thank you so much for the valued comment.
Looking forward to welcoming you back to Grand President
Best regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jan 2020
転との雰囲気がとてもよかった
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Grand President op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to tell us about your experience at out hotel.
Looking forward to welcoming you back to Grand President
Best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing things to do with family
I was sceptical about Glamping, but this turns out to be the highlight of my trip to Khao Yai. The tent was big enough and cozy, while there is Aircond in the bed area. Night time, it was cooling and we would sit outside the tent to just chat.
The share bathroom is clean and big and it was very comfortable.
My family love it a lot and this is definitely the best hotel/glamping experience I have.
Yoke Loong
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Review
Very good overall glamping experience. Comfortable beds, well maintained facilities, beautiful swimming pool. Nice landscaping all round, but could do with more vegetation and trees for its theme of eco tourism. The WiFi signals are quite weak for the rooms/ tents, so don't expect to go there and still enjoy your streamings.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruechakorn
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Pou San
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pou San
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
chow
27 jun 2019
chow
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Leong, Singapore
Reisde met familie
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very memorable experience for my family. Excellent service and beautiful place. Quiet and peaceful.
Leong
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Meiling
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meiling
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Kesava
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camping with a touch of luxury
Excellent concept and everything related to it. Service at its best. Simply love it!
Kesava
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This is very Lovely hotel, friendly staff and tasty food
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Pichet op 9 mrt 2019
Thank you very much
8/10 – Goed
Poh Chin
12 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
A different kind of experience from usual brick and motar hotel. Need car to get around. One setback is that thete is no way to get in touch with hotel staff and only way is to make an IDD call..for security reason, hotel should install "walkie talkie" so that guests can get in touch with hotel staff if help is needed. I can provide more details of an incident if needed.
Poh Chin
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We are surprised by the efficiency and kondness offered not only by the front desk staff but also the restaurant staff. They are helpful and attentive even when they were busy. Keep it up!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Luc, singapore
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The tent was larger than expected and very comfortable wirh all the necessary facilities similar to a hotel room.
Luc
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
I came here again after my last visit in Nov 2017. This time i m disappointed in their public washroom cleanliness. When using it, I feel the toilet, shower stand and the washing basins are full of gems. Also there is a water fronting in front of the entrance to the public washroom had foul water and stink.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Evee, Singapore
29 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean accomodation and back to nature in comfort.
Evee
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Need to clean up the tent
Breakfast is nice.
Bathroom is ok.
Surrounding area is nice.
Tent not proper for extra bed.
Cant stay inside tent in the afternoon, A/C cant help.
Tent was all over with fungus which i got sick after one night stay.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Melody, Singapore
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb Experience
The hotel was a dream. It was so much more than what we expected. We visited a couple of other popular accomodations but we concluded that nothing beats the Lala Mukha experience. The staff were young, patient and friendly. They really went out of their way to help whenever possible. We took the tents with attached bathrooms. It was amazing. Very clean considering we were staying in the ‘wild’ and there were no insects or lizards in the tent. I am deadly terrified of lizards... but I felt really safe in the room... it was awesome. The food served at the restaurant was reasonably priced and delicious. I’ll definitely be back. (:
Melody
3 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2018
Scary & unsafe tour ignored by hotel staff
Resort is special as tent style gives guest refreshing experience from busy town life. Only one disappointment is non professional concern from front desk staff (Ms. phimphong) did not clearly state about the safety conditions of the vehicle to khao yai national park. She manages this type of tour always but she said doesn't know and also didn't advise that only a opened truck without windows for a forest trip for a family in which there is a only 2 years baby ! Eventually a small local truck without any windows but opened style carried 10 people in a small opened truck. People were squeezed together like refugees bumping in a forest. My family with a only 2 years old baby was scary and to be forced to give up this day tour in national park. The fee 2000 bhat to the truck carrier/tour company could not be refunded. A staff always help guest to arrange such tour, why she didn't clearly present the conditions of the transportation and safety precautions to the guests when they raised enquiry to such kind of tour ! Safety concern is always the most important than all others. Guests should be treated in humanity.
To be fair, another restaurant staffs at Lala Mukha are nice.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Juliet, Singapore
1 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good glamping experience
Had fun experiencing glamping for the first time! Views were really scenic! The infinity pool could've been cleaner. Overall a great experience !!