Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Horizon Inn





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
2 badkamers
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 4438, Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Over deze accommodatie
Horizon Inn
Vergelijkbare accommodaties

AVI Pangkor Beach Resort
AVI Pangkor Beach Resort
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 14 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Horizon Inn Pangkor Island
Horizon Inn Hotel
Horizon Inn Pangkor Island
Horizon Inn Hotel Pangkor Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Horizon Inn
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 feb 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Mohd zaibidi
Reisde met familie
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd zaibidi
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Afira
15 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, spacious.
Afira
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Mohd Zaki
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Zaki
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Nor
Reisde met familie en kleine kinderen
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nor
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
brian
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
brian
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kevin
Reisde met een groep
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Khairus
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Khairus
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
suji
26 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location but the floor is broken so there is
suji
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Baizura
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Baizura
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Goh
7 jun 2019
Negatief: Netheid
Goh
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Marina
27 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yg tdk memuaskan ht
Marina
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Yama
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yama
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Mast
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mast
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Farrah
7 sep 2018
Farrah
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Nuraini suryati
27 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nuraini suryati
3 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
tan, Malaysia
19 jun 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dissapointed
tan
2 nachten verbleven in juni 2018