MNY Hotel & Resort
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Pangkor
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MNY Hotel & Resort





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 4511, Lorong 1, Kg Teluk Nipah, Pangkor Island, Perak, 32300
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

DoubleTree by Hilton Damai Laut Resort
DoubleTree by Hilton Damai Laut Resort
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
9.2 van 10, Fantastisch, 31 beoordelingen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. MYR 15 voor volwassenen en ca. MYR 10 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MNY Hotel Resort Pangkor Island
MNY Hotel Resort
MNY Pangkor Island
MNY Hotel & Resort Hotel
MNY Hotel & Resort Pangkor Island
MNY Hotel & Resort Hotel Pangkor Island
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MNY Hotel & Resort
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yee sing
17 jan 2024
Positief: Personeel en service
Yee sing
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jere Johannes
9 jan 2023
Jere Johannes
4 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
sharon
3 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sharon
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
muhamad azlan
4 aug 2020
muhamad azlan
2 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Sheokun
29 jun 2020
Not as what we booked
Sheokun
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Amri, Finland
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amri
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jegadesh Kumar
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean.
Jegadesh Kumar
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Michael, warmond
Reisde met partner
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
11 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
André
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPER SEJOUR
André
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Noor
9 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noor
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aamupala
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
ain
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ain
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Nurul, Shah Alam
6 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nurul
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Jas, Kuala lumpur
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jas
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2018
Thumbs up.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Komathy, KL, Malaysia
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice & comfy Hotel
Komathy
1 nacht verbleven in maart 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
VanderValkHotels-hotels in ZwartsluisMalahini Kuda Bandos ResortParticuliere vakantiehuizen EmmenParticuliere vakantiehuizen Wierum Anemon Kent İskenderun OtelVilla's Nieuw-VennepHotel de TabaksplantHotels in Nusa LembonganWolf Hotel Kitchen & BarHotels in TrogirHotels in Station DriehuisHotel Het GaljoenCitadines Sainte-Catherine BrusselsCa' Pasquali VillageHotels in AmersfoortHotels in Dijon Centre VilleHotels nabij Playa de AmadoresCity Lodge Hotel at OR Tambo International AirportCampings en stacaravans Willemstad
Autoverhuur
Pakketten