Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 617 van 2436 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
617
Gastenscore: 8 - Goed. 841 van 2436 beoordelingen" "
8 - Goed
841
Gastenscore: 6 - Redelijk. 487 van 2436 beoordelingen" "
6 - Redelijk
487
Gastenscore: 4 - Matig. 280 van 2436 beoordelingen" "
4 - Matig
280
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 211 van 2436 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
211
7,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Monique
Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay, Eiffel tower view made it magical!
Kids loved the breakfast!
Monique
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Bart
23 aug 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
mandy
5 sep 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Alles was netjes geregeld en schoon
mandy
2 nachten verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Joerek
Reisde met familie
15 aug 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Algemeen, een prima hotel op een goede locatie. Wachten op een van de weinige liften duurt lang. De kamer is gedateerd. Vooral de badkamer heeft onderhoud nodig. Het niet kunnen gebruiken van het zwembad ivm onderhoud was een grote teleurstelling voor de kinderen.
Joerek
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Elie El Hayek, General Manager op 23 aug 2022
Dag Joerek,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons om te lezen dat jullie een algemeen goede ervaring hadden bij ons. We noteren jullie opmerkingen over de lift en de badkamer om onze service te verbeteren. Het spijt ons dat het zwembad niet beschikbaar was omwille van een onderhoud. We hopen dat jullie desondanks een aangenaam verblijf hadden. Fijn dat jullie tevreden zijn over onze locatie!Een volgende keer staan we graag weer voor jullie klaar.Met vriendelijke groet,Elie El Hayek, General Manager
8/10 – Goed
Ringo
24 okt 2021
Ringo
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Zulfiye
20 okt 2021
Zulfiye
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De Eiffeltoren is om de hoek. Een super locatie.
Men had ons wel mogen vertellen dat het douchewater pas warm zou zijn wanneer je de kachel in de badkamer aangezet had. Eerste avond dus helaas een koude douche. Verder was het fantastisch. Vooral de ligging.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat goed was: uutzicht en lokatie. Minder het onderhoud van het appartement, kastjes stuk, geen wc rol hanger etc
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 aug 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: toplocatie (dichtbij Eiffeltoren en metro), uitstraling hotel, goede bedden
Minder goed: geen werkend slot op badkamerdeur, weinig keukenartikelen voor een appartement (bijv. geen afwasborstel, weinig borden en bestek)
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele centrale plek in Parijs met een heerlijk ontbijtbuffet! Appartement van alle gemakken voorzien, maar qua hygiëne en algemene staat was het niet goed. Zo kon de koelkast niet meer dicht. En dat voor de heetste dagen van het jaar...
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van The Management op 3 sep 2019
Dear Guest,
We thank you for your comment,
We are sorry to read that you did not totally enjoyed your stay in our establishment. We would like to inform you that we will start our renovation works this year and we will be pleased to welcome you again soon,
With our kind regards,
The Management
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 apr 2019
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne lokatie, onze kamer had uitzicht op de eifeltoren. Daar naar toe lopen was prima te doen. Het appartement zelf was niet zo schoon.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van The Management op 5 mei 2019
Dear Guest,
We thank you for taking the time to tell us about your experience at the Aparthotel Adagio Paris Centre Tour Eiffel. At Adagio, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to the issues identified and prevent future occurrence.
With our kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een top accommodatie met super aardig personeel. Geholpen door Mohamed en hij is een super gastheer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Erik
5 mei 2018
Positief: Personeel en service
Prima Aparthotel
Prima accomodatie voor korte verblijf. Goede ligging nabij Eiffel toren, toko en andere bezienswaardigheden.
Erik
4/10 – Matig
Michiel, Hoofddorp
30 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurgesteld na het lezen van goede recensies.
Na het lezen van veel goed recensies had ik besloten om voor dit Aparthotel te kiezen. Helaas was de front desk medewerker in een slechte bui, waardoor onze incheck procedure niet vlekkeloos verliep.
Eenmaal op de kamer aangekomen kwamen voor nieuwe teleurstellingen te staan. Er was gerookt in de slaapkamer van onze non smoking room. We hadden geen bedbekleding voor de slaapbank en konden genieten van een panoramische uitzicht op het hotel ernaast, terwijl we daar extra voor betaald hadden..
Daarop heb ik besloten om naar beneden te gaan en een nieuwe kamer te vragen. Na lang wachten kreeg ik een kamer 1 verdieping lager toegewezen.
Helaas had deze kamer hetzelfde uitzicht en was ook nog eens de airco al lange tijd niet goed schoongemaakt waardoor deze stonk. De slaapbank was hard en kraakte aan alle kanten, waardoor een goede nachtrust eigenlijk niet mogelijk was.
Het ontbijt de volgende ochtend was wel oké.
Michiel
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Elie El Hayek op 4 dec 2017
Dear guest,
We thank you for taking the time to share your experience at Adagio Tour Eiffel, and we would like to apologize for the issues you encountered . As you can imagine, these issues do not correspond to the level of service we want to provide and we can only apoogize for the inconvenience caused. You were kind enough to point out the great location and the friendly staff and I hope you will give us another opportunity in the future to give you a better impression on a possible next visit. Should you decide to do so, I will be pleased to extend you a complimentary upgrade.
Kind regards,
Elie El Hayek
General Manager
10/10 – Uitstekend
A.N.W
27 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A.N.W
1 nacht verbleven in november 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel moet nodig opgeknapt worden
Hotel moet nodig opgeknapt worden en beter schoongemaakt. Ligging OK op 5 tot 10 min lopen van metro station en vlak bij Eifel toren.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Aga, Antwerpen
6 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Heel leuke hotel, propere en comfortabels kamers, in centrum Parijs. Keuken met alle nodige toebehoren. Eigen parking is grote plus! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Echte aanrader.
Aga
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 dec 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jun 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
., den bosch
20 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel op loopafstand van de eiffeltoren metro
Zag er goed uit, vriendelijk personeel, dicht bij supermarkt eiffeltoren en metro.
.
4/10 – Matig
ken
15 sep 2014
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
leuk hotel maar waardeloze service
We kwamen zaterdag ochtend om 9 uur aan toen was er helaas nog geen kamer beschikbaar. Het hotelpersoneel zei dat we om 3 uur kunnen inchecken. 3 uur terug naar het hotel en konden nog steeds niet inchecken. Het hotel personeel zei dat we een half uur later konden inchecken. half uur later weer geprobeerd en tevergeefs konden we weer niet inchecken pas een uur later konden we inchecken. Komen we een uur later in onze studio blijkt het niet te zijn waarvoor we betaald hebben we miste een bed. al met al een teleurstellende ervaring.
ken
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 aug 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Opgesloten en massaal
Het is een heel groot en hoog hotel met airco, op loopafstand van de Eiffeltoren.
Doordat de ramen niet geopend kunnen worden krijg je een heel opgesloten gevoel, mede door de smalle gangen. Dit is natuurlijk erg persoonlijk.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Jannie, Drenthe, Nederland
11 apr 2012
Positief: Netheid, comfort kamer
parijs
4 dagen verbleven met onze 12 en 10 jarige kinderen. De ramen kunnen niet open. Met de koeling aan 22 graden op de kamer. Is vooral 's nachts erg warm. Op loop afstand van de eifeltoren. Boodschappen gedaan bij de monoprix. Auto in de parkeergarage. Kortom goede vakantie gehad.
Jannie
6/10 – Redelijk
EONJI
29 apr 2024
EONJI
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
marco
Reisde met familie
28 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Appartamento bellissimo, con ogni confort: microonde, macchina caffè nespresso, bollitore elettrico, lavastoviglie, asse da stiro, phon, cassaforte bella vista. Reception con acqua aromatizzata e the gratuiti. A 10 monuti a piedi dalla Tour Eiffel e dai centri commerciali
marco
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Genevieve
Zakenreiziger
28 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre bien organisée, silencieuse et parfaite pour un voyage de travail. Les équipements sont un peu vieux (poignée de porte extérieure brisée, équipement de bain abîmé, four micro ondes incompréhensible).
Très bien situé, accueil courtois et efficace.
Genevieve
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Joel
Reisde met familie en kleine kinderen
24 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great!
Joel
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Sophearith
22 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
So greatfull to stay there hotel so clean and bed so comfortable
Sophearith
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
David
20 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
6 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Henri
20 apr 2024
Henri
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jacques
Reisde met familie
18 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
À refaire
Jacques
5 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
paul
Reisde met partner
16 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a terrible experience. After driving 7 hours back from a ski resort. I arrive 2:00 in the morning. The person in the front is would not explain to me how to park the car probably. Send me to a parking lot where I got stuck. I have to climb a wall to be able to get out. After an hour. Went back up to the reception. Finally she sends somebody with me. Who almost got lost also. Didn't give me the internet access. Getting to the room the room with broken air conditioner and black mold in the bathroom but it was 3:00 in the morning so we went to sleep. The next morning I went downstairs told the manager they said they were going to send somebody to clean it but no did. We went out to see Paris. Came back later in the afternoon. No one had cleaned the black mold or fix the air conditioner. I called downstairs they told me they were going to send somebody after about an hour waiting no one came up. So I went downstairs to the reception. they told me that everybody from maintenance have gone home no one called me to tell me that. They told me that they couldn't do anything without a manager that he would be back in 5 minutes asked me to go back upstairs but now I know better so I stay downstairs in the front desk standing angrily until they will fix my problem after 20 minutes of telling everybody that they were black mold in the bathroom. One of the receptionists there was three of them. I would write more but I ran out of space. I have pictures of anybody wants to see.
paul
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Elie El Hayek, General Manager op 23 apr 2024
Dear Paul,Thank you for the time taken to share your review with us.We always strive to provide a welcoming atmosphere and it is disheartening to learn that we did not meet your expectations with regards to the parking assistance and room readiness upon your late arrival. We take pride in our 24-hour reception service and it is unfortunate that the level of service you received did not reflect our commitment to guest satisfaction.Although our rooms are typically praised for their comfort, we regret that your experience with the air conditioning was not satisfactory. We also understand the importance of a timely response from our maintenance team and apologize for any inconvenience caused by the delay. Our goal is to ensure that all our guests enjoy the range of amenities we offer, from the fitness room to the swimming pool, and we are sorry to hear that your stay was marred by these issues.We value all feedback as it helps us to improve our services and ensure that all future stays are enjoyable. Rest assured that we are looking into the concerns you have raised. We would like to extend our thanks for bringing these matters to our attention, and we are truly sorry for any discomfort or inconvenience you experienced.We hope that you will give us the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Kind regards,Elie El Hayek, General Manager
10/10 – Uitstekend
Sophearith
Reisde met een groep
13 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice quiet and room so clean
Sophearith
3 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Hassan
Reisde met familie
13 apr 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed 12 days. Nobody cleaned the romm .we bought toilet paper and towels. Beds are extremely small and uncomfortable. Telephone in room has 30 bottoms but cant call only receptionist. The supervisor is rude and inexperienced..the entrace door open with cards so if you arrived foe check-inyou wat outdide till someone opens..if someone killed nobody would notice it....avoid
Hassan
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Elie El Hayek, General Manager op 23 apr 2024
Dear Hassan,Thank you for taking the time to share your feedback.We are deeply concerned to hear about the issues you faced during your stay. Our guests' comfort is of utmost importance to us, and we are saddened to learn that our bedding did not meet your expectations. Additionally, we understand the inconvenience that can arise from any difficulties with in-room amenities. Our team is committed to providing professional and courteous service to all our guests, and it is disappointing to hear that we did not deliver on this occasion. We take note of your comments regarding the entrance door access and the perceived level of security; guest safety is a priority for us. While we do not provide daily housekeeping as part of our extended stay concept, we want to ensure that all essentials such as toilet paper and towels are amply provided, and it is regrettable if this was not your experience. Our reception is available 24 hours to assist with such needs, and we encourage guests to reach out with any concerns during their stay. We offer a range of amenities, including air conditioning, a swimming pool, and pet-friendly options, aimed at enhancing our guests' comfort. We hope that you were able to utilize and enjoy these during your visit.We hope that you will give us the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards,Elie El Hayek, General Manager
10/10 – Uitstekend
Vesna
Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is fantastic,Close to metro,bus(30 ) and restaurants.
The view,room facilities,size.
We had great views on the 26th floor.
Stayed for 5 nights in famili room,
Vesna
5 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Raluca
1 apr 2024
Raluca
10 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ylebsuy Sarabastik Daniela
29 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
Ylebsuy Sarabastik Daniela
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Mohammed
27 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the cleanliness and space. Unfortunately the gym and the pool area could do with an update.
Mohammed
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Jacqueline
Reisde met familie
26 mrt 2024
Positief: Netheid
The first apartment was not functioning very well: air conditioner broken, toilet backed up, telephone not working…. The technician who came wasn’t very good as nothing was repaired.
When I asked for another apartment, we moved and everything was perfect!
Perhaps maintenance is an issue for the hotel but the apartments are nice and the hotel is in a great location!
Jacqueline
4 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
weston
Reisde met familie en kleine kinderen
21 mrt 2024
Negatief: Netheid
Why even bother to pay Expedia when you are going to be charged a huge sum upon check-in?????
I feel cheated!!!
There is no way to enter the building until you get checked in other than by waiting until someone let's you in.
The showers are horrible and English is hard to come by.
weston
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Elie El Hayek, General Manager op 22 mrt 2024
Dear Weston,Thank you for sharing your feedback.We're truly sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. Regarding the inconvenience at check-in, we strive to ensure a smooth process for all guests and offer a 24-hour reception to assist with entry at any time. We regret to hear about your experience with the shower and the language barrier; our team is dedicated to providing clear communication and we have staff with varying language capabilities to assist our guests. We appreciate your candid remarks and will use them to further improve our guest experience.We hope that you will give us the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best regards,Elie El Hayek, General Manager
10/10 – Uitstekend
Ricardo, Fairfield
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Service, and every staff member were magnificent hosts. This Aparthotel is centrally located and accessible to everything.
Ricardo
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hetalben
26 feb 2024
Hetalben
6 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Roberto
23 feb 2024
Roberto
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Esteban
18 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Esteban
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Felix
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
15 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sehr gut, einzig einer der Aufzüge war kaputt, sodass immer wieder Wartezeiten entstanden.
Felix
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Su, NY
Reisde met partner
4 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Due to unexpected delay on my parcel, i have no choice but to ask staff's help to drop them in the post office for me, they are very willing to help & very professional. I will definitely come back when stays in Paris. The people here are beautiful!
Su
7 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
27 jan 2024
Positief: Netheid
DAISUKE
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Uderson
Reisde met familie
26 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Maravilho
Tive uma grande experiência, inclusive que foi super positiva. Algumas coisas que li em comentarios me deixava com medo como, não ter limpeza e não ter toalha. Importante saber que o conceito deste hotel é diferente eles oferecem a limpeza na chegada e com toalhas e roupas de dormir tudo em ordem. Porém o conceito é de um ficar alocado e vc mesmo cuidar da limpeza, o que para o custo benefícios é totalmente aceitável. A localização é ótima perto de restaurantes, shopping e mercado. Para ir para os lugares, tem ponto ônibus (30) que te leva a qq lugar e estação.
Uderson
6 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
SHEUNG KIN
25 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten