Grand Hôtel de Clermont

Hotel met een bar/lounge, op enkele stappen van Place des Abbesses

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hôtel de Clermont

Interieur
Standaard Twin kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen, gratis wifi
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Ontbijtbuffet
Zitruimte lobby

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 130
inclusief belastingen en toeslagen
16 okt - 17 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

7,2 van 10
Goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
18 rue Véron, Paris, Paris, 75018

In de buurt

  • Moulin Rouge - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Basilique du Sacré-Cœur - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Opéra Garnier - 19 min. lopen - 1.7 km
  • Champs-Élysées - 6 min. rijden - 2.7 km
  • Musée du Louvre - 9 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Abbesses - 3 min. lopen
  • Gare du Nord - 20 min. lopen
  • Luchthaven Roissy - Charles de Gaulle (CDG) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Le Vrai Paris - ‬1 min. lopen
  • ‪Le Chinon - ‬2 min. lopen
  • ‪Au Petit Montmartre - ‬3 min. lopen
  • ‪Al Caratello - ‬1 min. lopen
  • ‪La Mascotte - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Hôtel de Clermont

Hotel in de buurt van Moulin Rouge
Grand Hôtel de Clermont bevindt zich in de buurt van Place des Abbesses en Basilique du Sacré-Cœur en biedt extraatjes zoals een bar. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een snelle uitcheckservice, hulp bij uitstapjes/tickets en een receptieruimte
  • Conciërgeservices, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Grand Hôtel de Clermont bieden gemakken zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 30 per dag)

Eten en drinken

  • Een bar/lounge

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 15.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 15.60 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
  • Er wordt een toeristenbelasting van 16.25 procent in rekening gebracht

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 30 per dag
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 22.00 uur en middernacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand de Clermont
Grand de Clermont Paris
Grand Hôtel de Clermont
Grand Hôtel de Clermont Paris
Grand Hôtel Clermont Paris
Grand Hôtel Clermont
Grand Clermont Paris
Grand Clermont
Grand Hôtel de Clermont Hotel
Grand Hôtel de Clermont Paris
Grand Hôtel de Clermont Hotel Paris

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hôtel de Clermont?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Hôtel de Clermont?

Vandaag, 14 okt. 2025, kost een verblijf bij Grand Hôtel de Clermont van één nacht voor twee volwassenen op 16 okt. 2025 min. € 86,13, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Hôtel de Clermont te parkeren?

Bij Grand Hôtel de Clermont kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Hôtel de Clermont?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 30. Tegen een toeslag van EUR 30 kun je tussen 22.00 uur en middernacht laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hôtel de Clermont uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Hôtel de Clermont?

Dit hotel ligt in Montmartre, binnen 5 minuten lopen van Place des Abbesses en Moulin Rouge. Ook Basilique du Sacré-Cœur en Opéra Garnier liggen binnen 2 km afstand. Metrostation Abbesses en Metrostation Blanche liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Hôtel de Clermont

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 327 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Annick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rapport qualité-prix ok. Pas cher pour le quartier... lits confortables. Services minimum (pas de petit déjeuner). Petites choses à réparer dans la chambre 05: la table de chevet prête à s'écrouler, l'attache pour le pommeau de douche cassé et la porte du mini bar.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Angelique

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Floris

Reisde met partner
Management could do a lot better. Rest of the staff is just good and really helpful.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Linda, Haarlem

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Rustige locatie, duidelijke instructies bij het inchecken. Prijs/kwaliteit is in verhouding, dus verwacht niet teveel
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Mariska

Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Hotelkamer was prima in orde maar niks bijzonders. Beddengoed was oud maar gelukkig wel schoon. Douche lekker ruim. Prima hotel voor deze prijs👍

4/10 – Matig

Nicolette, Utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Kleine kamer op begane grond

De bar naast het hotel trok vooral donderdag en vrijdag veel publiek dat tot middernacht voor ons raam voor enige overlast zorgde. Zaterdag was het wel rustig. De kamer was erg klein, maar OK. Doordat we het raam sloten was het er erg warm. Het badkamerplankje liet los van de muur, waardoor de spulletjes eraf gleden. De douche kon je niet ophangen. De wifi deed het alleen vlak bij de receptie.

8/10 – Goed

Alan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Fascinating place. Not a destination for anyone looking for Ritz style accommodation. The single circular central staircase that gave access to the rooms was beautiful and redolent of life a century or more ago. I loved it but but a bit of a struggle for those with heavy luggage or with leg problems. Our room was fine for our needs and was kept clean and tidy despite our efforts otherwise! No included breakfast but a couple of good cafes within a couple of minutes walk. Staff were very helpful.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Milay

Positief: Personeel en service
Es París, no puedes esperar un 5 estrellas por ese precio. El personal es amable. Importante: el costo de estancia es de 16.50 euros por persona por día. Un dato que Expedia no aclara.
7 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

NORMAND

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La position de l endroit
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Convenient for Montmartre and Moulin Rouge. Hotel is adequate, clean comfortable beds, but no other facilities. Bathrooms tiny and need updating. No lift and stairs are very steep , so not recommended for people with mobility/walking issues
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Maria De Los Angeles

Abbiamo avuto la perdita di acqua in bagno sempre, si è tutto allagato, camminavano sull'acqua, avevo avvertito subito in reception però non hanno fatto niente mai, non avevamo carta igienica e soprattutto siamo rimasti molto male perché le tasse del soggiorno erano di 15.50 a persona a notte e non come avete detto voi
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

William

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was not like it advertised safe did not work no drinking water no glasses hand towels only no bath towels paint peeling from cotton walls we let after one night and I believe we should be refunded our cost for false mis represention I would never recommend this hotel to no one
3 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

DAVID

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Booked this cheap hotel with my son for 2 mights. Turned up and got scammed €15.60 per person x 2 nights tourist tax, which is the rate chargeable for a ‘palace’…this is no more than a 1 star so should be €1-2 rate. Left a bad taste with me. After a 40 minute phone call to Expedia (who’d quoted £12.08) I couldn’t help but be angry, but hey we’re in Paris, near Moulin Rough, montmarte, Saca Couer, so good location. Hotel is VERY basic but did the job. I just hate being scammed!
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Eduardo

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas professionnel!
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriel

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival, we were charged a tourist tax at the highest possible rate, rather than according to the city's official regulations (62 euros for 2 nights???). The hotel smells of damp, with mold covering the bathroom ceiling. To make things worse, you might get stuck inside because of a sliding door that doesn’t actually slide — especially if you're alone in the room when it happens. Beware: the hotel also charges over 30 euros if you’re unfortunate enough to check in after 10 PM. In short: you’re better off booking a slightly more expensive hotel nearby — you’ll enjoy a far more comfortable stay, and probably for a better value overall.
2 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

hasan

2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Jean

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La douche est remplie de moisissures, la toilette est crottée et les réparations ne sont pas complétées ou faites par des amateurs. C’est bruyant dans les escaliers.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Juan, Hillsborough

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and the place is kinda run down but very clean. The room walls are paper thin and it’s noisy all day. Not a bad place to stay for the price you’re paying. I didn’t have any issues with the bar noise.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Emily

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Service
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Sergio

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Rebecca

4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

OK stay, but not Grand.

I felt cheated because the hotel is called a "Grand hotel". I know that accommodations in Paris tend to be of a low standard, but I have stayed in better for that price. "Grand hotel" gives the impression of a certain standard, but there was no "grand" here. When I complained about the cleaning, it was taken very seriously and fixed immediately. The beds and shower were perfectly fine, but we lacked air conditioning. The fridge and safe didn't work, but I couldn't bring myself to point that out. Daily cleaning worked fine.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and such a good area!
5 nachten verbleven in juni 2025