Tapasbar

Beoordelingen van Hotel Banke Opera, Autograph Collection

5 out of 5
Hotel Banke Opera, Autograph Collection
20 Rue La Fayette, Paris, Paris

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 446 van 833 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 258 van 833 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 833 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 833 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 833 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

A L

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
perfect
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging in het centrum van Parijs, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Storyville Co bvba, Oud-Heverlee, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte service vlakbij 'les grands magasins'
Een smaakvol gerestaureerd bankgebouw is nu een hotel van een Spaanse hotelgroep. Eclectisch ingericht, met uitstekende service en vriendelijk personeel. Lid van de SLH-Hotels. Standaardkamers zijn eerder klein, maar voldoende gerieflijk en degelijk ingericht. Metro, enkele bistro's, supermarkt en de opera-buurt met de grands magasins zijn vlakbij.

10/10 – Uitstekend

Guy, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hartje Parijs
Super verblijf

10/10 – Uitstekend

S.L., ijmuiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel
Superfijn en romantisch verblijf gehad.

8/10 – Goed

roy, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed hotel
Ben hier al een keer eerder geweest. Erg vriendelijke service. Hotel ziet er mooi uit en de kamers zijn heel netjes. Omgeving is ook goed. Je zit overal zo. Kamer was een beetje klein (net zo als de keer daarvoor) maar dat maakt mij niks uit.

10/10 – Uitstekend

Margot, Kalmthout

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een supergedelegeerden hotel.

10/10 – Uitstekend

Janu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Betaalbare chique
Het hotel is werkelijk prachtig ingericht in een oud bankgebouw. Het is donker ingericht maar zeer stijlvol met mooie kunst. Het hotel is eigendom van een Spaanse familie die een van de grootste kunstcollecties van Spanje bezit, vandaar. Het hotel ligt op een steenworp van Galerie en Lafayette en op loopafstand van Louvre, Rue de Rivoli ed. Ik had dit hotel al jaren op mijn lijstje staan en ben blij dat ik er eindelijk gelogeerd heb.

8/10 – Goed

Mireille, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay in Hotel Banke
Surprisingly quiet design hotel with unusual rooms, very relaxing atmosphere, and close by everywhere you would want to get to during a weekend in Paris. We did not stay for breakfast because of the ridiculous price but found a wonderful bistro at 100 metres instead.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Traveller, Toronto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was outstanding. Location was good and the room was very clean. The building itself was unique.
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

BenG, Melbourne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've stayed here every 6 months for the past 9 years and the hotel is exceptional. The service is brillaint, decor fantastic and you can walk to the best department stores. Rooms are on the smaller side but this is Paris.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Lobby was spectacular. Room was very well appointed and comfortable.
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Jenna, Paris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautifully maintained with many original features. The staff were friendly and there to help any time of the day, no task to large.
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Anna

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it’s def not worth the amount paid. Rooms super small, bathroom had funny smell and don’t get me started about the rest. Only good thing it’s location buy a for a room that cost so much money a night its def not worth it.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Emilie op 11 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your review about your stay at the Hotel Banke Opera, Autograph Collection. We truly value your feedback and I sincerely apologise that you were not entirely satisfied with your recent experience. We regret that your room and facilities were not entirely to your expectations. However, you came at the hotel during the fashion week; it’s why the rate was high. Despite, you can choose another date with us in low season, it will be a pleasure. Moreover, in the hotel we have 5 different layout of room from 20 M² to 45 M² all of them are on our website. We will be happy to help you during your next visit to choose the categories that might fit you better. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

HappyTraveler, Colorado

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good things to say about this hotel. Would stay here again in a heartbeat!
9 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing location... Amazing hotel very lovely and different. Fantastic staff very very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Early check in was well appreciated and front desk staff was efficient, soft spoken and welcoming.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sadija, San Diego

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smart phone was very useful, staff was very friendly
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Upon arrival they were waiting for us to Welcome and bring us to the check in desk. So friendly and professional. The lobby is amazing and beautiful. The entire team from Registration to Bellman and Bartender ...all amazing and top notch service. I will be back.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Miguel op 29 jan 2020
Dear Guest, Thank you for your kind review about your stay in our property. We truly appreciate your comments about our unique decor and atmosphere. Also, all of our team is really proud about your comments as they strive for excellence. It will be a pleasure to welcome you back in our Hotel any time your travels bring you back to Paris. Miguel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
立地も抜群で観光やお買い物にもってこいでした。また、お部屋もトイレとお風呂が別でとても清潔でした。
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Miguel op 6 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. We are glad that you found our location convenient and appreciated the quality service. Looking forward to welcome you back again in the beautiful Paris. Kind Regards, Miguel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The fact that it’s an old historical building And the location is amazing very close to shops The building itself is beautiful
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van The Guest Relation Team op 16 jan 2020
Dear Guests, Thank you very much for this great review. We are thrilled to read that you enjoyed your experience in this old diamond bank. We hope to host you back again in Paris !

8/10 – Goed

javier, Barcelona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel con encanto. habitaciones y wc pequeños. buena situación pero calle sin glamour
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

10/10 – Uitstekend

Satya, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After many years of traveling around the world. This Hotel is one of the best collection in arts and comfort. Great service can't say enough how clean and the smell on the floor as if you are in a top spa in Paris. Loved the Dining room and the Breakfast. Thanks you we will be back soon.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

10/10 – Uitstekend

Carl, NYC

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was unbelievably helpful. My luggage lost one for its wheels and they fixed it there at the hotel. Everyone was extremely helpful. The bar staff especially Mohamed were extremely friendly.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

10/10 – Uitstekend

kyochanland, 日本

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーション最高です。オペラ座、ラファイエットデパート、ルーブル美術館、モンマルトル、エッフェル塔、凱旋門などなどストで地下鉄が使えませんでしたが全て徒歩で行けました。散歩がてらに歩いていたのでさほど苦痛になりませんでした。お部屋も落ち着いててリラックスできます。無料のお水1本サービスもありました。スタッフもしっかりしておりまた泊まりたいです。
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Miguel op 6 feb 2020
Dear Kyochanland, Thank you for sharing such a wonderful review about your last stay with us. In the same way it is very rewarding to know that our hotel’s staff made you feel comfortable and welcomed during your stay. It will be a pleasure to host you back in property any time your travels bring you back to Paris. Kind Regards, Miguel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a lovely place to stay, staff were very helpful and it was very conveniently placed.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone is very friendly and the hotel is amazingly beautiful
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 7 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for this great review. Best wishes for new year 2020 !

8/10 – Goed

Tiago

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edifício Imponente
Boa localização. Edifício imponente. A voltar
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 16 jan 2020
Dear Guests, Thank you very much for this review. We hope to host you back soon in this old diamond bank(e) ! Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What I didn’t like are the staff. I booked a non refundable room, which I understand there is a policy in place. However, as a Marriott rewards member, I reached out 10 days in advance that I may not be able to get to Paris because of the strikes and notifications of my train services. They still would not refund the money which I was disappointed in but understand. The problem is they continued messaging me about how people are checking in and out every day and taxis, car services etc.. are running fine. That’s great for all of them, but both my trains in and out of Paris were cancelled. So I have to book new hotels, trains etc.. just to get home. and don’t need to hear multiple times how everyone is great with no problems at their hotel. Every train operator and hotel I had booked gave a full refund aside from this one. So if integrity and customer service are important to you then skip this place. The $ is not a big deal to me, the principle is.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Africa Garcia - General Manager Assistant op 17 dec 2019
Sir, We are very upset with your unfair review. As you said, you chose a not refundable rate. This rate is cheaper than our regular rate with free cancellation policy but it cannot be modified or cancelled. When you reserve this kind of rate you accept that if there is any type of problem that conduce to cancel the reservation the paid amount will not be refunded. When you asked us about the cancellation terms of the reservation, we informed you about the cancellation policy and, that in case you were not able to find any other solution to reach the hotel as flights and taxis are still running, we suggested to contact your travel insurance or use the insurance through the credit card you used to book your stay as this is the very purpose of travel insurances: to provide compensation when these situations arise. The customer service and their satisfaction is our priority. Proof of this is the good reviews about our staff and their kindness. We have answered your messages in a polite manner, as we do in all circumstances. Maybe you have to question yourself about the way you have talked to us. Sadly we did not receive the same treatment from you with very rude answers and insults from yourself. We are sorry of inconvenience caused for the strikes.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, great location and friendly staff.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Miguel op 6 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. We are glad that you found our location convenient and appreciated the quality service and that our staffs made you feel welcomed. Looking Forward to welcome you back again. Kind Regards, Miguel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was exceptional. The staff was amazing and so friendly! The lobby was just beautiful, as well as the bar and restaurant. The room was amazing too! Very modern and clean. This was one of the best hotels I have stayed at! I would 100% recommend. I would only stay here the next time I come to Paris!
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地がとてもいいので、メトロ移動にも、空港バスにもショッピングにも好適でした。 ホテル全体の光量を抑えているので、高齢者には暗い感じがした。
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Banke Opera Hotel team op 6 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much for this top rating ! We hope to host you soon

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely rediculous and unfair management. I gave them 4 months notice that I wasn't able to go on my trip and they kept the $4000 that I paid! Not a penny returned to me. I will never recommend a hotel that doesn't have their customers interests in mind. Full scammers.
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 30 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for this top rating ! Looking forward to welcoming you back at the Hotel Banke Opera, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Phoebe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 15 okt 2019
Dear Mrs Phoebe, Thank you very much for this top rating. Your satisfaction is our reward. Please come back to visit ut again!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Does not deserve 5 stars at all. Noisy rooms, no coffee/tea maker. Went twice With colleagues for drinks to bar downstairs, bartender barely present.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 30 okt 2019
Dear Guest, Please accept our apologies for falling short with your expectations. I have shared your valued comments to the F&B manager. Coffee&Tea kits are available upon request, at no extra fee. Best regards,

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 2 okt 2019
Thank you very much for top rating! We hope to host you back again at the Banke Hotel Opera. Best regards,

4/10 – Matig

Adam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful till you get inside your room.
We chose this hotel for its location, reviews, and pictures. We thought a cute Autograph boutique hotel would be perfect for a cute romantic Paris holiday. Pulling it to the building, we loved what we saw besides the construction across the street. Entering the lobby was very dramatic and was beautiful. Check in was easy and got a lot of info about the hotels history and area. We upgraded our room to make it even more comfortable for the stay. Walking down the hall was very nice. It’s dark yet warm and cozy and parfum filled the hallway. We were very excited to see the room, and then we entered it and it was beyond underwhelming. It was actually sad, then frustrating to know how much we spent on this room. The character of the room was all over the place, small bed because it had 2 huge nightstands that were on the sides. The nightstands were sloped inward so everything rolled into the middle of them. The tv was on a side wall and angles out with an arm but it was a short arm so you couldn’t angle the tv towards the bed or the couch. Now the bathroom was a great size, white and bright, but kinda ran down. Very disappointed with it. The shower was so small I kept beating my elbows on the glass walls washing my hair. The silver metallic tiles are pretty...till you see the mildew and mold growing in the cracks and grout. It was gross. For this being a new Marriott Autograph hotel, I hope Marriott comes through and doesn’t some cosmetic work in the rooms ASAP.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van The Guest Relation team op 2 okt 2019
Dear Mr Adam, Thank you very much for taking time to write this review. While we are pleased to know of your initial impressions of our hotel, we regret that your room didn't meet your satisfaction. We encourage you to let us know of any issue during your stay, so our team can find an immediate solution, they are always happy to assist guests in finding a room best suited to them, should one be available. Rest assured we have taken good note of your comments and handed them to the relevant departments. Nevertheless, we are pleased that our location was to your liking. We all really do hope that we may be able to welcome you back in the future. My kindest regards,

8/10 – Goed

William B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 23 sep 2019
Dear Mr William B, Thank you very much for this great mark. We are happy to discover that you enjoyed your stay at the Banke Hotel Opera, Autograpjh Collection. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Lise-Lotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 27 aug 2019
Many thanks for this top rating ! We hope to have the opportunity to host you back at the Banke Hotel.

10/10 – Uitstekend

Mika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voin suositella
Hieno hotelli. Erittäin ystävällinen henkilökunta ja maistuva aamiainen. Sänky kannataa yritää pyytää parisänkynä, meillä erilliset yhdistetyt sängyt, tämä ainoa miinus. Muita palveluita ei ehditty käyttämään. Hyvät ostos mahdollisuudet ja ravintola palveut lähellä.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van The Guest Relation Team op 20 aug 2019
Thank you very much ! We look forward to welcoming you back soon

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Solene - Guest Relation op 21 aug 2019
Dear Guest, I am very sorry to discover the rate you gave us. Would you like to tell me a bit more about your stay at the Banke Hotel?