Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 167 van 203 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
167
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 203 beoordelingen" "
8 - Goed
23
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 203 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 203 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 203 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,6/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hens
Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
Hens
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 2 mei 2022
Dear Hens,
It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us.
We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services.
The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams.
We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris op 2 apr 2019
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.
10/10 – Uitstekend
Reyna
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant!!
Reyna
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
sean
Reisde met partner
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment we arrived to the moment we departed the staff treated my wife and I like royalty. Everyone went above and beyond making sure that our experience was amazing. The hotel was beautiful and the rooms were amazing. We are already planning another trip to Paris.
sean
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nishant
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishant
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
carla and manuel
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
carla and manuel
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
MAMORU
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
Michelle
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Rockey
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rockey
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Alan
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
Alan
5 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
YUN
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
YUN
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Milo, the woodlands
19 apr 2023
Milo
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Fiona
Reisde met familie
20 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Fiona
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Christie
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christie
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Lynn
12 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lynn
6 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Erick
Reisde met familie
3 dec 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique experience
Erick
10/10 – Uitstekend
Maame Efua
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Maame Efua
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Dan, Georgetown
Reisde met familie
13 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
Dan
5 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
rawan
29 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that we have a free minibar at the room
We didnt wait for LV line
rawan
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 1 aug 2022
Dear Mr. Alzamzami,
It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback.
We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable.
Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met een groep, Reisde met partner
18 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
Eric
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 1 aug 2022
Dear Mr. Hunt,
I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us.
I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us.
Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them.
I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Javier
Reisde met familie
16 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Javier
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Charles
Reisde met familie en kleine kinderen
7 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
Charles
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 8 jul 2022
Dear Mr. Hawkins Jr. ,
We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us.
I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel.
Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation.
I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Elsa
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elsa
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Linda
14 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Alena
5 jun 2022
Alena
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Taddao
Reisde met partner
31 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
Taddao
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 15 jun 2022
Dear Taddao,
We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us.
We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location.
Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Garbis
18 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
Garbis
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 15 jun 2022
Dear Garbis,
We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us.
We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services.
I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all.
We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Carlos
18 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
7 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Keith
Reisde met familie
15 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
Keith
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 16 mei 2022
Dear Keith,
We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris.
We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail.
Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward.
We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Mohamed, Oakville
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
Mohamed
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 6 mei 2022
Dear Mohamed Le,
We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback.
We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service.
Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation.
We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Manager
10/10 – Uitstekend
Joachim
Reisde met familie
19 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joachim
4 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Priyanka
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Paris!! All rounder!
Priyanka
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 19 apr 2022
Dear Mrs. Le Orbitz,
We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback following your experience at Hotel Barrière le Fouquet's Paris.
We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us.
Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all.
I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our parisian Maison in the near future.
Sincerely yours,
Jean-Marie Le Gall
General Director
10/10 – Uitstekend
SOFIANE
6 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Formidable
Fantastique
SOFIANE
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Christer
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christer
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Olivier
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
arnaud
19 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
arnaud
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Mohamed
14 dec 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
4 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Oualid
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Oualid
4 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
anat
Reisde met familie
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
anat
4 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
FOUZE AMER
Zakenreiziger
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FOUZE AMER
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Curtis
22 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel in Paris
The hotel is based upon excellence in service . Excellent spa staff! The comfort level of the hotel is the best I have ever experienced in my life. Special shout out to Julien for his very charming personality and attentive attention to the smallest details. Ian always went above and beyond our expectations in the restaurant and has the most dynamic personality that has remarkable memory for our wants and needs.
Curtis
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Loic op 23 sep 2021
Dear Mr Kobylnyk,
Thank you very much for taking the time to share your feeback. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Parisian Home.
Naturally, I have shared your compliments with Julien and Ian, and with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all.
I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Maison parisienne in the near future.
Sincerely yours,
Loic
Executive Assistant
10/10 – Uitstekend
Ahmed
12 sep 2021
Ahmed
3 nachten verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Abbas
1 sep 2021
Abbas
14 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Francois
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent mis à part le restaurant Joy
Parfait avec seul bémol le restaurant joy notamment pour la qualité du service en salle pour le diner ....personnel de salle très pressé et peu attentif (Madame débarrassée alors qu'elle n avait pas terminé son assiette par exemple) en revanche excellent service à la brasserie. Pour le reste tout etait impeccable.
Francois
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Jérôme Legendre op 10 aug 2021
Cher Monsieur,
Je vous remercie d'avoir choisi l'Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris lors de votre récent séjour à Paris et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous.
Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour dans son ensemble. Je suis en revanche désolé de lire votre déception au sujet de notre restaurant Le Joy. Ce que vous nous rapportez ne reflète pas la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients, et je vous prie de bien vouloir accepter nos plus sincères excuses.
Soyez assuré que votre retour a bien été transmis à notre Responsable du restaurant Le Joy, qui prend au sérieux chaque commentaire de nos clients et qui ne manquera pas de faire un rappel à nos équipes.
Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement dans notre Maison parisienne.
Très sincèrement,
Jérôme Legendre
Directeur des Opérations
10/10 – Uitstekend
Ana Cruz
1 aug 2021
Ana Cruz
6 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Bo
27 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury and high at its best
Barrirer Le Fourqets is one of the best hotels i have stayed at in my life. Despite the fact i lost my suitcase for 4 days i had a wonderfull time with my life partner. Hotel service is beyond 5 stars and the location in the heart of the city at Champs Elyses. Fourquest Bistro on the corner for a quick and delicious bite. Inside the hotel there is a Michelin level restaurant (Joy) with a beautiful garden. All food from original French origin. Roof top bar with great cocktails and club at base level after midnight with a top french bartender (Max).
As i lost my suitcase i had to spend some time on buying new clothes. The hotel arranged all communication with the airline and picked up the suitcase themselves as the airline failed to deliver. Thanks to Julien & Maxine. Excellent and unexpected service.
We used the airport pick up service which was a good choice. The drivers are excellent and when leaving the driver took us all the way to VAT pay out and to the check in.
I strongly recomend this hotel for a treat (Not a budget holliday) the expences was worth it and we will return.
Bo
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Jérôme Legendre op 2 aug 2021
Dear Mr. Lundberg,
It was a real pleasure to welcome you to our Maison parisienne during your visit to the City of Lights, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback.
We strive to achieve the highest levels of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was highly enjoyable. Your compliments were naturally shared with Max, Julien, and Maxime, and also with our teams, as our clients’ satisfaction is a great source of motivation for us all.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Le Fouquet's in the near future.
Sincerely yours,
Jérôme Legendre
Director of Operations
10/10 – Uitstekend
Anne
22 jul 2021
Anne
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Loic Besnard op 26 jul 2021
Dear Madam,
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Maison parisienne.
We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Le Fouquet's in the near future.
Sincerely yours,
Loic Besnard
Executive Assistant