Suite (Prestige, Champs Elysees) | Luxe beddengoed, donzen dekbedden, Select Comfort-bedden

Beoordelingen van Hôtel Barrière Fouquet's Paris

5 out of 5
Hôtel Barrière Fouquet's Paris
46 Avenue George V, Paris, Paris

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 167 van 203 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 203 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 203 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 203 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 203 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel ever
One of the best hotels I’ve ever experienced! Staff goes out of their way to make you feel welcome. Super nice spa/swimming pool. Breakfast was heavenly (coffee: outstanding! Waffles: to die for! Unbelievable pancakes! Fruit! French toast: wow!!). Room was spacious with daily refilled free mini bar. Incredible beds. And all the luxuries you could ever want and more.
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 2 mei 2022
Dear Hens, It is with great pleasure that we read your impressions following your stay in our Parisian Home, and we thank you sincerely for having taken the time to share them with us. We are delighted to learn that you appreciated the spa, the breakfast, the room and the quality of our services. The satisfaction of our customers being the greatest source of motivation and the greatest reward for our staff, I have shared your feedback to all our teams. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon in order to make you live an unforgettable experience one more time. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris op 2 apr 2019
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We hope to welcome you back to our Maison Parisienne very soon.

10/10 – Uitstekend

Reyna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment we arrived to the moment we departed the staff treated my wife and I like royalty. Everyone went above and beyond making sure that our experience was amazing. The hotel was beautiful and the rooms were amazing. We are already planning another trip to Paris.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nishant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

carla and manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect Parisian Hotel!
This is our favorite hotel in Paris. We love the location ! And even more the staff! They are very professional and make us always feel well taken care of. Geoffrey is the best!!
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

MAMORU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
パリで最高にステキなホテル。
すべてが、最高に良かった。パーキングは敷地内になかったが、荷物をおろし、車をあずかってれた。私は、英語もフランス語も得意ではないがスタッフ全ての人が、丁寧に対応してくれた。ディナーの時も若いスタッフが一生懸命に、楽しく食事が出来るよう気を使ってくれました。最高級ホテルなのに、我々に気を使わせず、リラックスした、時間が過ごせました。もちろん、部屋も、ベルサイユのへやをおもわせるほど素晴らしく、調度品も、高級で、最高。レストランの味も最高。帰る時は車をすぐに回してくれ、駐車場に関しても、何の問題も無かった。次に来る時は、長期滞在をしたいと思う。
窓から見たシャンデリゼ
ロビーで
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Satomi

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceptional! We booked this hotel to change hotels last minute after arriving in Paris Thursday evening 06/29/2023. We booked the room at 7:00 pm and arrived at 7:30 pm (same day), and we are glad we made the change. The front desk staff was amazing. They were all very helpful, hospitable, and knowledgeable. Clifford was EXCEPTIONAL - he gets ten stars out of five, thank you sir!
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Rockey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome stay
Absolutely wonderful stay. Staff were wonderful and so friendly and helpful. The hotel is very unique and we loved it. We would definitely stay again. Location also was perfect.
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

YUN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all i like it , the food , hotel room shopping area etc
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Milo, the woodlands

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Fiona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Christie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Lynn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Erick

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique experience

10/10 – Uitstekend

Maame Efua

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Dan, Georgetown

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous Hotel and Staff. Five Star quality hotel and service. I highly recommend this hotel.
5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

rawan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that we have a free minibar at the room We didnt wait for LV line
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 1 aug 2022
Dear Mr. Alzamzami, It was a real pleasure to welcome you to our Parisian Home during your visit to the City of Light, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest level of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was very enjoyable. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful, spacious rooms! The rooftop bar is a romantic place for a drink.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 1 aug 2022
Dear Mr. Hunt, I would like to thank you for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. I am delighted to learn that you enjoyed the room and our rooftop bar during your stay with us. Your satisfaction is a great source of motivation for all of our teams thus I have of course shared your comments with them. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Charles

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff Clemens, and Mario were standouts!
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 8 jul 2022
Dear Mr. Hawkins Jr. , We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Le Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your kind feedback with us. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Hotel. Naturally, I have shared your comments with our teams, in particular with Clément and Maura, for whom your satisfaction is a great source of motivation. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Elsa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Alena

4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Taddao

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 15 jun 2022
Dear Taddao, We would like to thank you for choosing the hotel Fouquet's Paris during your visit to Paris, as well as for taking the time to share your valuable feedback with us. We have read your enthusiastic comments and we are enchanted to read that you enjoyed your stay in our Parisian Home in particular the location. Naturally, I have shared your comments with our teams as your satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Homme in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Garbis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, Excellent rooms, but most of all AMAZING service/staff and hospitality!
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 15 jun 2022
Dear Garbis, We thank you sincerely for choosing our Hotel Barrière Fouquet's Paris during your visit to the City of Light, and for taking the time to share your generous feedback with us. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us and that you appreciated our location, our rooms and our services. I have shared your enthousiastic comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Keith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and attention to detail. Giuseppe was fun and took excellent car of us in the lounge. Thank you Giuseppe! We will definitely be back to this amazing hotel in Paris!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 16 mei 2022
Dear Keith, We would like to thank you for sharing your kind thoughts after your experience at the Hotel Fouquet's Paris. We are absolutely enchanted to read that you had an excellent time with us and that you appreciated the services and the attention to detail. Your comments have naturally been shared with our teams, especially Giuseppe, for whom our guest's satisfaction is the greatest source of motivation and reward. We will be only too happy to welcome you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed, Oakville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked the very nice property, the excellent service by the staff (front desk, concierge, housekeeping, staff at Joy). An overall outstanding experience.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 6 mei 2022
Dear Mohamed Le, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We are so delighted to read that you had a very enjoyable experience with us, and that you appreciated the quality of our service. Your compliments have naturally been passed on to our teams for whom the satisfaction of our customers is an immense source of motivation. We do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Parisian Home in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Manager

10/10 – Uitstekend

Joachim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Priyanka

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Paris!! All rounder!
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Jean-Marie Le Gall op 19 apr 2022
Dear Mrs. Le Orbitz, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback following your experience at Hotel Barrière le Fouquet's Paris. We are delighted to read that you had a very enjoyable experience with us. Naturally, I have shared your comments with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our parisian Maison in the near future. Sincerely yours, Jean-Marie Le Gall General Director

10/10 – Uitstekend

SOFIANE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Formidable
Fantastique
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Christer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

arnaud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Oualid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

anat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

FOUZE AMER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Curtis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel in Paris
The hotel is based upon excellence in service . Excellent spa staff! The comfort level of the hotel is the best I have ever experienced in my life. Special shout out to Julien for his very charming personality and attentive attention to the smallest details. Ian always went above and beyond our expectations in the restaurant and has the most dynamic personality that has remarkable memory for our wants and needs.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Loic op 23 sep 2021
Dear Mr Kobylnyk, Thank you very much for taking the time to share your feeback. I have read your enthusiastic comments with great attention and I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Parisian Home. Naturally, I have shared your compliments with Julien and Ian, and with our teams as our clients' satisfaction is a great source of motivation for us all. I do hope we will have the pleasure of welcoming you back to our Maison parisienne in the near future. Sincerely yours, Loic Executive Assistant

10/10 – Uitstekend

Ahmed

3 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Abbas

14 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Francois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent mis à part le restaurant Joy
Parfait avec seul bémol le restaurant joy notamment pour la qualité du service en salle pour le diner ....personnel de salle très pressé et peu attentif (Madame débarrassée alors qu'elle n avait pas terminé son assiette par exemple) en revanche excellent service à la brasserie. Pour le reste tout etait impeccable.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Jérôme Legendre op 10 aug 2021
Cher Monsieur, Je vous remercie d'avoir choisi l'Hôtel Barrière Le Fouquet's Paris lors de votre récent séjour à Paris et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un superbe séjour dans son ensemble. Je suis en revanche désolé de lire votre déception au sujet de notre restaurant Le Joy. Ce que vous nous rapportez ne reflète pas la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients, et je vous prie de bien vouloir accepter nos plus sincères excuses. Soyez assuré que votre retour a bien été transmis à notre Responsable du restaurant Le Joy, qui prend au sérieux chaque commentaire de nos clients et qui ne manquera pas de faire un rappel à nos équipes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir de nouveau prochainement dans notre Maison parisienne. Très sincèrement, Jérôme Legendre Directeur des Opérations

10/10 – Uitstekend

Ana Cruz

6 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Bo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury and high at its best
Barrirer Le Fourqets is one of the best hotels i have stayed at in my life. Despite the fact i lost my suitcase for 4 days i had a wonderfull time with my life partner. Hotel service is beyond 5 stars and the location in the heart of the city at Champs Elyses. Fourquest Bistro on the corner for a quick and delicious bite. Inside the hotel there is a Michelin level restaurant (Joy) with a beautiful garden. All food from original French origin. Roof top bar with great cocktails and club at base level after midnight with a top french bartender (Max). As i lost my suitcase i had to spend some time on buying new clothes. The hotel arranged all communication with the airline and picked up the suitcase themselves as the airline failed to deliver. Thanks to Julien & Maxine. Excellent and unexpected service. We used the airport pick up service which was a good choice. The drivers are excellent and when leaving the driver took us all the way to VAT pay out and to the check in. I strongly recomend this hotel for a treat (Not a budget holliday) the expences was worth it and we will return.
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Jérôme Legendre op 2 aug 2021
Dear Mr. Lundberg, It was a real pleasure to welcome you to our Maison parisienne during your visit to the City of Lights, and I would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback. We strive to achieve the highest levels of guest satisfaction and I am delighted to read that your stay with us was highly enjoyable. Your compliments were naturally shared with Max, Julien, and Maxime, and also with our teams, as our clients’ satisfaction is a great source of motivation for us all. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Le Fouquet's in the near future. Sincerely yours, Jérôme Legendre Director of Operations

10/10 – Uitstekend

Anne

3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Loic Besnard op 26 jul 2021
Dear Madam, Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. I am delighted that you had a highly enjoyable experience in our Maison parisienne. We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to Le Fouquet's in the near future. Sincerely yours, Loic Besnard Executive Assistant