Driepersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hotel Berne Opera

3 out of 5
Hotel Berne Opera
37 rue de Berne, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 536 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 230 van 536 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 536 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 536 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 536 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel een erg schoon hotel! 2 nachtjes verbleven hier alles helemaal super
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Sacha, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging was perfect. Metrostation 2 min lopen. Service was goed, we werden vriendelijk geholpen. Wat ik iets minder vond was het inleveren van de sleutel na verlaten hotel. Door de vele wisselingen van personeel kan zo iemand anders onze kamernummer doorgeven en de sleutel krijgen. Ontbijt was prima, niet heel uitgebreid maar alles was er. Kortom een heerlijk verblijf!
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sophie op 12 jul 2019
Beste Sacha, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. We zijn heel blij dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. Wat de sleutel betreft, vragen we u deze bij de receptie achter te laten om veiligheidsredenen. Omdat de naam van het hotel en het kamernummer hierboven vermeld zijn. Als je het op straat verliest, kan iedereen naar je kamer gaan. Aan de andere kant, als u het bij ons achterlaat, zal de receptioniste die u nog nooit in het etablissement heeft ontmoet naar uw naam vragen en ons schema controleren voordat u de sleutel verstrekt. Ik kijk er naar uit om je opnieuw te verwelkomen. groeten Onze excuses voor eventuele fouten. We gebruiken een automatische vertaler omdat we geen Nederlands spreken.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
top
Leuk hotel, goeie plek, aardig personeel. De kamers zagen er goed en netjes uit. Wel erg gehoorzaam. Metro station 1 minuut loopafstand. Voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

Bert, Barneveld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel lekker in de stad
Prettig ontvangst van een Engels-sprekende receptioniste. We kwamen te vroeg aan, maar ze ging toch vragen of de kamer al beschikbaar was. Die was nog niet beschikbaar, maar we konden gebruik maken van de bagageservice en direct de stad in. De kamer was prima: goed verzorgd en beter ingericht dan je bij deze prijs zou verwachten.

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer. Ontbijt ok, onduidelijkheid over verschil continental versus full breakfast. Trillingen in gebouw door passerende treinen en metro, niet enorm storend.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Robbert en Lies, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, 10 meter van de metro en parkeergarag
Leuk knus hotel, vriendelijk personeel welke ook snachts aanwezig zijn. Kamers netjes en perfecte ligging om parijs te bezichtigen!

8/10 – Goed

Arja

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Wisselende kwaliteit staat van onderhoud
Prima locatie voor een zeer nette prijs centraal in Parijs. Nog geen 100 meter van metrohalte. Iedere dag keurig schoongemaakt. We hadden twee tweepersoonskamers. Waarvan bij één een nette gerenoveerde badkamer, maar bij de ander een oude badkamer die aan vervanging toe was (douchekop moest in de hand gehouden worden).

10/10 – Uitstekend

Rosa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van isabelle op 3 apr 2024
Thank you very much for your stay in our hotel!

8/10 – Goed

TOSHINORI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very convinent location for restaurants, city sightseeing. Cost effective too
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Isabelle op 27 feb 2024
Thank you very much for your stay Hope to welcome you a next time!

6/10 – Redelijk

Paco

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van isabelle op 27 feb 2024
Thank you very much for your stay!

10/10 – Uitstekend

Alison

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was really pleased with our choice of Hotel Berne Opera for our first stay in Paris. Although a small hotel, it had everything we needed. The location was great, a minute or so away from the Metro and a short walk to a wide choice of restaurants. The Opera area was a short 15-minute walk with Montmartre Village and Sacre Coeur just 25 minutes walk away. When we arrived to leave our luggage a couple of hours before check in, we were delighted to find our room already ready for us. An accessible, ground floor room, it was spacious and well equipped. Breakfast was great and there was even a small games room. We would stay at Hotel Berne Opera again.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Isabelle - The Management op 9 jan 2024
Dear Madam,We are very touched by your lovely feedback! It echoes our desire to offer you an unforgettable experience for your first stay in Paris.Indeed, we are located close to many shops, restaurants and must-see tourist spots, which makes exploring the city very easy.We are also happy to hear that you enjoyed the comfort of your room, our various facilities and your compliments on our breakfast. We make it a point of honour to offer fresh, quality products to start the day.It would be a pleasure to welcome you back to the Hotel Berne Opéra on your next visit.

8/10 – Goed

Nobue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van isabelle op 27 feb 2024
Thank you very much for your stay!

10/10 – Uitstekend

Rodrigue

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommandé
Bel hôtel bien entretenu. Les espaces communs sont beaux et propres. Chambre un peu petite mais c’est normal pour Paris. Bon petit déjeuner. Le seul point négatif pour moi est le bruit des canalisations dans les chambres quand une autre chambre utilise douche / WC.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van isabelle op 30 jan 2024
je vous remercie pour votre retour, c'est toujours agréable de lire des commentaires positif! au plaisir Isabelle

8/10 – Goed

Claude

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Christophe

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Isabelle op 27 feb 2024
Thank you very much for your stay!Hope to welcome you a next time

10/10 – Uitstekend

CARLOS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena opcion en Francia
Bastante centrico.. cerca del metro o tren... se puede llegar caminando a campos eliseos.. rodeado de restaurantes y panaderias y de la Iglesia del sagrado Corazon
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Isabelle, The Management - Hôtel Berne Opéra*** op 8 dec 2023
Dear Sir,I would like to thank you for your excellent grade and for these few words expressing the success of your stay with us.Our central location offers ideal proximity to public transport, making it easy for you to explore Paris' must-sees. In fact, the walk to the Champs Élysées is a must for any visit in our beautiful capital. We're glad to know that you were able to appreciate the area's culinary offerings, with its many restaurants and bakeries, to discover new flavors at every meal. The whole team joins me in thanking you for your kindness. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Uitstekend

ISAMI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are kind and helpful. Close to the station. This is a highly recommended hotel.
Reactie van Isabelle, The Management - Hôtel Berne Opéra*** op 5 dec 2023
Dear guest,What a pleasure to read your warm review and your recommendation ! Your satisfaction is the greatest reward for our team, who work day after day to offer you a friendly atmosphere in the 8th arrondissement of Paris. Our proximity to the train station is a real advantage for our guests, whether they're here for business or pleasure. We're delighted you were able to enjoy it. Many thanks for taking the time to share your experience.

10/10 – Uitstekend

Dara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne localisation à 1 mn du métro. Literie confortable. bouteille d´eau, café soluble, thé offerts. Baignoire. Chambre au calme (41) Check in/out facile.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Isabelle, La direction - Hôtel Berne Opéra*** op 5 dec 2023
Chère hôte,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre enthousiasme à la suite de ce séjour réussi à l'Hôtel Berne Opéra. Nous sommes ravis que notre emplacement privilégié, à proximité du Métro Rome, ait facilité vos déplacements à travers Paris. En effet, nous sommes très chanceux d'être situés dans ce quartier vibrant, offrant une multitude de possibilités pour nos hôtes. Il est très agréable de lire que vous avez trouvé notre literie confortable. Nous accordons une grande importance à votre confort et sommes heureux que vous ayez apprécié les petits détails tels que la bouteille d'eau, le café soluble et le thé offerts dans votre chambre.C'est avec grand plaisir que nous vous accueillerons à nouveau pour un moment paisible au cœur de la capitale.

6/10 – Redelijk

Siriwardana

Positief: Voorzieningen
Buffet needs to improve
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Isabelle, The Management - Hôtel Berne Opéra*** op 5 dec 2023
Dear Guest, I'm sorry to read that the buffet atmosphere didn't please you. Our team is committed to making breakfast a moment of pleasure and conviviality. We take into account your suggestions and are constantly striving to improve. We hope you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again and to surprising you on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perto de duas estações de metrô, atendimento ótimo. A Maria é muito simpática e fala português. Recomendo. Supermercado super perto tb
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabelle, La direction - Hôtel Berne Opéra*** op 31 okt 2023
Dear guest,We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us, in particular because of our privileged location close to metro stations and local shops. It's a real delight to know that our hotel met your requirements. Maria, like the rest of our team, attaches great importance to your satisfaction, and your comment makes her smile. We are proud of the linguistic diversity of our team, which enables us to offer personalized service to our guests from all over the world.We thank you for your recommendation and hope to see you again for another successful Parisian experience.

10/10 – Uitstekend

ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All os ok
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Isabelle The Management op 17 okt 2023
Dear Sir,Everything went well and that's great news for our entire team. We work hard every day to ensure that our guests leave with a smile, a goal we seem to have achieved with you. We hope you also took advantage of our ideal location, close to the Rome metro station, to discover the wonders of Paris. Isabelle The Management

10/10 – Uitstekend

Sirak

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs and the owner is very cooperative. In our stay, we were new to Paris beyond hotel service they assist us by explaining metro routes and assisting on shuttle service.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van isabelle op 21 sep 2023
Thank you very much for this nice comment! RegardsIsabelle

10/10 – Uitstekend

Lilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van isabelle op 11 sep 2023
Thank you for your stay !!

8/10 – Goed

Yelena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
room 65 on the 6th floor had an amazing view of the eiffel tower. really saved our paris trip.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Isabelle The Management op 10 aug 2023
Dear guest, I am delighted that you have enjoyed our Parisian hotel, overlooking the magnificence of Paris.We know how much the Eiffel Tower can amaze our guests and we understand that admiring this prestigious monument through your room window can make your moments more enjoyable. We strive to offer you authentic and joyful experiences, and your enthusiastic feedback is a source of inspiration and motivates us to continue to do so. We look forward to welcoming you back on your next visit to Paris, and to providing you with more of the same wonderful moments.Isabelle The Management

8/10 – Goed

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel très correcte, vais dans beaucoup d'hotel, si vous recherchez un hotel assez basique, mais aussi un peu classe, c'est un bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Isabelle, La direction op 9 aug 2023
Chère hôte, Merci beaucoup pour le partage de ces quelques lignes chaleureuses.Plus qu'un simple hôtel, notre établissement est le parfait mélange entre atmosphère cosy et décoration chic ! Entre salle d'arcade, salons et patio, il n'a jamais été aussi facile de manier confort et amusement dans un seul et même endroit. J'espère que vous avez pu prendre le temps de déguster notre délicieux buffet à volonté du petit-déjeuner et ses fabuleuses viennoiseries de notre boulanger local !Nous espérons vous revoir, et faire désormais partie de vos adresses privilégiées dans la région.Isabelle La direction

10/10 – Uitstekend

Mette

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggeligt hotel, meget venligt og hjælpsomt personale.. Vi havde en lille hyggelig gårdhave ved vores værelse (nr. 1) Vi parkeder i en p-kælder lige ved hotellet. Man skal lige være opmærksom på at det ligge op ad en station, men med ørepropper er det lille problem klare..
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Isabelle, The Management op 21 jul 2023
Dear Guest, Your description of your stay with us as "exceptional" means a great deal to us, and we'd like to thank you for it. You exemplify many of the qualities we hold dear: our commitment is to welcome you in a comfortable and intimate setting, all thanks to the warm and friendly personalities of our team, passionate about their profession. We're also delighted that you've enjoyed the small courtyard next to your room. It adds a certain charm and allows you to enjoy a private outdoor space right in the heart of Paris.We hope that the next time you visit the capital, you'll choose our hotel again to stay in, where a spacious, bright room will always be reserved for you.Isabelle The Management

8/10 – Goed

Theresa, Somerset

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have enjoyed repeated stays at this property and appreciate the location, the breakfast, and the staff, but my experiences are somewhat overshadowed by the baffling hotel communication before my most recent stay. I requested a specific room through Expedia’s messaging system. I was told that the room was not available during my stay. I understand! I then asked for a room with a balcony but was told that all balcony rooms were unavailable as well. I understand! At check-in, I mentioned my communication about a balcony room. Not only were balcony rooms available, but the EXACT ROOM I wanted was available and given to me. Why such "No and No" communication before check-in but then "Yes and Yes" at check-in? I can't help but feel that the hotel treats guests differently based on how they initially book (3rd party Expedia vs. Hotel Berne Opera site). From my perspective, I was either lied to about room availability, or the hotel had no accurate room availability information while communicating with me. I also considered the possibility that the requested room had later become available through a cancellation, but they could have easily told me this through our Expedia messages. They had also sent me a confusing message regarding check-in preferences through the messaging system. You will very much enjoy the hotel once there, but please do not expect clear or accurate communication beforehand.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Isabelle,The Management op 10 jul 2023
Dear guest, It was a pleasure to accompany you throughout your stay, thank you very much for your sharing! Your comments and suggestions have been carefully read and I'm sorry if this situation has had an impact on your final impression. We inform all our guests in the same way, regardless of the booking channel they choose. As you rightly point out, some cancellations come at the last minute, which allows us to offer other alternatives. Nevertheless, I understand your frustration and I'll do my utmost to improve our communication at this level.The doors of our hotel are wide open to you: to enjoy longer the countless jewels of our magnificent capital.Isabelle The Management

8/10 – Goed

Tsang

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

fabrice

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un séjour inoubliable avec un accueil chaleureux !
Le personnel est vraiment attentionné, prêt à répondre à toutes mes questions et toujours avec le sourire. L'établissement est bien équipé et l'atmosphère y est agréable. Je reviendrai, c'est certain.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Isabelle La direction op 12 jun 2023
Cher hôte, L'utilisation d'un adjectif aussi sincère et l'attribution d'une note aussi élevée pour décrire votre séjour au sein de notre hôtel nous touchent énormément, merci beaucoup. Les équipes sont ravies d'appendre que leurs efforts et leur dévouement, sont appréciés. C'est grâce à de tels retours que nous sommes motivés chaque jour à vous accueillir dans cette atmosphère agréable que nous tenons à conserver. Nous attendons avec impatience votre prochaine réservation au sein de notre établissement, où l'élégance, la modernité et l'âme parisienne s'unissent pour vous offrir un moment agréable.Isabelle La direction

10/10 – Uitstekend

Stella

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Très bon séjour! Le personnel a été très chaleureux et disponible. Nous avons eu la chance d'avoir une chambre spacieuse avec un balcon et une petite table. La rue est calme nous avons pu dormir avec les fenêtres ouvertes sans problème et la literie était top. On recommande sans hésiter 👍😊
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Isabelle La direction op 31 mei 2023
Chère Madame,Votre satisfaction est notre plus belle récompense, nous sommes heureux d'avoir réussi à vous garantir un excellent séjour.Le personnel chaleureux et disponible est l'un de nos atouts majeurs, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié leur accueil. Nous sommes également enchantés que vous ayez eu l'occasion de séjourner dans une de nos chambres avec balcon : idéal pour profiter d’un moment de détente en toute intimité.Nous vous remercions chaleureusement pour votre recommandation et sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Paris. IsabelleLa direction

8/10 – Goed

Mark

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

ESTELA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van isabelle op 27 apr 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Ebba

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van isabelle op 27 apr 2023
Thank you for your stay

8/10 – Goed

Hakan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Genel olarak iyi otel.. sadece merkeze yürüyerek 20 dk ka
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Isabelle The Management op 10 mrt 2023
Dear guest, Thank you for your positive feedback about the night you spent in our hotel. The central location is one of our main assets. This makes it easier for our guests to get around the capital. Our team works hard every day to offer you services that meet all your expectations. We are delighted to see that this has been the case for you. We look forward to welcoming you again in the future, perhaps for a longer stay.Isabelle The Management

10/10 – Uitstekend

Cecilie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Hyggelig personale. Hjelpsomme. Nært metro. Koselig og ordentlig hotell med store rom. Litt slitent,kunne trengt en oppussing, mn likevel veldig ok. Frokost helt ok.
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Isabelle - The Management op 10 mrt 2023
Dear Madam, We are at your disposal to answer your requests and to allow you to comfortably enjoy your stay in the most beautiful city in the world. We are of course very happy to discover your satisfaction and your great rating, following your visit. All our staff would like to thank you for your feedback and for your kind words. We are planning to renovate our spaces in the near future, in order to guarantee you more comfort at the Berne Opera. We look forward to providing you with a pleasant and convenient stay, Isabelle The Management

10/10 – Uitstekend

jean-luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van isabelle op 27 apr 2023
Thank you for your stay!

4/10 – Matig

Josefa

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No me gustaron ni la cama, que era vieja y hundida , ni la calor que hacía dentro
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Isabelle - The Management op 27 feb 2023
Dear Madam, Thank you for sharing your feelings following your stay at the Berne Opera.I have taken note of your comments although I am a little surprised that you did not ask us for assistance during your stay. Our bedding is selected for its quality and to ensure you all the comfort expected. As for the room temperature, you have the possibility to adjust it as you wish and we are there to assist you if necessary. I would have liked to know what you appreciated during your stay, it's a pity. Isabelle The Management

2/10 – Ontzettend slecht

MICHEL

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing is good except tiny small bed in tiny small room
Reactie van Isabelle The Management op 9 jan 2023
Dear Sir, We are happy that you enjoyed almost everything about our hotel. It is in the heart of Paris that we have the pleasure to guarantee you a comfortable stay in a friendly atmosphere. Regarding what may have affected your experience, we take care to specify on all our media our different types of rooms and especially their size. Pictures and a detailed text allow you to project yourself and make the best choice. Next time, talk to us when you make your reservation or at the reception so that we can adapt to your preferences.Isabelle The Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Blanede følelser….
Hotelrommet var meget slitt. Knekt toalettsete, løs kran i vasken, knekte gulvfliser på bad, synket gulv utenfor toalettdøren (vannskade i gulv??), vegg til veggteppe, mye støv bak sengene, manglende aircondision (veldig varmt), liten heis, men svært hyggelig og imøtekommende betjening!
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Isabelle The Management op 3 jan 2023
Dear guest, We regret your mixed feelings... You are talking about the very pleasant and attentive service you received and I thank you. Did you take the opportunity to mention all these remarks to the staff on site? We are always ready to listen to the slightest request. We are aware that there are some improvements to be made in our establishment, and we have taken note of what you said. With a simple word from you, we would have taken the time to offer you another room to satisfy you. Please note that all our rooms are equipped with reversible air-conditioning, hot/cold, to be adjusted as you wish. Paris is an authentic capital, we hope to see you there soon. Isabelle The Management

6/10 – Redelijk

MURIEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bruyant
Reactie van Isabelle  La direction op 30 dec 2022
Chère Madame, Je suis désolée de découvrir ici que vous avez été incommodée par le bruit.L’hôtel Berne Opéra est pourtant situé dans une rue calme du quartier de l’Europe, à Paris. C'est dommage que vous ne nous ayez pas fait part de votre dérangement, nous aurions pu vous proposer une chambre plus calme pour plus de tranquillité. Avez-vous eu l'occasion de passer un moment dans notre salon d’hiver au sous-sol ? C'est un espace chaleureux qui procure à nos hôtes du calme pour lire ou jouer aux jeux de société présents. Ils ont ainsi l'occasion de se prélasser dans de confortables canapés et de consulter la presse nationale et internationale gracieusement mise à disposition.Nous aurions bien aimé savoir ce qui en revanche, vous a plu durant ce séjour, nous espérons vous recevoir une prochaine fois.                                Isabelle La direction

8/10 – Goed

JAMES

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Básico com boa localização
Quarto bem pequeno. Os talheres e copos usados não foram lavados ou trocados durante os 4 dias que ficamos hospedados e eu mesmo acabava lavando. Um frio de -5ºC na cidade e o aquecimento do quarto era ruim. Pontos altos: Equipe simpática, especialmente a Maria. Chaleira elétrica disponível com café solúvel e chá. Café da manhã OK. Hotel bem localizado e super perto do metrô. E tem um Carrefour na esquina, o que ajuda pra comprar alguma coisa de última hora.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Isabelle - The Management op 23 dec 2022
Dear Sir, We are always available at the reception to communicate with our guests. We regret that you did not inform us of all these remarks during your stay. We are sorry that your room did not meet your expectations, all the informations concerning the surface are communicated to you on the reservation platforms. Your remark concerning the heating is unusual, we will make all the necessary verifications. Thank you for mentioning Maria's kindness, please know that she would have been happy to intervene for your comfort. We hope that you have fully enjoyed our cosy spaces to relax. Isabelle The Management

8/10 – Goed

Agnes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Sakari

Positief: Netheid, personeel en service
Kätevä sijainti todella lähellä metroasemaa ja muutenkin mukavalla alueella. Pienehkö, mutta ihan siisti huone. Aamupalahuone melko ahdas jos enemmän väkeä yhtäaikaa ruokailemassa. Aamupala ihan ok, kaikki tarvittava löytyi jos ei kaipaa pekonia ja munia. Kertakäyttöastioista vähän miinusta, kun kahvin joisi mieluummin posliinikupista. Mutta kokonaisuutena ihan kiva hotelli.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Isabelle -The Management op 16 dec 2022
Dear Sir, Thank you for highlighting our convenient location, close to the metro station, in a pleasant part of Paris. It is a pleasure to see you satisfied with the cleanliness of your room and the variety of products offered at breakfast. As a buffet, we would like to treat you with different kinds of fresh breads as well as pastries, cereals, dried fruits, fruit salad, brioche. But also cold cuts, pickles, cherry tomatoes, cheeses and yoghurts. We have decided to lower the breakfast price, this decision has led us to make some small changes without affecting the quality of this service. You will always be welcome in our establishment near the big stores, the Moulin Rouge and the Opera Garnier.Isabelle The Management

6/10 – Redelijk

Roy

Positief: Personeel en service
Room was very small, staff was helpful, lighting in room needed key to turn on anything, couldn't isolate bathroom while other was sleeping.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van reception op 30 nov 2022
Thank you very much for your stay. The key for the light is very helpfull . Regards

8/10 – Goed

Susie

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房间虽然不大,但是麻雀虽小五脏俱全,小冰箱非常方便,出入地铁站也很近。
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Liza

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Los baños necesitan renovación, y la habitación. El restaurante muy lindo y desayuno bien. Atención del servicio muy bueno. El de limpieza no tanto. Metro cerquita, restaurantes de los alrededores buenísimo. El Roma paris, frente al Metro y el de frente al hotel excelentes atenciones y comida, se llama a l’affiche.
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van isabelle op 1 nov 2022
Thank you very much for your stay! Hope to welcome you a next time with pleasure Isabelle

2/10 – Ontzettend slecht

RASHIEDA, rosedale

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After a 10 hr flight arrived to” No rooms available “ with PAID reservation. Rude Receptionist, dirty moldy smell. Do yourself a favor & stay somewhere else.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van isabelle op 24 okt 2022
Dear SirThe check in time is 14h PM But if the room is ready, of course we give it to you.Which receptionnist was rude? Can you please give me more informations? Regards Isabelle