Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Hôtel Charing Cross

3 out of 5
Hôtel Charing Cross
39 rue Pasquier, Paris

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 316 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 316 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 316 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 316 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 31 van 316 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Catteeuw Mario

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Oncomfortabel verblijf in dit hotel
Povere, verouderde stijl, staat en decoratie. Veel lawaai van de straat 's nachts en totaal tekort aan ruimte in de kamers. Sanitair, bedden,... oud en van mindere kwaliteit. In onze "triple" rooms stond een bed voor het bureau en een ander bed voor het venster zodat beide niet functioneel waren. Geen airco maakt mede in de zomer oncomfortabele kamers. Prijzen zijn relatief - Parijs is zeer duur. Een deftig hotel zal snel twee à drie keer zoveel kosten in deze buurt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Good for everybody
Professional staff and good knowledge of different languages, specially during the evening and night shift the staff was very friendly. Very close to Metro and tourists atractions, 5 minutes walk from the Opera. On the corner good and affordable restaurants. Two streets further bioshops and bakeries. Starbucks coffee 2 minutes walk. Rooms are small but enough for Paris standards.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd
Gedateerd hotel, er werd wel onderhoud gepleegd...maar dat gaf een penetrante verflucht. Dat los je niet op met de aangeboden spuitbus met toiletgeur!

8/10 – Goed

Madoka

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Thiéry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel et personnel agréables
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van DAVID CHAPUIS op 23 nov 2023
Monsieur,Merci pour cette note de 4.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié notre accueil et votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is managed the nicest and friendlies person, the staff is also friendly, and they try to understand you even if you don't speak French. Lots of great dining, shopping is unbelievable, not even 2 blocks to the Metro. Very walkable area as well.
Reactie van DAVID CHAPUIS op 23 nov 2023
Dear, Thank you for those 5 grades.The hotel were renovated 2 years ago.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Melody op 14 sep 2023
Dear Sir,Thank you for those grades of 10We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

MIKI

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Melody op 14 sep 2023
Dear Miki,Thank you for those grades.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

4/10 – Matig

Gretchen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Very small rooms and bathrooms, housekeeping smelled causing the rooms to smell also. Floors were dirty and stained, beds were very hard
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van DAVID CHAPUIS op 19 jun 2023
Dear, You slept in Double room 102, 17 square meters, exactly what you booked for. The cleaning is checked every day, Bathroom floor washed and carpeting vacumed every day also .The hotel were fully renovated 2 years ago with new beds and matresses.Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

Jean-Luc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DAVID CHAPUIS op 22 apr 2023
Monsieur, Merci pour cette note.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
chambre ok mais VMC sdb très bruyante
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DAVID CHAPUIS op 20 apr 2023
Dear, Because of healthy regulation all our rooms are equipped with a VMC to get read of moisture in bathroom.Thank you for those grades.We are happy to read you enjoyed your stay with us.We hope to see you next time you decide to come back to Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van DAVID CHAPUIS op 19 apr 2023
Monsieur, Merci pour ces notes.Nous sommes heureux de lire que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement familial.Nous vous remercions pour avoir séjourné dans notre hôtel et espérons, vous revoir prochainement, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Uitstekend

Takaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van 支配人 ダヴィッド シャピュイ op 27 mrt 2023
この度はホテルシャリングクロスにご宿泊下さり有難うざいました。また高評価を下さりとてもうれしく存じます。またパリにお越しの際も当ホテルをご利用下さいますようお願い申し上げます。

10/10 – Uitstekend

STEPHANE

2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Sergio Augusto Alves De

Positief: Netheid, personeel en service
Pessoal muito atencioso, mas toalhas de banho muito gastas e café da manhã com poucos itens
6 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

WING YIN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is clean and comfortable. Staffs are nice. The only problem is that it’s a bit noisy (due to traffic) at night. I will highly recommend this hotel.
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van David CHAPUIS op 1 nov 2022
Dear,Thank you for writing such a nice review.We are happy to read you enjoyed your stay in our family hôtel. All our rooms were renovated for covid with new double window with high sound protection but this is Paris .Sincerely yours,David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel Agréable, personnel disponible et sympathique, chambre sur cours, très silencieuse.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van DAVID CHAPUIS op 17 okt 2022
Monsieur,Merci d'avoir bien voulu écrire ce commentaire chaleureux pour partager votre expérience dans notre établissement familial.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain séjour Parisien.David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

6/10 – Redelijk

Florcy

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un poco raro se debe dejar la llave al salir y entrar, los caballeros de la recepción vigilan sigilosamente los accesos lo cual daba una sensación extraña en especial que viaje sola
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van DAVID CHAPUIS op 22 jul 2022
Dear, We ask our guest to leave their room key to the reception because for safety in case of fire we need to know who is in and out of the hôtel, for the maid to be able to come in your room to clean it without disturbing you and to take message. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

10/10 – Uitstekend

Françoise

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van David CHAPUIS op 16 jul 2022
Madame, Merci beaucoup. David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

4/10 – Matig

Daniella

4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van DAVID CHAPUIS op 22 jul 2022
dEAR, Thank you very much for those good grades Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING

8/10 – Goed

Jean Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très bien situé
Hotel confortable , très bien situé par rapport à ma demande . Seul petit bémol , les chambres au dernier étage sont sous les toits donc très chaudes en été Petit déjeuner assez moyen
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van DAVID CHAPUIS op 12 jul 2022
Dear, Thank you very much for those good grades. Always happy to make you a pleasant stay in our family hotel in Paris. David CHAPUIS

8/10 – Goed

Eliel

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subway and bua station near, lots aof place to visit near, lot of restaurants and goo zone to walk
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van DAVID CHAPUIS op 28 feb 2022
MUCHAS GRACIAS para escribir esta buena revista. Estoy feli que le ha gustado sus viajes en el hotel CHARING CROSS; sALUDOS, DAVID CHAPUIS

10/10 – Uitstekend

FLORENCE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Une nuit réservée proche du théâtre. Tout est à proximité, surtout les grands magasins pour leurs belles vitrines de Noël et parking proche l'hôtel est super l'accueil excellent. Bref une adresse à retenir
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comme d'habitude
Je séjourne régulièrement dans cet hôtel, et j'en suis satisfait. Le petit déjeuner s'est bien amélioré.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van David CHAPUIS op 6 feb 2020
Monsieur, Merci pour ces commentaires positifs.

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
une bonne solution
J'ai déjà à plusieurs reprises donné mon avis sur cet hôtel. J'y séjourne régulièrement. Il me convient parfaitement. Actuellement en partie en rénovation. Je trouve que la qualité du petit déjeuner, s'est bien améliorée.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van David CHAPUIS op 28 jan 2020
Monsieur, Merci pour ces commentaires positifs. David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

6/10 – Redelijk

stephane

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van DAVID Chapuis op 25 jan 2020
Monsieur, Merci d'avoir séjourné à l'hôtel CHARING CROSS; DAVID Chapuis, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
交通ストライキに見舞われ、サンラザールがどこにも行き安かったので急遽決めました。日本語を片言で話すスタッフがいて使い安かったです。
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van David CHAPUIS op 25 jan 2020
dEAR, We apreciate you enjoyed your stay in our family hotel in Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Hôtel CHARING CROSS

8/10 – Goed

KWOK KEUNG SPANDAU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
位置頂級的。去哪兒都方便。吃的更不用费心。 下次再到巴黎也首选入住的。
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van David CHAPUIS op 19 dec 2019
Dear, Thank you for coming to Paris and spending your treap in our family hotel in Paris. We like to read when our guests enjoyed their stay with us. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van David CHAPUIS op 17 dec 2019
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van DAVID CHAPUIS op 17 dec 2019
what did you not like ?

6/10 – Redelijk

Varfolomey

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Honestly not that great
The hotel was in a nice and good location but the lobby was small and smelled like smoke. The elevator was very outdated and the single bed room was smaller than a decent sized walk in closet. The bathroom was updated. This would be a 1 star or two star at the maximum rating in the USA.
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van David CHAPUIS op 5 dec 2019
Dear, Our Single rooms are 12 square meters and equipped with a Double bed.

4/10 – Matig

Marie Line

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van David CHAPUIS op 18 nov 2019
Thank you for Staying with us in Paris

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Belligenhed belligenhed belligenhed. God service og sødt personale
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van David CHAPUIS, Director op 30 okt 2019
Dear, I apreciate you enjoyed your stay in our family hotel in Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

8/10 – Goed

sylvie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
BIEN
SUITE A UNE VISTE A PARIS POUR UN CONCERT NOUS NOUS SOMMES REPOSES LA NUIT. ACCUEIL TRES PLAISANT MAIS ON ENTEND TOUT A TRAVERS LES MURS? MAUVAISE INSONORITE ET LA FENETRE FERMAIT MAL
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van David CHAPUIS, Directeur op 26 okt 2019
Nos chambres sont toutes équipées de double vitrage et seront changées cet hiver suite à une rénovation. Merci d'avoir bien voulu vos impressions.

2/10 – Ontzettend slecht

Emmanuel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel vestuste
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van David CHAPUIS, Directeur op 23 okt 2019
Madame, l'hôtel sera entièrement rénové cet hiver.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van David CHAPUIS op 1 okt 2019
Thank you for coming to Charing Cross Hôtel in Paris.

6/10 – Redelijk

Byeong Gwan

호텔스닷컴 다시는 이용안해요
숙박을 해봤어야 평가를 하지 뭐 이딴 메일을 보내세요? 호텔스닷컴에서 예약하고 예약확인 메일도 받았는데 호텔에 가보니 예약확인이 안된다고 하네요 호텔스닷컴 예약관리를 왜 그따구로 하세요? 예약확인 안되서 부랴부랴 근처 다른 호텔에서 묵었어요 이 사이트 다시는 이용할 일 없겠네요 환불 불가 옵션으로 예약해서 예약 취소해도 환불도 안된다는데 어쩌자는건지
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van David CHAPUIS op 19 sep 2019
dEAR, we are Charing Cross Hotel in Paris, France

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Room very small but clean. Windows on the main road and very noisy.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van David CHAPUIS op 19 sep 2019
Dear, our Single rooms are 10 square meters, our Double are 12 square meters and our Triple are 15 square meters. All our rooms are equipped with double window.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Localização e atendimento da equipe. Qualidade do banheiro boa. Quartos precisam de uma boa pintura nas paredes, trocar os carpetes e melhorar a iluminação e móveis, recepção bem antiga
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van David CHAPUIS op 16 sep 2019
Dear, the hotel will be completely renovated this winter from January 1st to March 30th 2020.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van David CHAPUIS op 1 okt 2019
Thank you for coming to Charing Cross Hôtel in Paris.

8/10 – Goed

Edilberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel con buena ubicación y fácil moverse en el trasporte su desayuno está bueno y económico...
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van David CHAPUIS op 16 sep 2019
DEAR, Thank you for those good grades.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Dirty and outdated. Carpet was super old and worn out. Staff was not friendly and there is no air conditioning. The fan worked for couple of days then quit. Never recommend it to any one
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Reception op 21 aug 2019
Dear, We were very polite and helpful durant your stay. Anwering at all your questions and informations needed every day and every hours. Carpeting is a little bite old but it 's vacuumed every day and shampooed every two weeks. Best wishes.

6/10 – Redelijk

Huifen

與網站有落差
地點方便,但房間太小
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van David CHAPUIS op 16 sep 2019
Dear, Thank you for writing this review.

4/10 – Matig

yasuko

Negatief: Comfort kamer
パリの滞在
クーラーが無いので、1日だけの滞在にしました。言葉に自信がない人には、良いホテルとガイドに載っていましたが、実際は、日本語は通じず、他のホテルと何も変わらなかった。 日本語で書かれた名所交通案内の紙は、ありがたかったです。
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van David CHAPUIS op 7 aug 2019
dEAR, I speak little japenese and I work at the front desk from 7:30 am to 8:00 pm. We do not have air conditioning but we have a fan in each room. Our prices are are very moderate for our location in the heart of Paris. Sincerely yours, David CHAPUIS, Director

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas mal du tout.
J'ai déjà eu l'occasion de répondre à une enquête semblable. Je viens régulièrement dans cet hôtel, à proximité immédiate de la gare St. Lazare, lorsque je rends visite à mes enfants. Je trouve que le confort de la literie s'est amélioré ainsi que la qualité du petit déjeuner. L'accueil est cordial. Dans la mesure où mes séjours sont courts, cet hôtel répond bien à ma recherche. J'y reviendrai.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van David CHAPUIS op 12 jul 2019
Merci pour ce commentaire positif. Nous sommes toujours très heureux de lire que nos clients aiment revenir séjourner dans notre établissement. David CHAPUIS

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van DAVID CHAPUIS op 20 jun 2019
Désolé mais en restant anonyme nous ne pouvons répondre à votre commentaire sans savoir ce qui vous aurait déplu lors de votre séjour ? David CHAPUIS

8/10 – Goed

SIMON/HOI

Positief: Netheid, personeel en service
Decide after you read this
Dry Cobi Eng next to a lot of restaurants and the train station. Unfortunately it doesn’t allow u to eat in ur room or have a trash can in ur room. However they have a trash can in the bathroom. It’s tiny for a room and the lift only fits two ppl at a time or 1 person with suitcase. There is a weighing scale for ur luggage it’s just that it’s a person weight scale. The staff is nice and super helpful so if u need to ask something don’t hesitate to inquire it
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van David CHAPUIS op 18 jun 2019
Dear, We apreciated you enjoyed your stay in our family hotel in Paris and shared your impression in writting this review. Sincerely yours, David CHAPUIS

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Hotel propre confortable très vie situé près gare métro et bus plus commerces en tous genres et resto.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van David CHAPUIS op 12 jun 2019
Madame; Je suis heureux de lire que vous avez apprécié nos services et votre séjour dans notre établissement familial. David CHAPUIS, Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ロケーションは良い
サンラザール駅に近く、ロケーションは大変良い。マネージャーも日本語を幾分話すので、助かると思う。掃除もいつもしっかりしてある。ただ自分は、最上階の屋根裏部屋を客室に改造したような部屋に宿泊したため、換気が上手くできず、部屋の匂いがとても気になった。下の階までしかエレベーターがないため、チェックイン時とチェックアウト時には階段で荷物を運ぶ必要がある。匂い等気にならなければ、移動に便利なホテルであり、良いと思う。
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Noriko CHAPUIS op 10 jun 2019
この度は、シャリングクロスホテルをご利用頂きまして、誠にありがとうございます。 また、貴重なご意見を残していただき、深く御礼申し上げます。 ご滞在中は、当ホテルのエレベーターが5階止まりのため、大変ご迷惑をおかけしまして申し訳 ございませんでした。 また天窓の開閉につきましては、お手数ではございますが、お近くのクリーニング担当、または フロント9番にお声をおかけくださいませ。(『please open the window to change the air』で結構で ございます) 今年の冬季より2024年のパリオリンピックまでに全館改装予定をしております。 お客様のまたのお越しをスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 シャリングクロス支配人 ダヴィッド・シャピュイ