Nadat we hadden ingecheckt werd ik door Expedia gevraagd om mijn eerste indruk te geven (dit zijn alleen goed/slecht vragen, geen ruimte voor nuance). Ik was niet erg blij met de incheck en de kamer. Incheck was vanaf 1 uur, wij waren er om vijf voor 1 en konden de kamer nog niet in - net toen we de tassen hadden achtergelaten hoorden we dat we er wel in konden. De kamer was klein en aan de straatkant en er werd dichtbij een huis gebouwd. De badkamer is mini en de stoom/geur werd niet afgezogen. Ook was er maar 1 setje handdoeken in de kamer (we hebben het tweede setje zelf van de kar gepakt). Verder heeft de kamer niets extra's en het bed was behoorlijk klein voor twee personen. Al met al geen reden om positief te zijn. Na een oncomfortabele nacht gingen we 's ochtends de deur uit (ik was in Parijs voor mijn werk) - de vrouw bij de receptie hield ons tegen en verzocht mij uit te leggen waarom ik niet blij was met de kamer, waarom ik niets had gezegd, en waarom ik dat wel online had gedaan. Ik zei dat ik geen tijd daarvoor had. Ze hield vol en vroeg me zelfs nog om de beschrijving van de buurt (saai) te vertalen. Behoorlijk pushy en respectloos. Al met al heel onprettig, zeker omdat ik op weg was naar een belangrijke werkafspraak. Ook erna werd er niets gedaan om ons prettiger te laten voelen in het hotel. Een zeer vervelende ervaring.