Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 127 van 376 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
127
Gastenscore: 8 - Goed. 159 van 376 beoordelingen" "
8 - Goed
159
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 376 beoordelingen" "
6 - Redelijk
69
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 376 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 376 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Johanna
Reisde met partner
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel very good location
Johanna
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Manager op 31 mrt 2024
Dear Johanna,Thank you for your kind review, it was a real pleasure to welcome you !
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
Thank you for your comment about your stay at the Hotel de Neuve.
Best regards
Elodie MALAINE
8/10 – Goed
Ingrid, Haarlem Holland
21 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
nice hotel at a good location
This is a fine small hotel in le Marais which is a perfect location. Lots of nice boutique shops nearby as well as good restaurants. Mind that during August lots of shops and restaurants are closed because of the holidays. The hotel staff is very friendly and rooms are small but clean. Public transport is 5 min walk (metro).
Ingrid
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Elodie op 21 aug 2017
Dear Ingrid,
We thank you for your comment about your stay at the hotel de Neuve. We sharedyour comment with all our team. We appreciated to read how the localisation and our staff help you during your stay.
We do our best to make our elavator the most pleasant for our guests.
Best regards
Elodie MALAINE - Manager
10/10 – Uitstekend
Antoine, Amsterdam
8 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel
Het personeel zijn ontzettend vriendelijk.
Antoine
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
een mini oase midden de stad
ligging ideaal want zo in de Marais, regio Notre dame en 5e Arr
klein hotel= maar 20 kamers= geen poespas maar alles die nodig is qua personeel = geen drukte noch stress te bespeuren in het hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Gary
9 apr 2024
Staff was excellent
Gary
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 apr 2024
Dear Gary,We're delighted to hear that you found our staff excellent! Thank you for your kind words.
8/10 – Goed
Andrea
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Managerr op 29 feb 2024
Dear Andrea,Thank you for your kind review, we are happy you enjoyed our company and location :)Have a great day !
8/10 – Goed
MARIE
Zakenreiziger
31 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle chambre et localisation parfaite.
Chambre très confortable et spacieuse. Juste un problème avec la douche qui fuyait ce qui a été signalé à la réception. A espérer que la réparation soit faite! Pour le reste , très bon hotel, très bien situé sur rue calme!
MARIE
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Nous vous remercions Madame d'avoir pris du temps pour nous écrire un gentil et pertinent commentaire.Oui nous avons fait le nécessaire pour la fuite.Nous espérons vous revoir.Cordialement
10/10 – Uitstekend
Amy
29 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute hotel. Great value. Super helpful hotel staff.
Amy
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Amy, We are absolutely thrilled to receive your outstanding rating of 5 out of 5! Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted that you had such a fantastic experience during your stay.Please know that it was our pleasure to host you, and we sincerely hope to welcome you back for another unforgettable stay in the near future.
8/10 – Goed
elizabeth
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
elizabeth
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Elizabeth,Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to leave your feedback. We truly appreciate your rating of 4 out of 5 stars.We're glad to hear that you had a positive experience overall, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid
L'accueil chaleureux, mais rien n'indiquait au moment de la réservation que l'immeuble est en travaux (échafaudage devant la façade, ni que l’ascenseur est en panne (6 étages) en attendant une rénovation complète.
Espace café/fruits bienvenu en journée, mais petit déjeuner dans l'entrée de l'hôtel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires suite à votre récent séjour parmi nous. Nous tenons tout d'abord à vous présenter nos excuses les plus sincères pour les désagréments que vous avez rencontrés.Nous sommes désolés que vous n'ayez pas été informé des travaux en cours et des problèmes temporaires avec l'ascenseur au moment de votre réservation. Vos observations sont très précieuses pour nous et nous prendrons des mesures pour améliorer notre communication à ce sujet à l'avenir.Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre accueil chaleureux ainsi que l'espace café/fruits. Cependant, nous comprenons votre déception concernant le petit-déjeuner dans l'entrée de l'hôtel et nous nous excusons pour ce désagrément. Nous travaillerons à trouver des alternatives pour offrir une expérience de petit-déjeuner plus confortable à nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience qui répondra pleinement à vos attentes.
10/10 – Uitstekend
Jacob Benjamin
24 jan 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jacob Benjamin
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Jacob,We are absolutely delighted to receive your perfect rating of 10 out of 10! Thank you ever so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful feedback.Kind regards
8/10 – Goed
Anne-Laure
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité / prix / emplacement.
Personnel accueillant.
Seul hic ce jour là, un ascenseur en panne et une chambre au 6ème étage, il fallait être sportif ce jour là :)
Anne-Laure
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Chère Madame,Nous vous remercions infiniment d'avoir choisi de séjourner parmi nous et d'avoir pris le temps de partager votre expérience.ous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre rapport qualité-prix ainsi que notre emplacement privilégié. De plus, nous sommes enchantés que notre personnel ait su répondre à vos attentes en matière d'accueil.Nous sommes sincèrement désolés pour l'incident concernant l'ascenseur en panne ce jour-là, et comprenons les inconvénients que cela a pu occasionner.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour parmi nous, et nous vous assurons de notre engagement à vous offrir une expérience encore plus agréable et moins sportif :)
6/10 – Redelijk
Gary
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
A great, small hotel to stay for a few nights if all you are looking for are the basic amenities and to be centrally located. I stayed there for a week and could have used a few more things to round out my stay.
Gary
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Gary,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words about our hotel being a great choice for those seeking basic amenities and a central location.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more rounded and fulfilling stay.
6/10 – Redelijk
nathalie
10 jan 2024
nathalie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 31 mrt 2024
Dear Nathalie,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words about our hotel being a great choice for those seeking basic amenities and a central location.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more rounded and fulfilling stay.
10/10 – Uitstekend
CLAUDIA PATRICIA
Reisde met familie
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen servicio, buena ubicación, excelente servicio y muy buen desayuno
CLAUDIA PATRICIA
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Manager op 31 mrt 2024
Estimada Claudia PatriciaMuchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,
8/10 – Goed
Luke
3 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super friendly and helpful, shower was not as clean as you would hope.
Luke
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 31 mrt 2024
Dear Luke,We are absolutely delighted you enjoyed your stay! Thank you ever so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful feedback.Kind regards
6/10 – Redelijk
cyril
Zakenreiziger
3 dec 2023
Positief: Netheid
Hôtel moyen
Hôtel bien placé mais qui a besoin de se rénover (état général moyen ,peinture cosmétique)..Chambre un peu petite ,tv petite et insonorisation moyenne.Bonne literie et chambre propre
cyril
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Poul
14 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poul
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Emma
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Riccardo
Reisde met partner
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Location is top. Room a bit small, carpet/shower could be improved
Riccardo
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 aug 2023
Dear Riccardo,Thank you for providing your feedback! We're glad to hear that you found our location to be excellent. Your comments about the room size, carpet, and shower are noted. We're always looking for ways to improve, and your insights help us in that process. We hope despite these points, you had an overall positive experience. Should you choose to stay with us again, we'll strive to ensure your comfort and satisfaction. Thank you for staying with us and for sharing your thoughts!
10/10 – Uitstekend
Benoit
18 jul 2023
Benoit
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 aug 2023
Cher Benoit,Merci infiniment pour cette note parfaite ! Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes. Si vous avez d'autres commentaires à partager ou si vous avez besoin d'une quelconque assistance, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur. Vos retours sont grandement appréciés !
10/10 – Uitstekend
Elvira
Reisde met een groep
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elvira
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 jul 2023
Dear Elvira,We really thank you for your rating.It is very kind of you.All our team are glad to see a 10! :)We hope to welcome you again.Kind regards
2/10 – Ontzettend slecht
Maria claudia
6 jul 2023
Maria claudia
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 jul 2023
Dear Maria Claudia,We are very sorry that you had a bad experience in our hotel.We would have liked to satisfy you.Feel free to come back to us to discuss.We thank you,Kind regards
10/10 – Uitstekend
Chrystel
Reisde met familie
28 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Hotel staff was helpful and friendly. Our family had a comfortable stay.
Chrystel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 12 mei 2023
Dear Chrystel,Thank you for your kind review, it was a pleasure to welcome you :)We hope to see your family again this summer - and discover our breakfast terrace!
8/10 – Goed
Line Indrevoll
Zakenreiziger
25 feb 2023
Positief: Personeel en service
Line Indrevoll
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Laurie
Reisde met familie
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff with coffee offered on arrival, allowing us to leave bags after check out, and getting taxis early in the morning for a trip to the airport. Beds were very comfortable. Big windows to open for fresh air and a view of the beautiful Marais neighborhood.
Laurie
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Sidi op 20 feb 2023
Dear Laurie,Thank you for your feedback.It's a real pleasure for all the team to be assessed with such mentions.For any other stay in Paris please do not hesitate to book again in Hotel Deneuve. It will be a pleasure to welcome you.Kind regardsSidi/ Reception Desk
10/10 – Uitstekend
veronica
Reisde met familie
27 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
G
veronica
6/10 – Redelijk
Sarah
7 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sarah
6/10 – Redelijk
Carlos
25 okt 2022
Carlos
3 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Edward
Reisde met familie
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel ok but good location.
Great location. But hotel just ok. Metal panel also fell in from bathroom striking me on the head - but there was no offer of compensation just a minor apology.
Edward
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
20 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, friendly and helpful staff. Nice breakfast and comfortable rooms. Location is really great!
Maria
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 31 aug 2022
Dear Maria,Thank you very much for your comment. The team and I are happy you enjoyed our company and our buffet breakfast! Next time you visit we'll gladly give you other interesting spots in our neighbourhood to visit...Have a great day and see you soon !
6/10 – Redelijk
Stine Kaufmann
Reisde met een groep
18 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Stolen passports
The Marais neighborhood is a nice area in Paris. You are within walking distance to many of the main attractions.
The shower was not tall enough for me (Im 174cm/5,8 inches) and broke the first time we used it. Was fixed after a couple of days.
The second night the receptionist called our room around midnight. As we were asleep we didnt answer the phone. 3 min later he locked himself into our room without knocking the door. As I ran after him, he appologiesed and told me somebody ordered a taxi in our room number. I dont care about the excuse, it is not ok to go into somebodys room during the night, and never without knocking!
The next night when we came back after a day in the city our roomdoor was ajar (open). At time we thought it had been a mistake by the cleaning staff as the room looked fine. Today when we were to go home, our passports were gone from our suitcase. They must have been stolen the day our door wasn't closed. That costed 1000 euro as we had to get emergency passports and buy new plane tickets.
We had the passports in our suitcase in our room as there are lots of piclpockets in Paris.
The hotel gave a discount on €240 and payed for an uber to the Airport. The receptionist and manager was really friendly and tried to help os. However it still costed us an additional €730 compared to expected.
After all we did enjoy our trip to Paris, however I would not recommend this hotel.
Stine Kaufmann
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 19 sep 2022
Dear Mrs Kaufmann,Thank you for sharing your experience in our hotel. The team and I are deeply sorry about the inconveniences you encountered during your stay and assure you it is not at all what our service is usually like.I am glad you could still resume your journey within the day. What you experienced has been relayed to the entire team and stronger measures have been taken to make sure it never happens again.Thank you for your patience and kindness.
8/10 – Goed
Bertrand, TROIS-RIVIÈRES
Reisde met een groep
3 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Bien situé. Hôtel modeste mais OK. secteur tranquille. lit excellent. relativement propre.
Bertrand
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 4 aug 2022
Cher Bertrand,
L'équipe De Neuve vous remercie de votre commentaire, nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour en notre compagnie !
A bientôt :)
2/10 – Ontzettend slecht
Emanuele
1 aug 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuele
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Osvaldo
Reisde met familie
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really like my stayed at that hotel.
Osvaldo
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 28 jul 2022
Dear Osvaldo,
Thank you for your feedback, we are happy you enjoyed your stay !
It will be our pleasure to welcome you again soon.
6/10 – Redelijk
Eric
10 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ca ne vaut pas un 3*
Chambre petite pour un 3*, nous n avions meme pas la place de poser une valise.
Le gros problème est la salle de bain car il n y avait pas d eau chaude ou bien il fallait attendre 15 minutes en laissant couler l eau.
Et pour couronner le tout, une fois dans la douche nous constatons l absence de shampoing... Dans une douche d hotel !!
Eric
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 18 jul 2022
Cher Eric,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel et sommes navrés du désagrément lors de votre séjour. Toute l'équipe se tient à votre service pour votre prochain passage à Paris.
Très belle journée à vous
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 jun 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful experience..
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 28 jul 2022
Thank you for sharing your experience in our hotel.
I am sorry you did'nt have a great stay and hope to know more about your stay.
8/10 – Goed
Rodolfo
Reisde met familie
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy acogedora la habitación, muy limpia y en excelente zona.
Rodolfo
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 8 jul 2022
Hola Rodolfo,
Muchas gracias por su comentario! Todo el equipo del Hotel De Neuve esta feliz que usted han pasado una buena estancia con nosotros.
Hasta la proxima !
10/10 – Uitstekend
Molly
9 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molly
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 10 jun 2022
Dear Molly,
Thank you for sharing your experience in our hotel.
The team and I are glad you enjoyed your stay with us.
Have a wonderful day!
4/10 – Matig
Rena
9 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor wi-fi, little hot water, no room safe, dangerous dark hallway, no English language (BBC-CNN) available, breakfast in a crowded lobby , overpriced. well located but I cannot recommend unless nothing else possible. However
a really nice, helpful staff
Rena
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 10 jun 2022
Dear Rena,
Thank you for your feedback, it was most helpful. I am sorry your stay was not up to your expectations.
Ever since your departure, we installed more sensory-mention lights in the corridors as well as had a technician come for the TV issue.
The team and I are happy you enjoyed our service and hopeful to see you again to offer you a better experience in our property.
Have a wonderful day.
Best regards
10/10 – Uitstekend
Vinicius
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhosa
Vinicius
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 15 mei 2022
Dear Vinicius,
Thank you for sharing your experience in our hotel, the team of Hotel De Neuve was happy to welcome you in Paris.
Have a wonderful day!
8/10 – Goed
Anthony
Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien localisé dans le marais, personnel très sympathique toutefois le rapport qualité prix n'y est pas du tout. Trop cher pour un 3 etoiles qui mérite un rafraîchissement.
Anthony
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 19 apr 2022
Cher Anthony,
Toute l'équipe vous remercie pour votre retour sur expérience. Votre remarque concernant nos tarifs a bien été prise en compte et remontée à notre direction.
Très belle journée à vous !
8/10 – Goed
Gerald
19 mrt 2022
Gerald
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 mrt 2022
Dear Gerald,
Thank you for sharing your experience in our hotel. It's a real pleasure to know you enjoyed your stay with us.
Feel free to contact us again for your next visit in Paris!
See you soon
8/10 – Goed
sighvatur
22 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service
sighvatur
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 25 jan 2022
Dear Sighvatur,
Thank you so much for sharing your experience in our hotel, we are happy that you enjoyed your stay in Paris and our property.
Feel free to contact us again for your next visit!
Best regards,
10/10 – Uitstekend
Roberta
Reisde met een groep
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberta
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 17 jan 2022
Dear Roberta,
Thank you very much for sharing your experience in our hotel. The team is pleased you enjoyed your stay with us and hopes to welcome you again soon!
Have a wonderful day.
8/10 – Goed
Christopher, London
Reisde met familie
5 dec 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located to shops and transport. Our room was very quiet and the bed was comfortable. The carpets were worn/stained and there was visible mold in the bathroom. Generally the property could use a little updating.
Christopher
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 6 dec 2021
Dear Christopher,
Thank you so much for sharing your experience in our hotel. Your remarks have been duly noted, thank you again for your time.
The team of Hôtel De Neuve wishes you a very pleasant day.
8/10 – Goed
Karen
15 nov 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Karen
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 16 nov 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your great mark!
We hope to welcome you again soon.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Cristina
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cristina
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 15 nov 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your great mark!
We hope to welcome you again very soon.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
natalie
6 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for a city break
lovely one night stay in Paris - my favourite city. small but Comfortable room in a great location
natalie
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 8 nov 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your great feedback.
We hope to welcome you again soon.
Kind regards,
Anna