Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hôtel de Neuve Le Marais by Happyculture

3 out of 5
Hôtel de Neuve Le Marais by Happyculture
14 Rue Neuve Saint Pierre, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 127 van 376 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 159 van 376 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 376 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 376 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 376 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel very good location
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Manager op 31 mrt 2024
Dear Johanna,Thank you for your kind review, it was a real pleasure to welcome you !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017
Thank you for your comment about your stay at the Hotel de Neuve. Best regards Elodie MALAINE

8/10 – Goed

Ingrid, Haarlem Holland

Positief: Netheid, personeel en service
nice hotel at a good location
This is a fine small hotel in le Marais which is a perfect location. Lots of nice boutique shops nearby as well as good restaurants. Mind that during August lots of shops and restaurants are closed because of the holidays. The hotel staff is very friendly and rooms are small but clean. Public transport is 5 min walk (metro).
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Elodie op 21 aug 2017
Dear Ingrid, We thank you for your comment about your stay at the hotel de Neuve. We sharedyour comment with all our team. We appreciated to read how the localisation and our staff help you during your stay. We do our best to make our elavator the most pleasant for our guests. Best regards Elodie MALAINE - Manager

10/10 – Uitstekend

Antoine, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel
Het personeel zijn ontzettend vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
een mini oase midden de stad
ligging ideaal want zo in de Marais, regio Notre dame en 5e Arr klein hotel= maar 20 kamers= geen poespas maar alles die nodig is qua personeel = geen drukte noch stress te bespeuren in het hotel

10/10 – Uitstekend

Gary

Staff was excellent
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 apr 2024
Dear Gary,We're delighted to hear that you found our staff excellent! Thank you for your kind words.

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Managerr op 29 feb 2024
Dear Andrea,Thank you for your kind review, we are happy you enjoyed our company and location :)Have a great day !

8/10 – Goed

MARIE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle chambre et localisation parfaite.
Chambre très confortable et spacieuse. Juste un problème avec la douche qui fuyait ce qui a été signalé à la réception. A espérer que la réparation soit faite! Pour le reste , très bon hotel, très bien situé sur rue calme!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Nous vous remercions Madame d'avoir pris du temps pour nous écrire un gentil et pertinent commentaire.Oui nous avons fait le nécessaire pour la fuite.Nous espérons vous revoir.Cordialement

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute hotel. Great value. Super helpful hotel staff.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Amy, We are absolutely thrilled to receive your outstanding rating of 5 out of 5! Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted that you had such a fantastic experience during your stay.Please know that it was our pleasure to host you, and we sincerely hope to welcome you back for another unforgettable stay in the near future.

8/10 – Goed

elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Elizabeth,Thank you so much for choosing to stay with us and for taking the time to leave your feedback. We truly appreciate your rating of 4 out of 5 stars.We're glad to hear that you had a positive experience overall, and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
L'accueil chaleureux, mais rien n'indiquait au moment de la réservation que l'immeuble est en travaux (échafaudage devant la façade, ni que l’ascenseur est en panne (6 étages) en attendant une rénovation complète. Espace café/fruits bienvenu en journée, mais petit déjeuner dans l'entrée de l'hôtel.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires suite à votre récent séjour parmi nous. Nous tenons tout d'abord à vous présenter nos excuses les plus sincères pour les désagréments que vous avez rencontrés.Nous sommes désolés que vous n'ayez pas été informé des travaux en cours et des problèmes temporaires avec l'ascenseur au moment de votre réservation. Vos observations sont très précieuses pour nous et nous prendrons des mesures pour améliorer notre communication à ce sujet à l'avenir.Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre accueil chaleureux ainsi que l'espace café/fruits. Cependant, nous comprenons votre déception concernant le petit-déjeuner dans l'entrée de l'hôtel et nous nous excusons pour ce désagrément. Nous travaillerons à trouver des alternatives pour offrir une expérience de petit-déjeuner plus confortable à nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience qui répondra pleinement à vos attentes.

10/10 – Uitstekend

Jacob Benjamin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Jacob,We are absolutely delighted to receive your perfect rating of 10 out of 10! Thank you ever so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful feedback.Kind regards

8/10 – Goed

Anne-Laure

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité / prix / emplacement. Personnel accueillant. Seul hic ce jour là, un ascenseur en panne et une chambre au 6ème étage, il fallait être sportif ce jour là :)
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Chère Madame,Nous vous remercions infiniment d'avoir choisi de séjourner parmi nous et d'avoir pris le temps de partager votre expérience.ous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre rapport qualité-prix ainsi que notre emplacement privilégié. De plus, nous sommes enchantés que notre personnel ait su répondre à vos attentes en matière d'accueil.Nous sommes sincèrement désolés pour l'incident concernant l'ascenseur en panne ce jour-là, et comprenons les inconvénients que cela a pu occasionner.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour parmi nous, et nous vous assurons de notre engagement à vous offrir une expérience encore plus agréable et moins sportif :)

6/10 – Redelijk

Gary

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
A great, small hotel to stay for a few nights if all you are looking for are the basic amenities and to be centrally located. I stayed there for a week and could have used a few more things to round out my stay.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 22 mrt 2024
Dear Gary,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words about our hotel being a great choice for those seeking basic amenities and a central location.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more rounded and fulfilling stay.

6/10 – Redelijk

nathalie

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 31 mrt 2024
Dear Nathalie,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your kind words about our hotel being a great choice for those seeking basic amenities and a central location.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more rounded and fulfilling stay.

10/10 – Uitstekend

CLAUDIA PATRICIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen servicio, buena ubicación, excelente servicio y muy buen desayuno
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célia J - Hotel Manager op 31 mrt 2024
Estimada Claudia PatriciaMuchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,

8/10 – Goed

Luke

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were super friendly and helpful, shower was not as clean as you would hope.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 31 mrt 2024
Dear Luke,We are absolutely delighted you enjoyed your stay! Thank you ever so much for choosing to stay with us and for taking the time to share your wonderful feedback.Kind regards

6/10 – Redelijk

cyril

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Hôtel moyen
Hôtel bien placé mais qui a besoin de se rénover (état général moyen ,peinture cosmétique)..Chambre un peu petite ,tv petite et insonorisation moyenne.Bonne literie et chambre propre
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Poul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Riccardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Location is top. Room a bit small, carpet/shower could be improved
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 aug 2023
Dear Riccardo,Thank you for providing your feedback! We're glad to hear that you found our location to be excellent. Your comments about the room size, carpet, and shower are noted. We're always looking for ways to improve, and your insights help us in that process. We hope despite these points, you had an overall positive experience. Should you choose to stay with us again, we'll strive to ensure your comfort and satisfaction. Thank you for staying with us and for sharing your thoughts!

10/10 – Uitstekend

Benoit

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 aug 2023
Cher Benoit,Merci infiniment pour cette note parfaite ! Nous sommes ravis d'avoir répondu à vos attentes. Si vous avez d'autres commentaires à partager ou si vous avez besoin d'une quelconque assistance, n'hésitez pas à nous le faire savoir. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans le futur. Vos retours sont grandement appréciés !

10/10 – Uitstekend

Elvira

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 jul 2023
Dear Elvira,We really thank you for your rating.It is very kind of you.All our team are glad to see a 10! :)We hope to welcome you again.Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Maria claudia

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Philippe - Assistant Manager op 18 jul 2023
Dear Maria Claudia,We are very sorry that you had a bad experience in our hotel.We would have liked to satisfy you.Feel free to come back to us to discuss.We thank you,Kind regards

10/10 – Uitstekend

Chrystel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Hotel staff was helpful and friendly. Our family had a comfortable stay.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 12 mei 2023
Dear Chrystel,Thank you for your kind review, it was a pleasure to welcome you :)We hope to see your family again this summer - and discover our breakfast terrace!

8/10 – Goed

Line Indrevoll

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Laurie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful staff with coffee offered on arrival, allowing us to leave bags after check out, and getting taxis early in the morning for a trip to the airport. Beds were very comfortable. Big windows to open for fresh air and a view of the beautiful Marais neighborhood.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Sidi op 20 feb 2023
Dear Laurie,Thank you for your feedback.It's a real pleasure for all the team to be assessed with such mentions.For any other stay in Paris please do not hesitate to book again in Hotel Deneuve. It will be a pleasure to welcome you.Kind regardsSidi/ Reception Desk

10/10 – Uitstekend

veronica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
G

6/10 – Redelijk

Sarah

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Carlos

3 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Edward

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel ok but good location.
Great location. But hotel just ok. Metal panel also fell in from bathroom striking me on the head - but there was no offer of compensation just a minor apology.
Panel fell down striking my head.
Hotel front.
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, friendly and helpful staff. Nice breakfast and comfortable rooms. Location is really great!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 31 aug 2022
Dear Maria,Thank you very much for your comment. The team and I are happy you enjoyed our company and our buffet breakfast! Next time you visit we'll gladly give you other interesting spots in our neighbourhood to visit...Have a great day and see you soon !

6/10 – Redelijk

Stine Kaufmann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Stolen passports
The Marais neighborhood is a nice area in Paris. You are within walking distance to many of the main attractions. The shower was not tall enough for me (Im 174cm/5,8 inches) and broke the first time we used it. Was fixed after a couple of days. The second night the receptionist called our room around midnight. As we were asleep we didnt answer the phone. 3 min later he locked himself into our room without knocking the door. As I ran after him, he appologiesed and told me somebody ordered a taxi in our room number. I dont care about the excuse, it is not ok to go into somebodys room during the night, and never without knocking! The next night when we came back after a day in the city our roomdoor was ajar (open). At time we thought it had been a mistake by the cleaning staff as the room looked fine. Today when we were to go home, our passports were gone from our suitcase. They must have been stolen the day our door wasn't closed. That costed 1000 euro as we had to get emergency passports and buy new plane tickets. We had the passports in our suitcase in our room as there are lots of piclpockets in Paris. The hotel gave a discount on €240 and payed for an uber to the Airport. The receptionist and manager was really friendly and tried to help os. However it still costed us an additional €730 compared to expected. After all we did enjoy our trip to Paris, however I would not recommend this hotel.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 19 sep 2022
Dear Mrs Kaufmann,Thank you for sharing your experience in our hotel. The team and I are deeply sorry about the inconveniences you encountered during your stay and assure you it is not at all what our service is usually like.I am glad you could still resume your journey within the day. What you experienced has been relayed to the entire team and stronger measures have been taken to make sure it never happens again.Thank you for your patience and kindness.

8/10 – Goed

Bertrand, TROIS-RIVIÈRES

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Bien situé. Hôtel modeste mais OK. secteur tranquille. lit excellent. relativement propre.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 4 aug 2022
Cher Bertrand, L'équipe De Neuve vous remercie de votre commentaire, nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour en notre compagnie ! A bientôt :)

2/10 – Ontzettend slecht

Emanuele

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Osvaldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really like my stayed at that hotel.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 28 jul 2022
Dear Osvaldo, Thank you for your feedback, we are happy you enjoyed your stay ! It will be our pleasure to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Eric

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ca ne vaut pas un 3*
Chambre petite pour un 3*, nous n avions meme pas la place de poser une valise. Le gros problème est la salle de bain car il n y avait pas d eau chaude ou bien il fallait attendre 15 minutes en laissant couler l eau. Et pour couronner le tout, une fois dans la douche nous constatons l absence de shampoing... Dans une douche d hotel !!
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 18 jul 2022
Cher Eric, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel et sommes navrés du désagrément lors de votre séjour. Toute l'équipe se tient à votre service pour votre prochain passage à Paris. Très belle journée à vous

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful experience..
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 28 jul 2022
Thank you for sharing your experience in our hotel. I am sorry you did'nt have a great stay and hope to know more about your stay.

8/10 – Goed

Rodolfo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy acogedora la habitación, muy limpia y en excelente zona.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 8 jul 2022
Hola Rodolfo, Muchas gracias por su comentario! Todo el equipo del Hotel De Neuve esta feliz que usted han pasado una buena estancia con nosotros. Hasta la proxima !

10/10 – Uitstekend

Molly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 10 jun 2022
Dear Molly, Thank you for sharing your experience in our hotel. The team and I are glad you enjoyed your stay with us. Have a wonderful day!

4/10 – Matig

Rena

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor wi-fi, little hot water, no room safe, dangerous dark hallway, no English language (BBC-CNN) available, breakfast in a crowded lobby , overpriced. well located but I cannot recommend unless nothing else possible. However a really nice, helpful staff
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 10 jun 2022
Dear Rena, Thank you for your feedback, it was most helpful. I am sorry your stay was not up to your expectations. Ever since your departure, we installed more sensory-mention lights in the corridors as well as had a technician come for the TV issue. The team and I are happy you enjoyed our service and hopeful to see you again to offer you a better experience in our property. Have a wonderful day. Best regards

10/10 – Uitstekend

Vinicius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhosa
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 15 mei 2022
Dear Vinicius, Thank you for sharing your experience in our hotel, the team of Hotel De Neuve was happy to welcome you in Paris. Have a wonderful day!

8/10 – Goed

Anthony

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien localisé dans le marais, personnel très sympathique toutefois le rapport qualité prix n'y est pas du tout. Trop cher pour un 3 etoiles qui mérite un rafraîchissement.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 19 apr 2022
Cher Anthony, Toute l'équipe vous remercie pour votre retour sur expérience. Votre remarque concernant nos tarifs a bien été prise en compte et remontée à notre direction. Très belle journée à vous !

8/10 – Goed

Gerald

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 22 mrt 2022
Dear Gerald, Thank you for sharing your experience in our hotel. It's a real pleasure to know you enjoyed your stay with us. Feel free to contact us again for your next visit in Paris! See you soon

8/10 – Goed

sighvatur

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 25 jan 2022
Dear Sighvatur, Thank you so much for sharing your experience in our hotel, we are happy that you enjoyed your stay in Paris and our property. Feel free to contact us again for your next visit! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 17 jan 2022
Dear Roberta, Thank you very much for sharing your experience in our hotel. The team is pleased you enjoyed your stay with us and hopes to welcome you again soon! Have a wonderful day.

8/10 – Goed

Christopher, London

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located to shops and transport. Our room was very quiet and the bed was comfortable. The carpets were worn/stained and there was visible mold in the bathroom. Generally the property could use a little updating.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Célia JEREMIE - Hotel Manager op 6 dec 2021
Dear Christopher, Thank you so much for sharing your experience in our hotel. Your remarks have been duly noted, thank you again for your time. The team of Hôtel De Neuve wishes you a very pleasant day.

8/10 – Goed

Karen

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 16 nov 2021
Dear Guest, Thank you so much for your great mark! We hope to welcome you again soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 15 nov 2021
Dear Guest, Thank you so much for your great mark! We hope to welcome you again very soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

natalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location for a city break
lovely one night stay in Paris - my favourite city. small but Comfortable room in a great location
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Anna, Hotel Manager op 8 nov 2021
Dear Guest, Thank you so much for your great feedback. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Anna