Junior suite | Woonkamer | Een 32-inch flatscreentelevisie met satellietzenders en een televisie

Beoordelingen van Hôtel Du Beaumont

4 out of 5
Hôtel Du Beaumont
3 Rue Lepic, Paris, Paris

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 238 van 538 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 216 van 538 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 538 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 538 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 538 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime voldoende
Kamer en het hotel zag er netjes uit. Klein en compact. Wel iets wat duur voor de ruimte maar gezien de locatie nog een meevaller.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Ulker - Direction op 13 jun 2018
Dear Guest, Thank you for your feedack. Hope to welcome you again !

10/10 – Uitstekend

Vin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kon 't niet beter bedenken....helemaal geweldig..
Alles eerlijk gezegd ver boven de verwachting ( als die er al was........) goed, schoon, nette receptie medewerker, heerlijk bed, geweldige douche, perfect gelegen bijna naast de Moulin Rouge en zelfs de auto voor de deur kunnen parkeren.... ;-)), metro binnen 30meter....helemaal TOP!!

8/10 – Goed

marco-stefano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit maar fijn.
Het was een zakenreis en privé reis in 1.... want we wilden heel graag naar de show van moulin rouge en het hotel was gewoon om de hoek nog geen minuut lopen. Kamertjes zijn aan de kleine kant zelfs na een upgrade. Maar het neemt niet weg hoe gezellig en fijn het was. Metro ook gelijk de weg alleen oversteken.. ontbijt was eenvoudig maar wel gezellig en personeel super vriendelijk. Uitzicht was aan onze kamer niet veel aan, maar ze hebben wel heel leuk iets op geregeld dat je uitzicht krijgt op de Sacre Coeur...
2 nachten verbleven in november 2017
Dear Marco-Stefano, Thank you to partage with us your feeling about our hotel and the neighbourhood. It really important to us to know you was enjoy your stay in our hotel. Also thank you for your comment about staff :) Feel free to comeback we are at your service. Best regards. Hervé

8/10 – Goed

kurt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi boutique hotel
Enigszins gedateerd maar mooi hotel. Goede bedden. Mooie badkamer. Zeer vriendelijk en vlot onthaal. Goed ontbijt. Wel nogal prijzig.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

anoniem, Nederland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stappen verwijderd van de Moulin Rouge
Het hotel is op zich prima. Helaas krijgen wij een kamer waarbij je uitzicht een muur van een ander gebouw was. Daarnaast werkte de airco niet en was het knopje van de kachel van de badkamer stuk waardoor het ontzettend warm was in onze kamer (ook scheen de zon de hele dag door op de kamer). Wij waren hierdoor genoodzaakt om met de ramen open te slapen, helaas bleef het ontzettend warm in de kamer en werd je daarnaast ook nog wakker van de omgevingsgeluiden zoals sirenes e.d. Tevens waren ze naast ons aan het klussen 's ochtends vroeg. De volgende dag een andere kamer gevraagd. Kregen de kamer boven onze huidige kamer. Gelukkig was het uitzicht iets beter (je kon deels over het gebouw naast ons kijken) en konden wij de kachel in de badkamer uitzetten. Helaas bleef het erg warm in de kamer. Helaas waren ook de bedden erg hard. De uitstraling van de kamer zelf was goed en ook de douche was erg prettig. De kamers zijn wel klein (wij hadden al een superior room geboekt). De locatie is super maar ik weet niet of ik nog een keer naar dit hotel zou terug gaan.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Hartje Montparnasse. Dicht bij Thalys
Leuk. Knus .klein maar sfeervol. Supervriendelijk personeel. Prima uitgangspunt voor City trip en een avondje Moulin Rouge. ( mode hoek) Aanrader.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima plek, gezelligheid op loopafstand
Acceptabele kamers, goede bedden, compleet ingericht. Locatie (net achter de Moulin Rouge) is fantastisch en de prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend. een aanrader dus!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miniatuurhotel en miniatuurkamer
het is een zeer kleinschalig hotel. Net en vriendelijk personeel. kamer kraakhelder.Ontbijt matig. Lift zeer smal en nauw. de comfortkamers hebben wel de kleuren en de afwerking zoals op de foto s maar zijn in werkelijkheid zeer klein en smal. Jammer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect!
Super leuk hotel! Mooie luxe douche, nette en schone kamers. Wel aan de kleine kant maar dat heett z'n France-charmes dan zo'n typisch witte hotelkamer die zoveel op elkaar lijken. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Locatie is perfect aangezien de metro een paar meter verderop is en de heuvel van Montmartre waar een treintje rijdt recht voor je deur is. We hebben niet voor het ontbijt gekozen omdat wij dat graag in de tfance cafés wilden doen die recht om de hoek zijn. Ik zat er eerst tegenop te kijken omdat het in de buurt van Pigelle is en de rosé buurt, maar het is mij 100% meegevallen! Let wel goed op je spullen als je in Parijs bent!

8/10 – Goed

Roeland S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk om een nachtje te verblijven
Was heerlijk vertoeven hier behulpzaam personeel Ze printen route voor evenement uit en alles was tip top in orde in dit centraal gelegen hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
Prima hotel, gezellige straat en vlakbij metro en voldoende parkeergarages in de buurt (€21 per 24 uur) kamers zijn geluidsdicht wat super was.

10/10 – Uitstekend

Paula

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a beautiful parisian hotel ..enjoyed our stay immensely
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front desk op 22 apr 2024
Dear Paula, Thank you for your comment :) We hope to see you soon 3Best regards,

6/10 – Redelijk

Claudia

Tornerò a Parigi
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front desk op 31 mrt 2024
Gentile Claudia, siamo lieti di sentirla e di constatare che il suo soggiorno è stato all'altezza delle sue aspettative. Speriamo di potervi accogliere di nuovo presto :) Cordiali saluti La reception

10/10 – Uitstekend

Jeffery

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
👍
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La réception op 21 mrt 2024
Bonjour Jeffery,Nous sommes ravi que votre séjour vous ai plus. Toute l'équipe est sincèrement toucher par votre si gentils commentaire.Nous avons hâte de vous accueillir pour une prochaine fois.Cordialement, La réception

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front desk op 17 feb 2024
Dear Eric,We are very happy that you enjoyed your stay.It will be with great pleasure to welcome you again to our establishment!Best regards,Front desk :)

10/10 – Uitstekend

VOYEUX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front desk op 6 feb 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre retour. Nous sommes ravis que le séjour ait été à la hauteur de vos attentes et espérons vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement,

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sejour pour 1nuit favorable , chambre un peu petit
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van La réception op 15 jan 2024
Cher Michel, Nous vous remercions pour votre retour et sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. En espérant vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

tricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Du Beaumont op 28 dec 2023
Bonjour Tricia,Merci beaucoup pour votre commentaire !Au plaisir de vous accueillir à nouveau :)Cordialement, La réception :)

10/10 – Uitstekend

louise

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Petit hotell perfekt läge
Personalen var så trevliga och hjälpsamma.Mysigt litet hotell i Montmartre.Nöra cafeer o restauranger.Rummen är väldigt små, dålig garderob men rent .Liten frukostmatsal men vi åt frukost ute varje dag.Kommer boka där igen vid nästa besök pga närheten till det mesta, hjälpsamma personalen och renligheten.Rekomenderas varmt.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van La réception op 16 dec 2023
Kära Louise, Vi tackar dig för din feedback. Vi är glada över att se att din vistelse levde upp till dina förväntningar. Som du påpekar är platsen faktiskt central och vi har mycket tur. Personalen är naturligtvis trevlig och till ditt fulla förfogande eftersom det är ett sant nöje för oss att följa med dig och göra din unika vistelse. Vi hoppas kunna välkomna dig snart igen :)Vänliga hälsningar,Receptionen

8/10 – Goed

carine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van La réception op 11 dec 2023
Chère Carine, Nous vous remercions pour votre retour et nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement :)Cordialement,

8/10 – Goed

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent location and decent facilities. I spent one night only, so I did not do much testing. It was a last-minute pick, and the price and quality made it worth it.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front desk op 7 nov 2023
Dear Daniel,We thank you for your comment and are delighted that your stay lived up to your expectations. We hope to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 – Uitstekend

Iris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wir waren super zufrieden, mega schön
WUNDERSCHÖN WAR ES es liegt sehr zentral, Metro gleich zu erreichen
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk op 6 nov 2023
Dear Iris,We thank you for your comment and are delighted that your stay lived up to your expectations. Indeed, it is very important for us to please you. The hotel is very central and we are very lucky :) We hope to welcome you again soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Herve

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van La réception op 3 nov 2023
Cher Hervé, Nous vous remercions pour votre retour. Nous sommes ravis que le séjour ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir prochainement :) Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Fuyuki

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
good stay
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk op 24 okt 2023
Dear Fuyuki, Thank you so much for your feedback :)We hope to see you soon :)Best regards,

8/10 – Goed

Shao Kiat

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Air conditioning was not working the entire time of our stay. Location is near the street so quite noisy at night with the busy traffic and honking. Otherwise, pretty decent stay
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk op 23 okt 2023
Dear Shao,We thank you for your feedback. For the air conditioning we checked it works. Do not hesitate to ask reception to assist you :) For a quieter room, during your next stay, you can request a quiet room :) We have some on the high floors and courtyard side :)Hoping to welcome you soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Geoff

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for restaurants, bars, shops, Montmatre’. Hotel is dated but clean. Beds comfortable, limited space for suitcases to be opened up. Limited cupboard space. Good public transport and Uber access.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front desk op 23 okt 2023
Dear Geoff, We thank you for your feedback. Indeed, we have a great, very central location. Close to shops and tourist places :) For the decoration, it is a Belle Epoque design, a bit of Belle France so a fairly old style. We want to immerse our customers in a timeless universe :) The bedding is a real plus and our customers are delighted. For room sizes, please note that we have several room categories :) Do not hesitate to ask us for assistance. Hoping to welcome you again soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Joana

Reisde met partner
The few positives about the hotel are the location & the elevator. The negatives are that the hotel room was small & so was the elevator. But the worst part was that the room wasn't as clean as what I expected a 4 star hotel to be. My husband got bed bug bites from sleeping on the pillow. I found out after we left so I tried contacting them. They stopped replying back after I mentioned what happened and sent photos of my husband's face and arms. I know there is a bed bug problem in Paris right now but it was not right that they ignored my emails.
Reactie van Front desk op 23 okt 2023
Dear Joana,We are very surprised by your story. We are sorry and apologize for the inconvenience caused. We do not ignore any email and respond to every email. We take note and respond to all emails. Regarding the room you occupied, please note that upon reading your comment we immediately involved a detection and treatment company because we take this very seriously and the room is closed for treatment. Please note that we have never had this problem before, as our comments attest, and that we are taking action to avoid any incident.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Pennie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front desk op 6 okt 2023
Dear Pennie, Thank you so much for your comment 3We hope to see you soon :) Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Roman

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Front desk op 22 aug 2023
Cher Ronan, Nous sommes navrés de votre retour. Nos clients sont satisfaits et de vous lire cela nous attriste beaucoup. Pouvez vous nous donner plus d'explications ?

8/10 – Goed

Barbara-Ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy with the location. Would stay again
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front desk op 31 jul 2023
Dear Barbara, Thank you for taking the time to leave a review so that we can better understand the needs of our customers. It is true that the hotel is fortunate to be within walking distance of the Moulin Rouge and the entrance to the village of Montmartre.We look forward to welcoming you soon :)Best regards

6/10 – Redelijk

GABRIELA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front desk op 22 aug 2023
Chère Gabriela, Nous vous remercions pour votre retour et si vous pouviez nous dire ce que vous souhaiteriez voir amélioré ? Nous cherchons constamment à nous améliorer et c'est très important pour nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau :)

2/10 – Ontzettend slecht

NOEL

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed was disgusting,i have photos.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front desk op 22 aug 2023
Dear Noel,We are sorry to read you. We apologize for the inconvenience caused. We do our best and we are very surprised. You should have come and talked to reception about it and we would have found a solution and we would have changed your room.

2/10 – Ontzettend slecht

MICHAEL

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front desk op 22 aug 2023
Cher Michael, Nous sommes navrés de votre retour. Nos clients sont satisfaits et de vous lire cela nous attriste beaucoup. Pouvez vous nous donner plus d'explications ?

10/10 – Uitstekend

Briana

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Front desk op 10 jul 2023
Dear Briana, Thank you for your feed back :) We hope to see you soon. Best regards,

4/10 – Matig

Graham

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the basic classic room & the clothes hanging space was ridiculous, I would suggest they replace the fridge with a small chest of draws & modify the small cupboard to enable dress or shirts/Trousers to hang free of obstacles. Very small room but for a few days it worked out ok
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Front desk op 15 mei 2023
Dear Graham, We are sorry to read you. For more comfort, do not hesitate to book another category of room. We have 3 different categories. You had chosen a standard classic room. We thank you for your suggestion and we will report this information. We are delighted to see that the stay went well. Hoping to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 – Uitstekend

Karan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Location .
Hotel was good. Close to Blanche metro station. Good Location. Staff was very helpful. They kept our luggage before check in and after check out as well. Rooms were small though.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel op 23 apr 2023
Dear Karan, What a pleasure to read you! First of all we would like to thank you for taking the time to leave a comment. We are happy to see that your stay with us went well. It is true that the hotel is fortunate to be located at the entrance of Montmartre village, close to the Moulin Rouge and close to all transport and shops. We hope to see you again soon! Sincerely, The reception

10/10 – Uitstekend

Godfried

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war rund um so wie ich mir dies vorgestellt habe.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front desk op 19 apr 2023
Dear Godfried, We are delighted to see that your stay met your expectations. It's a real reward for the whole team :) We hope to welcome you again soon :)Best regards,

10/10 – Uitstekend

Yesika

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location!
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Front desk op 29 mrt 2023
Dear Yesika, thank you for your feedback :) We hope to see you soon again :)Best regards,

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van La réception op 7 mrt 2023
Chère Charlotte, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 – Goed

Florence

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van La réception op 7 mrt 2023
Chère Florence, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

4/10 – Matig

Anne Christine

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre exiguë.Télévision en panne et prises sans électricité, douche défectueuse. Petit déjeuner très moyen pour un 4 étoiles . Décoration à revoir.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van La réception op 17 feb 2023
Chère Anne Christine, Nous sommes tellement surpris de vous lire. Vous n'êtes pas venue nous avertir de la situation. Vous auriez pu venir à la réception et nous aurions trouvé des solutions. Pour les chambres, sachez que nous avons différentes catégories :) Pour le petit déjeuner il est à 15 euros à volonté et fait maison. Nous avons de très bons retours à ce sujet. Les techniciens qui vérifient les chambres n'ont jusqu'à présent pas signalé d'incident dans la chambre que vous avez occupé. Nous sommes navrés mais la prochaine fois n'hésitez pas à demander la réception, nous vous aurions aidé avec plaisir. Cordialement,

8/10 – Goed

Leopoldo

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van La réception op 7 mrt 2023
Cher Leopoldo, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 – Goed

Marta Isabel

3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van La réception op 7 mrt 2023
Bonjour Marta, nous vous remercions pour votre retour et espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

8/10 – Goed

Mikkel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Front desk op 9 jan 2023
Dear Mikkel, thank you for your feed back. We hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Jessica, Agua Dulce

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything went very smooth for check-in, and our room was nice…it looked as described. The only problem was that we booked this hotel specifically for the breakfast and Wi-Fi options. When we arrived, the hotel said that Wi-Fi was not working due to city street maintenance (although nowhere around the hotel had similar problems). When I asked again the next day for the Wi-Fi password, the staff member told me that she “already told me that Wi-Fi was broken”, but then gave me a totally different story for why the Wi-Fi was not available (that someone broke the box). I let her know that the hotel network was showing full service availability on my devices and just simply asking me for a password. She wouldn’t provide the password or even let me try it… But their computer system and credit card processing system was working just fine and not dial up? Anyway, she did offer to look up something for me, but that was not the point of why I needed Internet service. I needed it for work and processing payroll, which again was one reason we selected this property with WiFi advertised. The explanations of why WiFi was not available for guests was rather strange to be honest. I was not able to use Wi-Fi for our entire visit. Aside from the Wi-Fi problems that I believe someone would want to be aware of prior to booking this property, the staff was attentive and the property was nice.
Reactie van Front desk op 9 jan 2023
Dear Jessica, we are delighted to see that your stay lived up to your expectations except for the wifi. We are truly sorry for this incident. The wifi has just been restored. Indeed, we had various explanations from Orange (the national network). He needed the lines for works and we called every day to have news and their explanations were very vague. We sincerely apologize for this inconvenience. We hope to welcome you again soon and this time with wifi :)Best regards,

10/10 – Uitstekend

Miho

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Laurent

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van La réception op 17 dec 2022
Cher Laurent, nous vous remercions pour votre retour et nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Yesenia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this hotel! Area was excellent, room was super clean, bed was comfortable, breakfast was delicious, the staff was very courteous, exactly what I hoped for.. I’ll be staying here again in the near future 😊
Reactie van La réception op 5 dec 2022
Dear Yesenia, Thank you for taking the time to leave a comment, we are so happy to read you :) these are very helpful to us in understanding the needs of our guests. We are glad to see that you were sensitive to the charm of the hotel. The breakfasts are homemade and have love :) You are right, the hotel has the chance to be located in a prime location, at the entrance of the village Montmartre, close to transport, restaurants etc. We hope to see you soon :) Best regards, Front desk

8/10 – Goed

Simon

3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van La réception op 6 nov 2023
Cher Simon, Nous vous remercions pour votre retour :) En espérant vous accueillir à nouveau prochainement :) Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Dalila

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Una bellissima esperienza con il personale molto cortese è disponibile .torneremo sicuramente
Reactie van Najib op 6 nov 2022
Cari clienti,La ringraziamo molto per la fiducia accordataci e siamo lieti di sapere che ha apprezzato i nostri servizi.Non vediamo l'ora di incontrarti la prossima volta.Cordiali saluti,La reception dell'Hotel du Beaumont