Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 202 van 579 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
202
Gastenscore: 8 - Goed. 256 van 579 beoordelingen" "
8 - Goed
256
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 579 beoordelingen" "
6 - Redelijk
84
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 579 beoordelingen" "
4 - Matig
27
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 579 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het personeel achter inschrijfbalie lijkt minder vriendelijk omdat ze ons niet begrijpen of bang zijn voor een andere taal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 7 okt 2019
Dear Guest,
We are sorry to read that you have kept this feeling about your stay in our hotel. We will do our best to improve this aspect so that each guest felt welcome.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Shower water flooded bathroom. Rest was fine.........
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 10 sep 2019
Dear Guest,
We are sorry for the problem experienced in your bathroom and we wish you had mentioned it at the reception when you left so that we can repare it.
Regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op leuke locatie.
Tijdens oud en nieuw in het hotel overnacht.
De receptie dame sprak Engels, erg fijn, en was behulpzaam.
De kamer was klein maar netjes dus prima om te slapen. Bed was iets hard maar toch prima op geslapen. Op de kamer hoor je weinig van buiten.
De locatie is ook top, leuke wijk met gezellige cafés en tegenover een winkelcentrum.
En de auto parkeren kan in de straat al raad ik de garage vlak bij aan (parking indigo). De metro vind je op de hoek en brengt je binnen 5 min bij verschillende bezienswaardigheden! (goedkoop en niet te druk).
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Emmanuelle FERREIRA op 9 jan 2018
Good Morning,
We thank you for your comment about our hotel and the surroundings. We are pleased to read that you have enjoyed your stay in Paris and hope you will have the opportunity to come back.
We wish you an happy New Year 2018.
All the best,
Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager
8/10 – Goed
yannick, Antwerpen
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice
superbbbb
yannick
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Emmanuelle FERREIRA op 9 jan 2018
Dear Sir,
We thank you for your comment. We wish you an happy New Year 2018.
All the best,
Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager
8/10 – Goed
jon, oegstgeest
13 apr 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel Fertel vlak bij Palais de Congres
goed
jon
10/10 – Uitstekend
Jane, Bridgewater
Reisde met partner
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room, easy transportation. Good value for the $
Jane
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 7 mei 2024
Dear Madam,We thank you for your comment and your evaluation.
10/10 – Uitstekend
AKANE
27 apr 2024
AKANE
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 21 mei 2024
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
10/10 – Uitstekend
Malte
Zakenreiziger
16 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas in die Jahre gekommen..
Malte
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 19 mrt 2024
Dear Guest,We thank you for your great evaluation but hardly understand your comment. Our hotel (rooms and bathrooms) has been renovated in 2019.We wish you have enjoyed your stay in Paris anyway.
10/10 – Uitstekend
Camilla
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camilla
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 27 feb 2024
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
2/10 – Ontzettend slecht
marios
23 feb 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The manager was rude to me and threw me out of the hotel. I turned up at 2.30am and the hotel was shut i was knocking on the doors no one opened up, the fire alarm went off and then they let me in. They blamed me for the fire alarm going of
marios
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 27 feb 2024
Dear Sir,We thank you to give us the opportunity to clarify what happened during your stay in our hotel.You have made 3 bookings in total and you stayed from February 15th until 23rd. You wanted to stay longer but it was not possible.The fire alarm has been triggered by you 3 times in 3 different places:1/ Feb 22nd: at 7:45am at the 4th floor (your floor). Your neighbours in room N43 saw you smoking in the corridor just under the fire detection and the fire alarm has been triggered manually also by you.2/ Feb 23rd: at 2:30am (at night), at the door of the hotel. You have triggered yourself the fire alarm. Maybe you have made a confusion with the bell? 3/ Feb 23rd: at 6:00am at the 4th floor again (your floor).24 persons have left the hotel Feb 23rd in the morning and 24 persons have complained about the fire alarm which has woken them up at 2:30 and 6:00 am. Until now, we did not receive any complain from them but they are entitled to do so event if our receptionnist has explained them that one of our guests has intentionnaly triggered the fire alarm. The 1st booking you made for the first 3 nights included the breakfast. The 2nd booking for 1 more night was prepaid but did not include the breakfast. The last booking (Expedia) did not include breakfast and was not prepaid. It has been very difficult to make you pay the last night and you were almost shouting. Finally, and in the confusion, we did not ask you to pay the 2 last breakfasts you have taken in your room.You wanted to stay longer asking for a rate of 100 euros (instead of 150 euros) arguing to the receptionnist that this special rate has been granted to you by the manager...that, at this time, you have never met! You met him when he asked you to show the receipt for the payment of the last night. As it has not been paid, you did not have any receipt to show. Any special rate has been mentionned in this strained atmosphere.At the end, you left the hotel insulting the receptionnist.You understand that your comment is not really matching with the reality and it was essential for us to clarify the context.
10/10 – Uitstekend
Shota, Washington
Zakenreiziger
12 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and kind. They respond to my request very well.
Shota
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 13 feb 2024
Dear Guest,It was a pleasure to help you during your stay. We wish we have contributed to make it great.
10/10 – Uitstekend
Francis
12 feb 2024
Francis
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 2 apr 2024
Monsieur,Nous vous remercions pour cette évaluation très favorable à notre égard.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 feb 2024
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 13 feb 2024
Dear Guest,We thank you for your evaluation. We are sorry to understand that our hotel did not match entirely with your expectations.We wish you have enjoyed your stay in Paris anyway.
8/10 – Goed
Meltem
8 feb 2024
Meltem
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 13 feb 2024
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
8/10 – Goed
Zeyad
5 feb 2024
Zeyad
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 6 feb 2024
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
10/10 – Uitstekend
Brigitte
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brigitte
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 30 jan 2024
Madame,Nous vous remercions pour cette évaluation très favorable.
10/10 – Uitstekend
THOMAS MARIE
Zakenreiziger
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai beaucoup apprécié mon séjour (pour le travail, 6 nuits), dans cet hotel, certes moins préstigieux que le Hyatt Regency non loin de là, mais suffisant. La chambre était assez grande pour ce type d'hôtel parisien, toujours propre en rentrant le soir.
Près de l'hôtel : la boulangerie French Bastard, le restaurant marocain Timgad et le libanais Janna, sont des valeurs sûrs (tout comme le Relais de Venise pour un excellent steak frites)
THOMAS MARIE
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 30 jan 2024
Monsieur,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel ainsi que les commerces et restaurants aux alentours qui sont, effectivement, de qualité. C'était un plaisir de vous accueillir.Nous restons à votre disposition pour un prochain séjour si vous avez l'opportunité de revenir à Paris.
6/10 – Redelijk
MARIA CHIARA
Zakenreiziger, Reisde met familie
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
posizione dell albergo ottimo, albergo nella media, pulito e silenzioso, il personale attento e gentile.
MARIA CHIARA
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 23 jan 2024
Dear Madam,We thank you for your comment and your evaluation.We wish you a happy New Year 2024.
6/10 – Redelijk
anne
20 jan 2024
anne
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 23 jan 2024
Madame,Nous regrettons de ne pas avoir répondu à vos attentes et sommes désolés que vous n'ayez pas pris la peine de nous exposer les motifs d'insatisfaction.Nous vous souhaitons une très belle année 2024.
4/10 – Matig
Adel
19 jan 2024
Adel
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 23 jan 2024
Monsieur,Nous sommes désolés de constater que notre hôtel n'a pas répondu à vos attentes. Nous regrettons que vous n'ayez pas indiqué les points de mécontentement mais que vous vous soyez limité à nous attribuer une note sévère ce qui ne nous laisse pas la possibilité d'améliorer ces points justement.Nous espérons que vous avez, malgré tout, apprécié votre séjour à Paris.
10/10 – Uitstekend
paulina
25 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen trato e instalaciones bonitas y limpias
paulina
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direccion op 23 jan 2024
Estimada Senora,La agradecemos mucho por su comentario.Feliz ano nuevo a Usted.
8/10 – Goed
hubert
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bien , très bien situer , très bon accueil
hubert
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 26 dec 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour votre évaluation et votre commentaire.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je conseille
En déplacement pour le spectacle notre dame de paris au palais des congrès à Paris, jai séjourné une nuit à l'hôtel Fertel situé à proximité du palais. Très bon accueil de l'hôtesse, chambre et salle de bain propres et confortable pour un prix très abordable. Je conseille vivement...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 12 dec 2023
Cher Client,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Sa localisation est, en effet, idéale pour assister à des spectacles et évènements organisés au Palais des Congrès. Nous espérons que la représentation était à la hauteur de vos attentes.
6/10 – Redelijk
Marina
Reisde met partner
28 nov 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located next the Palais des Congrès, about 500 meters from the Arc de Triomphe.
Great sélection of restaurants and some bar.
From outside the hôtel doesn’t look inviting, but fortunately the rooms are clean and moderne enough.
The staff is not very friendly and the services are reduced to a minimum (no mini bar, no restaurant, no internet point), but for us it was OK.
Marina
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 12 dec 2023
Dear Madam,We thank you for your comment about the localisation of our hotel.We are sorry that you did not find our staff friendly. Most of the hotels in Paris do not have restaurant. However, there are so many different restaurants around that it is easy to find one corresponding to the expectations. There is WIFI in the hotel (rooms and public areas) and connection with smartphones or PC is possible and free.Event if there is no minbar in our rooms, drinks are available at the reception.We wish you have enjoyed your stay in Paris anyway and that you have a nice trip back home.
8/10 – Goed
ali
27 nov 2023
ali
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 26 dec 2023
Dear Sir, We thank you for your evaluation.
2/10 – Ontzettend slecht
Nicolas
Zakenreiziger
23 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 trappes de ventilation géantes des réseaux souterrains situées au pied de la façade déclenchées à minuit et jusqu'à 6:30 AM. Volume sonore> 100dB.
Pas dormi de la nuit. Pas de possibilité de changer de chambre dans la nuit. Indifférence du personnel ...
Nicolas
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 28 nov 2023
Monsieur,Nous sommes sincèrement désolés pour ces désagréments indépendants de notre volonté.Des travaux ont lieu ponctuellement sur le RER C à proximité la journée mais également la nuit. Selon la nature des travaux effectués, les trappes de désenfumage sont ouvertes pour ventiler le tunnel. Nous avons averti la SNCF des nuisances causées. Par ailleurs, il ne nous semble pas sensé de détourner un système de sécurité dédié aux incendies (désenfumage) à l'occasion de travaux. Nous avons transmis votre plainte à la SNCF et à la Mairie du 17ème arrondissement.Nous vous prions d'accepter, Monsieur, nos sincères excuses.
8/10 – Goed
Mohamed
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La proximité avec le site de ma rencontre.
Mohamed
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 23 nov 2023
Monsieur,Nous sommes ravis que la localisation de notre hôtel ait pu faciliter votre organisation.
10/10 – Uitstekend
benjamin
22 okt 2023
benjamin
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 24 okt 2023
Monsieur,Nous sommes ravis que vous ayez été satisfait de notre hôtel.
10/10 – Uitstekend
Romain
21 okt 2023
Romain
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 24 okt 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour la note attribuée à notre Etablissement.
10/10 – Uitstekend
Michael
10 okt 2023
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 11 okt 2023
Dear Guest,We thank you for your great evaluation.
8/10 – Goed
Silvia
Reisde met een groep
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 10 okt 2023
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
6/10 – Redelijk
Timo
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timo
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 9 okt 2023
Dear Guest,We understand that you were not completely satisfied with our hotel. We are sorry that you did not take time to give us details so that we could improve our service.We wish you have enjoyed your stay, anyway, in Paris.
8/10 – Goed
Patricia
7 okt 2023
Patricia
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 23 nov 2023
Madame,Nous vous remercions pour votre évaluation.
10/10 – Uitstekend
Guillermo
7 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value
Great location and value for money. Some construction going on nearby, but with the train stop steps away from hotel, moving around is easy.
Guillermo
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 9 okt 2023
Dear Sir,We thank you for your comment about your stay in our hotel and its location.We confirm that the Porte Maillot station is very close and the Line N1, one of the main parisian metro line, makes the monuments and centers of interest very easy to reach.We wish you have enjoyed your stay in Paris.
10/10 – Uitstekend
Isobel
30 sep 2023
Isobel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 24 okt 2023
Dear Madam,We thank you for your evaluation.
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met familie
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage Nähe U-Bahnstation sehr gut. Aber riesige Baustelle an der Porte Maillot. Nächstes Jahr hoffentlich besser.
Marcel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 21 sep 2023
Dear Sir,We thank you for your comment about our stay. We are sorry for the inconveniences around. We confirm that the Porte Maillot renovations willbe finished in 2024.Regards.
8/10 – Goed
jean
Zakenreiziger
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour agréable, confortable.
jean
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 19 sep 2023
Monsieur,Nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes.
2/10 – Ontzettend slecht
Arash
Zakenreiziger
7 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arash
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 12 sep 2023
Dear Guest,We are sorry to read that our hotel did not match with your expectations.We would have appreciated further details in order to improve us.Do not hesitate to contact us and give us a complete feed back.
8/10 – Goed
Yukihiro
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukihiro
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 29 aug 2023
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
8/10 – Goed
Maria Teresa
28 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi sígnal was not good at the room, I had to go to the reception area
Maria Teresa
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 4 jul 2023
Dear Madam,Nobody mentioned problems in the hotel with the Wifi connection. Some devices are protected and do not authorize connection to unidentified networks.We are sorry about these inconvenience.
6/10 – Redelijk
Leonel Humberto
27 jun 2023
Negatief: Personeel en service
Nice little hotel to stay for a couple of days, really really close to the Metroplitan/RER.
Leonel Humberto
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 4 jul 2023
Dear Sir,We thank you for your comment about the localisation.
10/10 – Uitstekend
catherine
20 jun 2023
catherine
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 22 jun 2023
Madame,Nous nous remercions sincèrement pour cette évaluation flatteuse à notre égard.
6/10 – Redelijk
Marilyn
19 jun 2023
Marilyn
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 22 jun 2023
Dear Madam,We have taken into account your evaluation. We are sorry that you did not justify this evaluation.We wish you have enjoyed your stay in Paris anyway.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 20 jun 2023
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
6/10 – Redelijk
Brett
Reisde met een groep
16 jun 2023
Positief: Personeel en service
Place felt old but it gets the job done
It served its purpose of providing a place to sleep and shower, but in a run down sorta way. Place felt like it's seen better days. Location was good-- plenty of options for eating, public transportation, walks in a park, etc
Brett
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 20 jun 2023
Dear Sir,All the rooms have been renovated in 2019 and the hotel has been closed during 2 years (Covid). Therefore, we hardly understand your comment about the old aspect of the hotel. We wish you have enjoyed your stay in Paris anyway.
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
13 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facile et confortable
Michael
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 20 jun 2023
Monsieur,Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes ravis que notre hôtel ait correspondu à vos attentes.
10/10 – Uitstekend
Eva
11 jun 2023
Eva
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 4 jul 2023
Dear Madam,We thank you sincerelly for your evaluation.
10/10 – Uitstekend
Patrick
Zakenreiziger
9 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Friendly, clean and well located
Patrick
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 13 jun 2023
Dear Sir,We thank you for your evaluation and your comment.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Direction op 7 jun 2023
Dear Guest,We thank you for your evaluation.
10/10 – Uitstekend
Federico
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Ottimo hotel, camere un po piccoline ma accoglienti, personale accogliente e capace, buona colazione, ideale per chi arriva all aeroporto di Beauvais, con fermata delle navetta a 500mt, linea metro 1 a 50mt dall hotel, per spostamenti comodi verso il centro, quartiere non movimentato, ma con ristoranti, mc donald’s e bar sotto l hotel. Qualità prezzo Ottimo. Consiglio
Federico
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Emmanuelle FERREIRA - Hotel Manager op 13 jun 2023
Dear Sir,We thank you for your comment about our hotel and the surroundings. We confirm that the location is very convenient and means of transport are very close by.We wish you have enjoyed your stay in Paris ans that you havea nice trip to go back home.