Luxe beddengoed, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Hôtel Garance

3 out of 5
Hôtel Garance
18 Avenue Des Gobelins, Paris, Paris

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 430 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Vincent

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gustaaf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, good price-quality. Room was not too big but had a good shower and excellent AC.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ons

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel with a helpful staff. The room was very clean and had an amazing view on the street. I was allowed to check in at 9am instead of 3pm..
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel! Have booked it twice already and will continue coming back to this hotel.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed gelegen om van daaruit Parijs te verkennen.
Ligt in Quartier Latin dichtbij metro station en veel eetgelegenheden. Nette eenvoudige kamer.

10/10 – Uitstekend

Oceane

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

TANIA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The staff was really helpful. Always will to help.
10 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

LOPEZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable je reviendrais
Accueil sympa chambre assez grande. La moitié de la douche n’est pas fermée ce qui fait qu’on éclabousse beaucoup.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rania

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and helpful staff
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van morgann laforet op 7 dec 2023
Cher Christian, Au nom de toute l'équipe de l'Hôtel Garance, je tiens à vous remercier pour le temps aimablement accordé pour partager votre expérience au sein de notre établissement. En espérant vous revoir dans notre établissement, Cordialement, Morgann de l'hôtel Garance.

10/10 – Uitstekend

Francine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Good location friendly and helpful staff. Hotel looking tired. Heating didnt work lightbulbs needed replacing wallpaper peeling. Could have been cleaner.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Morgann Laforet op 7 dec 2023
Dear guest, We warmly thank you for choosing to stay in our establishment and for taking the time to share your experience with us. We offer you our most sincere apologies for the inconveniences encountered with the cleanliness and technical incidents in the room during your stay. Be certain that your comments have been taken into account and transmitted to the head of the department concerned to prevent such situations from recurring. Indeed, the comfort and satisfaction of our customers are our priority. During your next stay in our hotel, we will be happy to assign you a room that better meets your expectations. Looking forward to welcoming you very soon, please accept my most distinguished greetings. Best regards, Morgann from the Garance hotel team.

8/10 – Goed

Véronique

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Carolina

Negatief: Netheid
La camera non è pulita , phone e areazione del bagno piene di polvere. Mancava la porta della doccia( c’era solo un vetro su due). Spifferi dalla finestra enormi
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Morgann LAFORET op 7 dec 2023
Gentile ospite, ti ringraziamo di cuore per aver scelto di soggiornare nella nostra struttura e per aver dedicato del tempo a condividere con noi la tua esperienza. Vi porgiamo le nostre più sincere scuse per gli inconvenienti riscontrati con la pulizia della camera durante il vostro soggiorno. Assicurati che i tuoi commenti siano stati presi in considerazione e trasmessi al capo del dipartimento interessato per evitare che tali situazioni si ripetano. Infatti, il comfort e la soddisfazione dei nostri clienti sono la nostra priorità. Durante il tuo prossimo soggiorno nel nostro hotel, saremo lieti di assegnarti una camera che meglio soddisfi le tue aspettative. Nella speranza di darvi il benvenuto molto presto, gradite gradire i miei più distinti saluti. Cordiali saluti, Morgann dal team dell'hotel Garance.

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kaja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location and neighbourhood
We stayed at this hotel for three nights. Nice and friendly staff. Loved our room at 5.floor with a balcony. Good aircondition and beds. Close to the metro.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van morgann laforet op 7 dec 2023
Dear Kaja, On behalf of the entire team Garance, I would like to thank you for the time kindly given to share your experience within our establishment. We are delighted to learn that your stay was most pleasant and will not fail to pass on your complimentary comments to all of our colleagues. Our team is delighted to learn that you appreciated the location, the comfort of your room, and the welcome of the hotel staff. Hoping to see you again in our establishment, Kind regards, Morgann from the Garance hotel team.

8/10 – Goed

Yaniv

7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

João Mauricio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O pessoal da recepção é extremamente solicito - tenta te ajudar de todas maneiras - excelente !
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Morgann LAFORET op 7 dec 2023
Prezado hóspede, em nome de toda a equipe do Hotel Garance, gostaria de agradecer o tempo gentilmente cedido para compartilhar sua experiência em nosso estabelecimento. Estamos muito satisfeitos em saber que sua estadia foi muito agradável e não deixaremos de transmitir seus comentários complementares a todos os nossos colegas. Esperamos vê-lo novamente em nosso estabelecimento, Atenciosamente, Morgann da equipe do Hotel Garance.

4/10 – Matig

Fatima

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

HOMERO ANTONIO

7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Isabel C

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situado y facil acceso en Metro
La fahada es pequeña, entre 2 restaurantes. Habitación pequeña pero acogera. Baño limpio y equipado. El hotel tiene areas comunes mínimas. Bien situado y con fácil acceso por metro. No hablan español, pero Jean Pierre es muy atento y habla inglés.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Thien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful. They gave us milk for our son and access to clean our baby bottles. We accidentally put the no cleaning sign on our door but they gave us fresh towels and emptied bins on request. They stored our buggy downstairs too which was a great help and as space, like in most buildings in Paris it seems, is limited. The beds, shower and toilet were all excellent for a 3 star hotel. We had breakfast at the hotel each morning too, which I can fully recommend.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Phil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice little hotel
Nice little hotel in a great neighborhood. Friendly staff was very helpful
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Overall, I would strongly recommend staying at this hotel. The staffs were professional and they were always by my side to provide any support needed.
9 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Angelina

2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Hervé

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Juan Luis

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitacion en el 5 piso, con un pequeño balcon y con la posibilidad de abrir y salir a ver la vida del lugar. Taxi, facil, a la vuelta de la esquina. El Metro a 100 m. Restaurantes y cafees . 10 min caminando a Latin Cuarter. Recomiendo y considare en el futuro.
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

maria

4 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jodiann

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I wouldn’t recommend
There was female hair on the floor. The shower did not have a door, screen or curtain to prevent the floor from getting wet when showering. We reserved and paid for a room with a king bed and a twin bed and they gay us 3 twin beds. They tried giving other members of our party the same room but they complained and got the correct room that they paid for but we got nothing. Overall, an extremely upsetting and frustrating experience.
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Jean-Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Christelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotellet ligger i et trygt område, hvor man sagtens kan gå rundt til de fleste seværdigheder. Ellers ligger metroen lige ved siden af.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jahyun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Bienvenu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quatre nuits à l'Hôtel GARANCE
Bien reçus dès notre arrivée, en début d'après-midi, nous avons posé nos valises dans la chambre, conforme à la photo vue à la réservation. Nous avons été très bien conseillés sur les possibilités de visite du quartier Mouffetard, et nous avons prolongé notre visite jusqu'à Notre-Dame. Bon buffet pour les petits déjeuners.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Hammad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and close to many cafes and restaurants and also metro options
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Frédéric

2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Audrey

Negatief: Personeel en service
You charged me double for my room. I am still waiting for you to correct this mistake. you keep avoiding contacting me. You should be ashamed to conduct such business. I frequent the neighborhood and am letting neighbors know to stop referring their guests to your hotel.Hotel.com sent you a double payment for my week’s stay. I am waiting for reimbursement for weeks.
6 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Philippe

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Séjour parisien
Hotel bien situé mais chambre très petite Service agréable
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Stephane

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Michel

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Stéphanie

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejlig oplevelse
Rigtig god oplevelse. Gode værelser som var rene, med en dejlig altan og god udsigt. Meget venligt personale som hjalp. Dog virkede vores kort til væreslet ikke og personalet skulle låse op, men ellers var rigtig fint
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid
Buona posizione, metro molto vicina all hotel. La struttura è molto essenziale, con qualche imperfezione
4 nachten verbleven in januari 2023