Familie driepersoonskamer | Gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van Hôtel Kabanel by HappyCulture

3 out of 5
Hôtel Kabanel by HappyCulture
21 Rue De Chabrol, Paris

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 225 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 367 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 237 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 103 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 68 van 1000 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dorien

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 30 jan 2024
Bonjour MonsieurMerci infiniment pour ce merveilleux retour .ce fut un plaisir de vous recevoir et nous espérons tous vous revoir très prochainement!Cordialement

8/10 – Goed

Sylvie

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 11 jan 2024
Bonjour Madame.merci d'avoir pris de votre temps pour nous faire un retour.N'hésitez pas à nous dire comment nous améliorer.Je reste à votre entière disposition.

8/10 – Goed

Christophe

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 12 dec 2023
Bonjour Monsieurmerci pour cette jolie note.Nous espérons tous avoir le grand plaisir de vous recevoir très prochainement.Je reste à votre entière disposition.

8/10 – Goed

Martinus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie en handig qua locatie bij station
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 9 dec 2023
Bonjour Monsieur,we really thank you for your kind feedback.it will be a real pleasure to welcome you back soon as possible!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

8/10 – Goed

Tini van

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 29 sep 2023
Bonjour Monsieur,we really thank you for your warm and kind feedback.We're glad to know that you spent a beautiful stay in our Hôtel KABANEL, and it will be a real pleasure to welcome you back soon as possible!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

6/10 – Redelijk

RPJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Niet slecht, maar wel iets meer van verwacht
De prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet zo goed. Het hotel was redelijk, de ontvangst en personeel prima, maar de bedden zijn wel van de vorige eeuw. De veren zijn duidelijk voelbaar, eenvoudig te verhelpen met een topper. Alles is wel schoon, maar gewoon minder goed onderhouden. Plafond in de badkamer is niet intact (verzak), losse tegeltjes, en veel scheve vloeren en trappen.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 26 apr 2023
Bonjour ,we thank you for your feedback.and we are sorry about your feeling.i'm surprised to read it as the room 154 is lovely.I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Dyanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel prima verblijf
Het inchecken was al een feest met Arthur die een hielp. Een jonge man die zijn tijd nam om alles te vertellen. Het hotel is prima voor z’n tweeën alleen wij lagen met z’n drieën op een kamer en dan is het toch wel te klein.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 29 dec 2022
Bonjour Madame,we really thank you for your warm and kind feedback.We're glad to know that you spent a beautiful stay in our Hôtel KABANEL, and it will be a real pleasure to welcome you back soon as possible!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

6/10 – Redelijk

Melida

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Meer schoonmaken
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 29 dec 2022
Bonjour Madam,we thank you for your feedback.and we are sorry about your feeling.i'm surprised to read that your room wasn't clean. As this is a point that we care.and you confirm me on your departure that everything was good.why do not tell me at this moment or previsouly to be able to change something.I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

8/10 – Goed

Christine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aardige receptionist; schoon en vlakbij stations
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 30 aug 2022
Bonjour Madame,we really thank you for your warm and kind feedback.We're glad to know that you spent a beautiful stay in our Hôtel Parisiana, and it will be a real pleasure to welcome you back soon as possible!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Siham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
waardeloos hotel en management
komt niet in de buurt van de beschrijvingen Denk 2x na voordat je dit hotel boekt !!!
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

MARC

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Cedric op 15 mrt 2019
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de noter notre établissement. Cordialement, Cedric et son équipe

8/10 – Goed

Jackie, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kreeg gratis upgrade naar grotere kamer omdat hotel niet geheel volgeboekt was . Alleen jammer dat in deze kamer in een hoek het stucwerk bladderde waarschijnlijk veroorzaakt door een eerdere lekkage , dit was zo een contrast met de rest van de kamer .
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Cedric and his team op 31 dec 2018
Dear guest, We're thankful to you for sharing your positive experience. I’m so glad to ear that you enjoyed your stay with us. Please come back again

10/10 – Uitstekend

Jacco, Parijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor lang weekend Parijs voor aantrekkelijke kamerprijzen
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Cedric op 7 nov 2018
Dear Jacco, Thank you so much for taking the time to share this lovely review online. We are delighted to hear that you had a pleasant experience with us and that we were able to live up to your expectations at all levels. The entire team is hoping to have the pleasure of welcoming you again very soon. Best regards, Cedric and his team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol hotel , zeer dichtbij Gare de l'Est .
Sfeervol hotel , zeer dichtbij Gare de l'Est . Personeel is echt super ! Als ik weer terug ben in Parijs zou ik hier zeker weer verblijven . Een minpuntje : Het ontbijt is goed maar de prijs die je ervoor betaald vind ik te hoog . En ontbijt is pas vanaf 7:30 mogelijk , zeker als je je dag in Parijs vroeg wilt starten is dit wat laat .
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Cedric and his team op 29 mrt 2018
Dear guest, Your feedbacks are a great source of motivation and an asset for us as it helps us improving the quality of our services. Thanks for your positive comment on our central location as well as our friendly staff. I will let them know. We hope to see you soon.

6/10 – Redelijk

Iwan, Hoogeveen

Positief: Comfort kamer
Redelijke kamer, slecht ontbijt.
Kamer redelijk. Bed was goed maar douche kapot. Kapotte tegels en bad was een stuk uit en zat vol roest. Ontbijt 1e dag goed, 2e dag slecht. Kwamen 45 min voor einde en geen croissants meer. Deze werden na 30 minuten nog gebracht, klein en niet te eten. Ook de 2e dag geen eieren en spek meer.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Cedric and his team op 8 feb 2018
Dear Iwan Your feedbacks are a great source of motivation and an asset for us as it helps us improving the quality of our services. We know how much the quality of bed is important for our guest. I'm glad you enjoyed it. please come back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Locatie uitstekend , vlakbij Gare de L'est . Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam . Gezellige kamer .
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Cedric and his team op 8 feb 2018
Dear guest, All the team was very touched by your kind words and is delighted to read that you had such an amazing time with us. I'm happy that you enjoyed the professionalism of the hotel staff. Please come back really soon.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor kort-langer verblijf.
2 nachten verblijf. kmr. op 4e verdieping. Geen lift.Receptie 24u bemand(Meeste receptiemedew .ook Engelstalig. Kleine kamer met t.v, schrijftafel, 1 stoel, airco. Doucheruimte in prima staat en schoon. (toilet,wasbak,fohn,douche met schuifwand). Wifi. Vriendelijke receptie- en ontbijtpersoneel. Ontbijt On- Frans uitgebreid:brood/baguette/croissants/muesli/koffie/thee/2 sappen/melk/ gebakken ei met . worstjes/2 srt.jam/kaas/vleesbeleg. Ontbijtruimte smaakvol, modern ingericht. Ligging 5 min.lopen van Gare du Nord en -De Lést. Veel betaalbare restaurantjes binnen straal van 0,5/1km.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
goed gelegen
goede ligging ,alles vlot bereikbaar:metro,hopon hopoff vriendelijk personeel,behulpzaam

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel dicht bij Gare du Nord en Gare de l'est
Ontbijt heel simpel. Hotel netjes maar verwacht geen luxe!

8/10 – Goed

Vriendenclub , Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stedentrip Parijs
Een prettig hotel, meedere keren geweest, is gedateerd, maar keurige kamers, schoon. Alleen in het bijgebouw is geen lift tot 4 hoog. Prima ontbijt, personeel is heel vriendelijk en spreekt ook prima Engels. Een aanrader voor een paar dagen Parijs.
Notre Dame
Louis Vuitton
Reactie van Emmanuel op 14 aug 2016
Dear guests, Thank you very much for your nice comments about the Hotel Parisiana 3*. All the main touristic sights are indeed quite close of the hotel. We hope you will come back to continue your visit of Paris All the best

6/10 – Redelijk

Annet, arnhem

Prima te doen
Wij hebben hier echt alleen geslapen en gedouched. Verder zijn wij alleen maar Parijs doorgelopen. Het is een prima hotel, zacht bed prima badkamer. Wij hebben het hier goed gehad!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
oude kranen en badkamer meubilair
Het hout van het deurkozijn naar de badkamer was best beschadigd. Wasbak, douche en kranen waren oud. Maar alles werkte en voldeed. Wel lag er her en der nog stof dat was wel slordig.

6/10 – Redelijk

Peter, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service
Ligging prima, kamer OK, voorzieningen kan beter.
Hotel ligt goed, op loopafstand van Gare de L'est, Gare du Nord, metro en bussen. Ook diverse supermarkten, 2 fastfoodketens (Mc Donalds en Quick), restaurants en broodjeszaken liggen op 5 minuten loopafstand. Hotel zelf is OK, bedden waren schoon en goed, Airco stelde niet veel voor, er kwam weinig koude lucht uit, we hebben daarom een extra ventilator neergezet. Ook was de TV ontvangst slecht, maar 5 van de 27 kanalen hadden ontvangst. De 1e wifi verbinding is gratis, de daarop volgende verbindingen kosten €2,= per dag. Ontbijt bestaat alleen uit voldoende, koude dingen (behalve koffie, thee, chocomelk en een zelf te roosteren boterham) en kost €9,=. Ontbijten kan ook in fastfood- en restaurantjes op loopafstand.

8/10 – Goed

Rane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
People: Staff, from reception to room attendant to breakfast buffet are all accommodating and friendly Room: Room amenities were sufficient. The AC however needs deep cleaning. The Tub was too high for elder folks to hop into and is also slippery that we had to wet our towels to step on. Accessibility of the place to all transportation is excellent. There are a lot of nearby restaurants as well.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Laetitia BLANCO - Hotel manager op 21 mei 2024
Bonjourall the team and i, than you for your kind feedback.We ahev also some room with shower if it could be more easy for you.Best regards

4/10 – Matig

Amie, Anaconda

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The room looked as if it had only received wipe downs. There had not been any deep cleanings in some time. Walls, windows, doors, doorways, the chair were all dirty. The hallway carpet had not been vacuumed in any recent time period.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Laetitia BLANCO - Hotel manager op 21 mei 2024
Bonjourregarding your feedback, i'm suprised as cleaning is a point that we care .and our guest appreciate it.Best regards

6/10 – Redelijk

Brian

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 2 apr 2024
Bonjournous revenons vers vous suite à votre note.Pouvez vous nous en dire plus?que s'est il passé lors de votre séjour qui estimerait un mauvais retour?Cordialement

10/10 – Uitstekend

Junya, Yao-Shi

Positief: Netheid, personeel en service
There are a few consent.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van laetitia BLANCO - Hotel Manager op 18 mrt 2024
Bonjourall the team joined me to thank you for your feedback!!Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Carlo

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I hope this review and picture are helpful. If you are going to paris with accessibility needs, you are in the wrong place so pause, re-think if you are still on time or try to make the most of it with this reservation. The hotel (the area where we stayed you can see is newly refurbished) but that didn't stop from not being able to bring a stroller to the room with the lift. The lift is so small that even if we are not "big size people" me and my wife and the stroller don't fit all together in the lift. You ask for a room step free and the hotel answer is that every room needs steps no matter where. We decided to give it a go and unfortunately never again. We were welcomed with one key room saying "they ran out of electronic keys", it seemed a bit odd but it happens. We then arrived to the room with few steps and stroller and the radiator in the room was not working, heating just at the bottom. We didn't really need it but was very handy to dry baby clothes. We let reception know and their answer was "I need to ask the manager" who will be there in 2 days, guess what? we stayed only 3 days and no one ever looked at it. We then looked at the safety deposit in the room and was clearly locked. When asked to open once again the answer was we need the famous manager, once again no one ever showed up in 3 days. They did offer an alternative solution (I don't call that but here the details) they offered a security box on the ground floor. Thanks but no thanks
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atawal Cardenas - Deputy Manager op 19 feb 2024
Hello Monsieur We are very sorry to hear that you had such a bad experience in our hotel. However it is to be noted that the staff tried to give a solution for every problem you faced. The safe in your room didn't work so we propose you the safes on the ground floor. Your stroller was difficult to bring up your room so we propose you to keep it downstairs in our storage. Moreover, it is in our hotel description that the hotel doesn't have an elevator. Concerning the heater, we apologize because it is working but seemingly the member of the staff you interacted with did not know how to make work. We also apologize because the managing team was indeed not at the hotel for the most part of your stay and none of these issues arrived to me.We hope to be able to change your mind for a next stay in our hotel.Best regards

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atawal Cardenas - Adjoint de Direction op 19 feb 2024
Bonjour MonsieurNous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour et sommes ravis de savoir que votre séjour vous a plu.Nous espérons vous recevoir à nouveau très bientôt.Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

MAURICE

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Atawal Cardenas - Adjoint de Direction op 19 feb 2024
Bonjour Monsieur Un grand merci pour cette superbe note. Nous sommes ravis que vous ayez autant apprécié votre séjour chez nous.Nous espérons vous recevoir à nouveau parmi nous très bientôt.Bien cordialementAtawal Cardenas - Adjoint de Direction

8/10 – Goed

A

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Great value for money hotel for friends in Paris. Loved the snacks/pastries in the Hungry Corner and was in a great location, just a 3 minute walk from Gare du l'est and 8 mins from Gare du Nord
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atawal Cardenas - Deputy Manager op 19 feb 2024
HelloThank you for this kind feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in ou rhotel very soon.Best regards

8/10 – Goed

Jean Paul

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 20 mrt 2024
Bonjournous vous remercions tous de votre aimable retour.en espérant vous revoir prochainement.Très cordialement

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean room. Photos of room matched reality
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Laëtitia Blanco - Directrice op 5 feb 2024
Bonjour Madame,un très grand merci.Merci de nous avoir choisi, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour, merci de votre gentillesse.Au plaisir de vous revoir bientôt.Je reste à votre entière disposition pour toutes demandes supplémentaires.

2/10 – Ontzettend slecht

Bernardino

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mala experiencia
Pésima, nunca limpiarón la habitación , no cambiarón las sabanas , ni las toallas. Pesimo estado de la cama .
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van laetitia BLANCO - HOTEL MANAGER op 5 feb 2024
Bonjouri'm surprise to read your feedback.as cleaning is a point that we care.and is everytday, except if you put decline card on the door. in this case we don't enter in.And sheets are changed every 3 days.once again, except if you refused.Best regards

10/10 – Uitstekend

colin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super accueil
super accueil comme toujours ! grande chambre personnel très sympa
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Laëtitia Blanco - Directrice op 5 feb 2024
Bonjour MONSIEUR,un très grand merci.Merci de nous avoir choisi, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour, merci de votre gentillesse.Au plaisir de vous revoir bientôt.Je reste à votre entière disposition pour toutes demandes supplémentaires.

10/10 – Uitstekend

Olaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laëtitia Blanco - Directrice op 5 feb 2024
Bonjour MONSIEUR,un très grand merci.Merci de nous avoir choisi, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour, merci de votre gentillesse.Au plaisir de vous revoir bientôt.Je reste à votre entière disposition pour toutes demandes supplémentaires.

10/10 – Uitstekend

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 30 jan 2024
Bonjour MonsieurMerci infiniment pour cette note parfait!!ce fut un plaisir de vous recevoir et nous espérons tous vous revoir très prochainement!Cordialement

10/10 – Uitstekend

Oumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super accueil et l’hôtel eco responsable
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 30 jan 2024
Bonjour MonsieurMerci infiniment pour ce merveilleux retour et cette note parfait!!ce fut un plaisir de vous recevoir et nous espérons tous vous revoir très prochainement!Cordialement

10/10 – Uitstekend

Óscar Romero

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La estancia fue muy agradable
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 30 jan 2024
Bonjour MonsieurMerci infiniment pour ce merveilleux retour et cette note parfait!!ce fut un plaisir de vous recevoir et nous espérons tous vous revoir très prochainement!Cordialement

8/10 – Goed

Juergen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zentrale Lage und gutes Preis Leistungsverhältnis
Sehr gute Lage zum Stadt Zentrum sowie auch viele Cafés und Restaurants in der Nähe. Sehr freundliches Personal. Gutes Preis Leistungs Verhältniss. Ist auch gerade dabei zu Renovieren.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 11 jan 2024
Bonjour Monsieur,we thank you for your kind feedback.it will be a pleasure to welcome you back soon.I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

6/10 – Redelijk

Marion

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Das Personal ist super. Die Lage ist mega gut. Die Betten OK. Leider sind zu wenige Steckdosen vorhanden und für Stauballergiker war der Boden etwas zu staubig.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 11 jan 2024
Bonjour Madam,we thank you for your feedback.and we are sorry about your feeling.i'm surprised to read that your room wasn't clean. As this is a point that we care.I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

8/10 – Goed

Marc, Erkrath

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van LAETITIA BLANCO - DIRECTRICE op 8 jan 2024
Bonjour Monsieurmerci infiniment de votre adorable note.au plaisir!!

10/10 – Uitstekend

ALEJANDRA LUCIA LOPEZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Los alrededores se ven un poco mal.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 18 dec 2023
Bonjour Madame,we really thank you for your warm and kind feedback.We're glad to know that you spent a beautiful stay in our Hôtel KABANEL , and it will be a real pleasure to welcome you back soon as possible!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

6/10 – Redelijk

Takeshi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 18 dec 2023
Bonjourwe thank you for your warm feedback.Don't hesitate ton inform us how could we be better!I remain at your entire disposal for any further informations.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le service est vraiment au top, les employés de l'hôtel sont à l'écoute et ça fait vraiment plaisir.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 6 dec 2023
Bonjour,un très grand merci.Merci de nous avoir choisi, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour, merci de votre gentillesse.Quel bonheur de lire votre si chaleureux message!Cela nous touche infiniment!Nous espérons tous avoir le grand plaisir de vous recevoir très prochainement.Je reste à votre entière disposition.

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 6 dec 2023
Bonjour Madame,un très grand merci.Merci de nous avoir choisi, merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour, merci de votre gentillesse.Quel bonheur de lire votre si chaleureux message!Cela nous touche infiniment!Nous espérons tous avoir le grand plaisir de vous recevoir très prochainement.Je reste à votre entière disposition.

8/10 – Goed

Sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Laetitia Blanco - Directrice op 18 dec 2023
Bonjour Monsieur.nous vous remercions de cette adorable note.Nous espérons tous avoir le grand plaisir de vous recevoir très prochainement.Je reste à votre entière disposition.

8/10 – Goed

Mathilde

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Laetitia BLANCO - Directrice op 27 nov 2023
Bonjour Madamemerci infiniment de votre aimable retour.en espérant vous revoir très bientôt chez nous.Cordialement

6/10 – Redelijk

Stefano

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Struttura vicina ad un paio di stazioni metro. Stanza pulita ma con spazi un po ridotti. Fare attenzione ad alcune vie nei dintorni, sopratutto nelle ore notturne
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Laëtitia Blanco – Hotel manager op 6 nov 2023
Bonjourthank you for feedback, otherrwise i don't understand all.our district is safe as everywhere in big city.no more, no less.Regarding rooms, we propsoe also bigger room.differenst categories are available.Best regards