Fotogalerie voor Hotel Malar





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 174
inclusief belastingen en toeslagen
24 okt - 25 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een bed met traagschuimmatras
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

ibis Nanterre la Défense
Quartier de la Boule - Champs-Pierreux
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 292 beoordelingen
De prijs is € 105
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

29 Rue Malar, Paris, Paris, 75007
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Amélie
Hotel Amélie
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.6 van 10, Uitstekend, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.53 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 6 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 25 per dag (op 500 meter afstand)
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Malar
Hotel Malar Paris
Malar Hotel
Malar Paris
Malar Hotel Paris
Hotel Malar Hotel
Hotel Malar Paris
Hotel Malar Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Malar
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Roeland
Reisde met familie
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roeland
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed centraal gelegen hotel Centrum Parijs
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Scott
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kennedy
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kennedy
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Denis
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Nándor István
22 sep 2025
Nándor István
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hector
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hector
6 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Rebecca
Reisde met familie
21 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
juan
Reisde met partner
19 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
juan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Charlotte
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Personeel en service
Charlotte
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Josue
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josue
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kristina, New Bloomfield
Reisde met familie
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kristina
3 nachten verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Deb
Reisde met familie
9 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten




Deb
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matias
9 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Matias
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Frederic
Reisde met een groep
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederic
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
Reisde met partner
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
5 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Maggie
4 sep 2025
Positief: Personeel en service
Maggie
6 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Akua
4 sep 2025
Akua
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Milton Emanuel, Villa Nueva
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Milton Emanuel
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Alesya, BROOKLYN
1 sep 2025
Alesya
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Erica
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
7 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julez
31 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julez
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Eamonn
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eamonn
2 nachten verbleven in augustus 2025