Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Hôtel Montaigne

5 out of 5
Hôtel Montaigne
6 Avenue Montaigne, Paris, Paris

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 157 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 157 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, excellent service and chic ambiance
Very exclusive and posh hotel at the best and most expensive street of Paris. Great service and chic hotel…!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Oksana THION Front Office Manager op 6 dec 2021
Dear David, We are glad to know that you are satisfied with your stay with us! We hope to see you again in our Hotel Montaigne! Cordially,

10/10 – Uitstekend

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwennen
Heerlijk hotel in een luxe buurt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Oksana THION op 19 jul 2019
Dear Mr Verwennen, Thank you for your interest to our hotel, it's very gente from your part to leave a good advise about our hotel. We will be happy to welcome you again at Hotel Montaigne. Best regards,

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the finest in Paris...
Fantastic accomodation with a very pleasant staff. The best is the fact that for a five star hotel it is still medium large, not one of those big chains with no personal atmospehre.... Location is just topnotch!
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

FABIAN, BROOKLYN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second visit to this hotel, it is located in the Golden Triangle on Avenue Montaigne in Paris it is Beautiful! With all of the Designer Shops on this street! During the Christmas Holidays, the decoration is Spectacular❤️
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emilie op 16 jan 2024
Dear Madam, Dear Sir,It was a pleasure to welcoming you back. Thank you for your comment.See you soon !

10/10 – Uitstekend

FABIAN, BROOKLYN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is extremely inviting, and the reception staff is incredibly accommodating. This marks our second stay here, my wife's and mine.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emilie op 16 jan 2024
Dear Madam, Dear Sir,Thank you for your compliments about the staff. It is very much appriciated.Best regards

10/10 – Uitstekend

Maryam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is centered in the middle of highly Fashioned Street with easy accessibilities to all the Haut Coutures, fine dinning and sight seeings.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emilie op 16 jan 2024
Thank you for taking time to share your impression.Awaiting the pleasure to welcoming you back/

2/10 – Ontzettend slecht

juan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not even close to be a 3 star hotel , the worst hotel I ever staid . Bad service on everything. Mexican motels are better
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Annette

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Musik
Zum Konzert im Théatre des Chaps Elysée direkt gegenüber - sehr praktisch! Hier gibt es hochklassige Veranstaltungen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 24 okt 2023
Dear huest,Thank you for your your comment.Awaiting the pleasure to welcoming you back.

6/10 – Redelijk

paulo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 24 okt 2023
Dear Sir,Thank you for your feed back.Best regards

10/10 – Uitstekend

SILVIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fabulous location. Charming hotel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 24 okt 2023
Dear guest,It was a pleasure to welcome you. Thank you for your comment.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Gennady

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 27 sep 2023
Dear guest,Thank you for your feed-back.Awaiting the pleasure to welcome you.

10/10 – Uitstekend

Gennady

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 27 sep 2023
Dear guest,Thank you for your feed-back.Awaiting the pleasure to welcome you.

10/10 – Uitstekend

Roberta

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 17 aug 2023
Dear Guest,Than you very much for your feed-back.We are delighted that you enjoyed your stay.Hotel Montaigne

10/10 – Uitstekend

Modhawi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van hotel Montaigne op 19 jul 2023
Thank you very much !We look forward to welcoming you back !

10/10 – Uitstekend

Mohamad

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 17 aug 2023
Dear Guest,Than you very much for your feed-back.We are delighted that you enjoyed your stay.Hotel Montaigne

8/10 – Goed

Rajagopal

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good property for shipping & Proximity to Eiffel Tower
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 19 jul 2023
Thank you so much !Awaiting the pleasure to welcoming you back.

10/10 – Uitstekend

Bruce

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with friendly staff in quiet yet central part of town
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Montaigne op 25 apr 2023
Dear Sir,Thank you so much for your kind comment.it was a pleasure to welcome you.Hotel Montaigne

8/10 – Goed

jose, Miami

5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Pedro

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Reception op 5 apr 2023
Dear Pedro,Thank you so much.See you soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Reception op 5 apr 2023
Dear Guest,Should you want to share with us some details of your stay, we can contact us.Awaiting the pleasure to welcoming you back.

10/10 – Uitstekend

TARAK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Warm service. Great bed. Excellent coffe. Best location. Food very Good. Nice common área.
Reactie van Reception op 5 apr 2023
Thank you so much for this nice comment.Awaiting the pleasure to welcoming you back.Hotel Montaigne

10/10 – Uitstekend

Diane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent
Reactie van Reception op 5 apr 2023
Dear Diane,Thank you very much.Looking forward to welcoming you back.

6/10 – Redelijk

Seyed behfar

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Oksana THION Front Office Manager op 13 dec 2022
Dear Seyed Behfar,Thank you for choosing Hotel Montaigne for your last stay in Paris and your feed-back.Awaiting the pleasure to welcoming you back

8/10 – Goed

Marisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Everything was great except they give us an ADA room while I booked a regular room. Had to argue and fight to ask them to change to a regular room.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Oksana THION Front Office Manager op 13 dec 2022
Dear Marisa,Thank you for staying at Hotel Montaigne. We have registered your room's preferences for your next stay.Awaiting the pleasure to welcoming you back soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Shalva

3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

David, Aventura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personalized attention, great location, amazing service! Highly recommended! Next time in Paris would book this hotel for sure. Whether traveling for business or pleasure this is the type of tranquility you seek!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Oksana THION op 9 okt 2022
Dear David, What a pleasure to read your comment! We thank you for this positive feedback on your stay in our hotel. The whole team was very happy to have made you discover the metamorphosis of your hotel Montaigne Paris.We hope to have the pleasure of welcoming you again very soon. Sincerely, Oksana THIONFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Montaigne is a small but classy hotel that provides great service and is in a great location.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Oksana THION op 9 okt 2022
Dear Robert,We thank you for your feedback on the stay you had in our establishment and we are delighted to know that our hotel and the service were able to meet your expectations.All team of the Hotel Montaigne will be happy to welcome you again with us,We are staying at your entire disposal for any further requerst,Cordially,Oksana THIONFront Office Manager

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peaceful stay
Good location, discreet environment. Great staff attention
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Bret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy that Hotel Montaigne has re-opened again. Excellent location, hotel was in great shape and the employees were excellent!
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Oksana THION Front Office Manager op 13 dec 2022
It was a pleasure to welcoming you back !Thank you

10/10 – Uitstekend

carlos, guayaquil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aaa
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Juan, Tucson

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Location
2 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Julio

4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

andreea

2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent choice. We shall be back
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best location, great ambiance, very good service!
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour dans un quartier très bien situé.
Séjour très agréable. La chambre est spacieuse et très cosy. L’insonorisation est parfaite. La literie est très confortable. La salle de bain est très agréable. Seul le petit déjeuner gagnerait à être un peu plus complet et le pain de meilleure qualité.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Oksana THION/ Chef de réception op 20 jan 2022
Cher Monsieur, Toute l'équipe de l'hôtel Montaigne vous remercie pour ce très bon retour que vous avez pris soin de partager à la communauté d' Expédia. Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le confort de nos chambres en général et que vous avez trouvé votre séjour très agréable.Nous avons bien pris en compte vos remarques concernant le petit déjeuner, et nous allons faire en sorte de passer cette information à notre direction fin d'améliorer la qualité de nos prestations. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir! Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Sinan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bence en iyisi
Mükemmel konum
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Oksana THION/Front Office Manager op 20 jan 2022
Hello, We have to thank you your positiv feedback and we hope to welcome you again ! Cordially,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Oksana THION Front Office Manager op 6 dec 2021
Hello, Thank you for you positif feeback from your stay with us at the Hotel Montaigne. We will be happy to welcome you again! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip
Very nice hotel with a good atmosphere. I have been there a couple of times before, and will use it next time I will stay in Paris
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

EMILIO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Jeffery

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Oksana THION op 4 feb 2020
Dear Sir, Thank you so much for your fedback, we are so happy if you liked your stay with us. We are staying at your entire dispsoal for any further request, Best regards, Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very small room. The worst shower because it doesn’t have something to hold the shower , you need to hold the telephone shower all the time !! Should make a regular shower !!
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Oksana THION op 4 feb 2020
Hello, We have to thank you for your opinion after your stay in our hotel. It very important for us to have your fedback about our hotel to more satisfy our guests for the next time. We will be so happy to welcome you again and to show you our best hospitality! Cordially, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

JOANNE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location of the hotel is excellent but most of all is their friendly staff who are helpful and very kind! Manager Oxana remembers me from my last stay n cater to all my request and changed my room
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Oksana THION op 30 jan 2020
Dear Mrs Ho, It was really pleasure for my and all staff personnel of Hotel Montaigne to help you, and we are so happy to welcome you again and make your stay more confortable and enjoyable. We are staying at your entire disposal for any further request, Best regards, Oksana THION Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

MT, 日本

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊の予約を誤って2件に分けて取ってしまったが、チェックイン時連泊処理をしてくれました。また、お部屋はスイートルームへアップグレードしてくださり、快適に過ごせました。 チェックイン前、チェックアウト後、荷物預かり、車やお部屋まで運んでくれるサービスもあり、本当に快適なステイでした。
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Oksana THION op 4 feb 2020
Hello, We are so happy if your stay was meet with your expectations. We will be so pleased to welcome you in our hotel again. We are satying at your entire disposal for any further request Best regards, Front Office Manager

4/10 – Matig

Liv, Dallas, TX

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Water from the shower would not drain properly, flooded half of the restroom and reached carpet into the room by a few minutes of being on.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Oksana THION op 4 feb 2020
Hello, We are so sorry for every desagrement you hade in our room. The first time we would like to do all our best to meet better your expectations. We are staying at your entire disposal for any further request, Best regards, Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr ordentliches, kleine Hotel, leider war die Bar wegen Umbau geschlossen. Im Bad leider nur Badewanne ohne ausreichende Duschhalterung oder Duschwand.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ksenia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Oksana THION op 13 jan 2020
Dear Ksenia, We have to thank you for your interest to our hotel and for your fedback, it's very impotant for us . We will do all best for the next time to make your stay more enjoyable and comfortable, Cordially,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Oksana THION op 10 dec 2019
Hello, We have to thank you for your positif fedback about the stay in ourhotel. We are staying at your entire disposal for any further request, Oksana THION Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Haitam, mb

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The people are very friendly Supportive I got a lot of assistance and very good recommendations I can say this is one of my best favorite hotel
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Oksana THION op 10 dec 2019
Dear Haitam, Thank you for you opinion about your stay in our hotel Montaigne, it's verry important for me and my staff. Next time we will do all our best to make your stay more enjoyable and comfortable. Cordially, Oksana THION Front Office Manager

4/10 – Matig

Yuna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다신 가고 싶지 않아요
위치 빼고는 장점이 하나도 없는 그냥 작은 호텔이예요. 5 스타 호텔이라는게 이해가 안되네요. 욕조는 고장 나 있고 히터도 고장 나서 너무 춥다고 했더니 작은 히터를 가져가 줬는데 밤새 시끄러워서 잠도 재대로 못 잤어요.
1 nacht verbleven in oktober 2019