Hotel Savoy

Hotel in Parijs, op loopafstand van Canal Saint-Martin

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Savoy

Dagelijks continentaal ontbijt (EUR 3.5 per persoon)
Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Terrein van de accommodatie
Interieur

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
  • 11 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
  • 9 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
  • 7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
9 Rue Jarry, Paris, Paris, 75010

In de buurt

  • Place de la République - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Opéra Garnier - 4 min. rijden - 1.6 km
  • Place Vendôme - 6 min. rijden - 2.3 km
  • Musée du Louvre - 7 min. rijden - 2.7 km
  • Notre-Dame - 7 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Château - Landon - 3 min. lopen
  • Paris Gare de l'Est - 6 min. lopen
  • Luchthaven Roissy - Charles de Gaulle (CDG) - 38 min. rijden

Restaurants

  • ‪Le Transistor - ‬1 min. lopen
  • ‪5 Pailles - ‬2 min. lopen
  • ‪Le Dodo - ‬2 min. lopen
  • ‪Cadran du Faubourg - ‬2 min. lopen
  • ‪Hara Kiri - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Savoy

Hotel in de buurt van Canal Saint-Martin
Met Place de la République en Centre Pompidou in de buurt heeft Hotel Savoy genoeg te bieden. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een bagageopslagruimte, conciërgeservices en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotel Savoy zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Italiaans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: EUR 3,50 voor volwassenen en EUR 3,50 voor kinderen

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 20.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 18 juli 2023 tot 29 februari 2024 gesloten (datums kunnen wijzigen).

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 15.60 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 3.5 voor volwassenen en ca. EUR 3.5 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Savoy Paris
Savoy Paris
Hotel Savoy Hotel
Hotel Savoy Paris
Hotel Savoy Hotel Paris

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Savoy?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Savoy te parkeren?

Bij Hotel Savoy kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Savoy?

Je kunt inchecken vanaf: 14.30 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Savoy uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Savoy?

Dit hotel ligt in 10e arrondissement, binnen 10 minuten lopen van Grands Boulevards en Canal Saint-Martin. Ook Place de la République en Centre Pompidou liggen binnen 2 km afstand. Metrostation Château - Landon en Metrostation Gare de l'Est liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Savoy

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 140 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 187 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 102 van 574 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 111 van 574 beoordelingen

6,2/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kwam al vaker naar dit hotel omdat het goed gelegen is en betaalbaar, maar het gaat er ieder jaar op achteruit. Verwarming stuk, geen extra deken op de kamer, geen stoel op de kamer, vuil vasttapijt, vuil douchegordijn en vaak lauwe tot ijskoude douche. Dringend nood aan opfrissing en renovatie.
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
leuke kleine kamers, goede bedden badkamertje was vies (schimmel) en vloer was niet schoon
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was dirty, walls so thin i could hear people scream in the other rooms. Booked another hotel after 2 days
2 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Entree en incheck via ander hotel is minder prettig. Verder prima faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Jesse

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel, desperately needs some renovation. Neighbourhood is vibrant, altough we always took the metro at bonne nouvelle, because of the unpleasant ambiance at chateau d’eu. Hotel staf was very friendly and helpfull
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Emma, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Prettig verblijf

Aangenaam hotel met een heel fijn bed! Wel een kleine kamer die toch wel van alles is voorzien. Ontbijt was erg Frans met alleen een stokbroodje en jam of boter beschikbaar.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Marcsken, Oost-Vlaanderen

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotelkamers in centrum Parijs maar zonder luxe .

Het hotel Savoy is enkel een " 5-verdiepen-tellend " gebouw met leuke slaapruimten en badkamer met douche . Een houten trap ( geen lift ) . Het hotel Savoy werk samen met het hotel " De Paris " welke 50 meter verder gelegen is . Het ontbijt gebeurt dus ook in dat hotel ( in het hotel De Paris ) . Het ontbijt is mijns inziens echt ondermaats . Geen echte ontbijtruimte , dus je moet een plaats /tafel /stoel zoeken in de receptieruimte .Verder bestaat het ontbijt enkel uit stokbrood en van die voorverpakte droge koeken . Als toespijs is er enkel honing , confituur en boter . Koffie , melk , thee en jus zijn tot slot ook nog aanwezig . Verhongeren ga je er dus niet doen , maar u bent verwittigd . Verder is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam ( stadsplan enz .... ) . Een ruimte voor je bagage is er ook aanwezig . De hotels zijn heel centraal gelegen met bars , restaurants en supermarkten om de hoek .
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

mihaela, utrecht

Top locatie

Je krijgt wat je betaalt voor Slecht ontbijt De kamer was schoon, plus punt
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

wendy

Negatief: Netheid, personeel en service
Het was opzich oke . Juist de fotos op de site zijn niet echt wat je in het hotel ziet! Ook is er geen lift en we moesten naar het vijfde verdiep. Dit ging voor ons maar als dit oudere mensen boeken is dit niet oke. De trap is ook niet nieuw dus kan best wel gevaarlijk zijn . Zicht op de stad is zicht op het hotel recht over jou!
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Anela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was really nice. For the price you pay its a really good hotel. Nothing spacial our fancy. But it's cheap and good enough. Next time same place.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Eenvoudig hotel in levendige buurt

Klein hotel basic maar verzorgd. Kamer schoon en rustig. Buurt is echt levendig en multiculti ; nog niet vertrapt door toerisme

2/10 – Ontzettend slecht

Laetitia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

L’horreur établissement fermé

L’établissement est fermé ni hôtel.com ni l’établissement ne m’ont contacté afin de m’informer de la fermeture de l’établissement. Le propriétaire dispose d’un autre hôtel dans lequel il nous a accueilli, nous avons dormi dans un lit de 2 à 3 dedans . Les lieux étaient sale, la chambre sentait la cigarette bref une nuit pas tres agréable
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
The area it was in was a little sketchy, the room was dirty (like dirt spots in shower/mud on carpet), we were actually supposed to check in at another hotel on the same street but there were no directions to do so. If the janitor hadn't have been leaving the Hotel when we first arrived we never would have known.
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

P

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

hanane

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel tres decevant

hotel tres decevant escaliers tres dangeureux je ne savais pas que ca existait encore ce genre d 'hotels on aurait dit des hotels de passe excusez moi l 'expression mais il fallait le preciser j 'aurai mon choix pour un week end en amaoureux c 'est honteux
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Jean Claude

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Aurelie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

laurent, montélimar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
service fait par une grande société de nettoyage, draps nickels....rien à dire
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overnattingsstedet så veldig gammelt ut og rengjøringen så ikke bra ut. Vi gikk med sko inne fordi det teppet rett og slett var ekkelt. Vi så til og med mus ved inngangen. Det var dårlig service, da vi var nødt til å ringe for å få toalettpapir, nye håndklær, gå ut med søppelet osv. Da jeg ringte til damen i resepsjonen, ville hun ikke hjelpe oss fordi hun mente hun ikke kunne engelsk. Men hun kunne engelsk da hun skulle kreve 80 euro av oss fordi vi sjekket ut "sent". Dette var da en feilinformasjon fra hjemmesiden deres fordi det sto at utsjekk fra fra kl 15:00, men de på hotellet sa det er fra kl 11:00.12:00. I tillegg så krevde hun at vi skulle betale med kontakt noe som virket veldig rart. Wi-fi funket ikke, heis var det ikke og det var generelt lite som var på plass på dett hotellet.
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Kos, Oslo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeg likte ikke at rommet var veldig skittent, måtte gå med sko konstant inne helt til senga. Tv-en funket ikke, dusjhodet var ødelagt, jeg manglet en stol ved pulten. Jeg oppdaget en mus krype ut av veggen og det var MYE støy i bygget (vil ikke kalle dette et hotell), spesielt støy som om noen gikk opp og ned trappen kl 24:00. Det stod på nettet at det var daglig vask av rommene, roomservice dukket ikke opp før dagen før utsjekkingen. En kvinne som jobbet i resepsjonen kunne ikke engelsk og var ikke samarbeidsvillig om noe. Spesielt da en venninne spurte om noen kunne komme å ta søpla fra rommet, hun skjønte hva vi mente, men i det det var snakk om å ta søpla i dag, da svarte hun «No, I don’t speak english». Vi opplevde hun som veldig ignorant og ganske frekk. Hun krevde 80 euro fra en annen venninne fordi de ikke fikk vasket rommet. Både jeg og venninna min ble satt ut, og vi følte at dette var lureri, plutselig kunne hun prate engelsk igjen, da det var snakk om penger. Hun spurte venninna min om hun kunne betale cash, men da hun svarte «nei, kan jeg ta det på kort», da endret hun mening og sa at hun ikke trengte å betale allikevel, det der virket veldig mistenkelig, mest lureri. Jeg syns ikke noe av hotellet var på tip top, og personalet var ikke «turisme vennlig» for å si det sånn. Hvis du skal kunne jobbe i turisme bransjen da må du kunne kommunisere og oppføre deg. Den kvinnen var ikke noe særlig hyggelig!
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Kos, Oslo

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeg likte ikke at rommet var veldig skittent, måtte gå med sko konstant inne helt til senga. Tv-en funket ikke, dusjhodet var ødelagt, jeg manglet en stol ved pulten. Jeg oppdaget en mus krype ut av veggen og det var MYE støy i bygget (vil ikke kalle dette et hotell), spesielt støy som om noen gikk opp og ned trappen kl 24:00. Det stod på nettet at det var daglig vask av rommene, roomservice dukket ikke opp før dagen før utsjekkingen. En kvinne som jobbet i resepsjonen kunne ikke engelsk og var ikke samarbeidsvillig om noe. Spesielt da en venninne spurte om noen kunne komme å ta søpla fra rommet, hun skjønte hva vi mente, men i det det var snakk om å ta søpla i dag, da svarte hun «No, I don’t speak english». Vi opplevde hun som veldig ignorant og ganske frekk. Hun krevde 80 euro fra en annen venninne fordi de ikke fikk vasket rommet. Både jeg og venninna min ble satt ut, og vi følte at dette var lureri, plutselig kunne hun prate engelsk igjen, da det var snakk om penger. Hun spurte venninna min om hun kunne betale cash, men da hun svarte «nei, kan jeg ta det på kort», da endret hun mening og sa at hun ikke trengte å betale allikevel, det der virket veldig mistenkelig, mest lureri. Jeg syns ikke noe av hotellet var på tip top, og personalet var ikke «turisme vennlig» for å si det sånn. Hvis du skal kunne jobbe i turisme bransjen da må du kunne kommunisere og oppføre deg. Den kvinnen var ikke noe særlig hyggelig!
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Michel

2 nachten verbleven in januari 2020