Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van ibis Paris Gare du Nord Chateau Landon 10ème Hotel

3 out of 5
ibis Paris Gare du Nord Chateau Landon 10ème Hotel
197-199 Rue La Fayette, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 265 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 470 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 176 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1000 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Brigit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een aantal overnachtingen in Parijs. Op loopafstand van het station Gare du Nord. Goed ontbijtbuffet.
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Dogukan

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Frits

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne tijd in IBIS Parijs
Behulpzaam en vriendelijk personeel. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De kamer was prima. Voldoende ruimte om te bewegen. Badkamer prima. Schoonmaken goed. Wat is er dan iets minder? Bijna niets. Het wa een beetje warm in de kamer en het hotel. We hebben met het raam open geslapen en dat ging door de ligging van de kamer prima. Goed naar mijn zin gehad. Goed beloopbaar vanaf Gare du Nord en dichtbij metrostation Louis Blanc (lijn 7 naar het Louvre).
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It turned out to be a very good hotel with great breakfast! Too bad the bar did not have the dessert I wanted (which was on the menu but not available) and did not have normal tea. Otherwise I would recommend it. Metro is nearby and so is Gare du Nord when you know your way around!
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Johan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location, easy by train and metro
4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

E M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale connecties met openbaar vervoer.
Dicht bij gare du Nord en Est. Ook makkelijk voor bezoek aan toeristische attracties door metro stations in de buurt. Kamers stil in de nacht.
9 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Charly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Merrit

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Robbert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is een prima hotelkamer voor een paar dagen
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

jeannine, Zaandam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige plek, netjes, vriendelijk personeel. Lekker vlakbij metro station en op 7 minuten lopen van thalys station Gard Du Nord. Met de metro ben je bij alle bezienswaardigheden binnen 10 a 15 min
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Barbarella

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Moon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker voor herhaling vatbaar
Alles wat netjes, onze kamer werd elke dag opgeruimd en het ontbijt was heel verzorgd! Dikke pluim aan de dame van het ontbijt, ze was erg vrolijk en vriendelijk! Ook een dikke pluim aan de meneer die ons kamer elke dag picobello in orde maakt. Ligging van het hotel was goed, op wandelafstand van Gare du Nord en metrostation Landon.
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top ligging Gare du Nord
Ideaal gelegen hotel voor wie 's morgensvroeg de trein in Gare du Nord moet nemen.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Lefevre, Heemstede

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Het hotel ligt dicht bij het station Paris Nord, wat voor ons de doorslag gaf om deze accommodatie te boeken. In de buurt kan je gemakkelijk het openbaar vervoer nemen, naar de supermarkt gaan of een restaurantje bezoeken. Aangezien het goed weer was tijdens ons verblijf, hebben wij vrijwel alles te voet gedaan. Aan de receptie kan je een plan krijgen om zo de stad te verkennen. Het bed voor de derde persoon was een uitgeklapte zetel, die niet heel stevig meer op zijn poten stond. Na heel wat stappen had het wel fijn geweest om in een echt bed te kunnen slapen. Verder is er vrij veel nachtlawaai in de buurt (trein, sirenes,...) dat door de verouderde ramen niet werd tegen gehouden. De bagagelockers kan je gebruiken mits betaling van €5, dewelke je effectief kwijt bent als je de locker sluit bij vertrek. Er is geen aparte ruimte om koffers te stockeren.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Gloria op 2 okt 2019
Hallo beste klant, bedankt voor uw bericht en voor het vinden van de tijd om het online te delen. U hebt een uitstekende beschrijving van de omgeving en de centrale ligging van ons hotel gegeven. We kunnen gemakkelijk deelnemen aan alle attracties die toeristen het meest kennen in Parijs. Helaas vergroot het feit dat we heel dicht bij het Noordstation zijn de kans op lawaai tijdens de nacht. Aarzel niet om de volgende keer om een kamer aan een rustige kant bij de receptie te vragen, we helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima kamer en uitgebreid/goed ontbijt. Enige minpuntje was de rand schimmel op het plafond in de douche.
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

judreanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk knus hotel
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig, knus en prettig hotel dichtbij Gare du Nord
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Gloria op 16 jan 2019
Hallo geachte klant, bedankt voor uw bericht en voor het vinden van de tijd om het online te delen. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van het verblijf hier en hopen je weer te zien. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker rustig gelegen
Een lekkere rustige schone kamer. Alles wat je nodig hebt aanwezig. Goed bed.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Thomas op 22 sep 2018
Hallo Anoniem en bedankt voor je reactie. Aarzel niet om terug te komen :) Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Thomas op 21 sep 2018
Merci Anonyme! :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Hotel dicht bij Gard du Nord waardoor je na de treinreis zo je koffers kwijt bent en naar het centrum kan. Metro dicht bij.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Thomas op 22 sep 2018
Hallo Anoniem en bedankt voor je reactie. Dit komt omdat we geen koelkast in de kamer plaatsen, maar het is een beslissing van Ibis France, niet van ons;) Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk.personeel. Kamer goed op temperatuur goede bedden en lekker ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Gloria op 17 aug 2018
Hallo meneer, bedankt voor je leuke reactie. het is leuk om te weten dat u ons hotel, ons team en de aangeboden diensten heeft gewaardeerd. We hopen je snel weer te zien.

6/10 – Redelijk

Patricia, Rotterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Basic hotel
Prima hotel, waar voor je geld. Jammer dat ik geen extra handdoek (standaard 1 per persoon) kon krijgen ‘s avonds. Nu moest ik in m’n pyjama naar de receptie voor een handdoek voordat ik kon douchen.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Gloria op 5 aug 2018
Goedenavond, bedankt voor je reactie en voor het online delen met ons. Inderdaad doen we geen roomservice, maar u kunt altijd naar de receptie gaan voor alles wat u nodig heeft, want we zijn 24 uur per dag geopend. We hopen u weer te zien voor uw volgende bezoek aan Parijs. toch. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Odette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging
Vanaf Gare du Nord loop je zo naar het hotel. Metro zit een ook vlakbij. Perfecte ligging. Kamers zijn prima, schoon, heerlijke bedden en goeie airco (hadden wij wel nodig het was 36 graden) en goed geisoleerd. Ontbijt is ook prima geregeld. Bagage kan je je laatste dag in lockers doen voor 3,00 heb je een locker waar 2 flinke koffers in kunnen. Kortom een hotel om terug te komen.
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Gloria op 7 aug 2018
Goedemiddag, bedankt voor het delen van uw reactie en ervaring met ons. We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van ons hotel, we hopen je de volgende keer weer te zien.

6/10 – Redelijk

Mima, Utrecht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel op 10 minuten loopafstand van Gare du Nord
Bij aankomst lijkt het dat de boeking niet bekend is bij het hotel. Onze naam is niet te vinden. Uiteindelijk blijkt toch dat we in het systeem staan. Bij binnenkomst in de hotelkamer blijkt deze nogal klein te zijn. De foto's geven op de website van IBIS niet deze indruk. Badkamer is ook erg klein, de douche kop is kapot en de douche is niet goed schoon. Het is erg benauwd in de kamer en het lucht verversingssysteem lijkt niet te werken. We hebben bij de receptie dit aangegeven en we hebben een grotere kamer gekregen. Dit was goede service en we zijn hierbij goed geholpen door een andere balie medewerker. Helaas bleek ook deze douche vies te zijn en het water liep niet weg. Er bleek enorm veel haar in de afvoerput te zitten. Voor de rest is het hotel wel ok, maar wel lawaaierig met de ramen open.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Mariam op 6 jun 2018
Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te evalueren. Onze excuses voor de problemen die u tijdens uw verblijf bent tegengekomen en wij bieden onze oprechte verontschuldigingen aan. Daarom is uw mening zeer waardevol, u kunt er zeker van zijn dat de nodige maatregelen worden geïmplementeerd om de kwaliteit van de genoemde diensten te verbeteren.

8/10 – Goed

Rob en Linda, Uitgeest

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel in de omgeving van Gare du Nord
Mooi hotel, kamer iets aan de kleine kant, maar verder prima. In de omgeving een supermarkt, metro, veel eettentjes etc. Prima om Parijs te ontdekken! Eén klein minpuntje, per dag maar 2 handdoeken, dus alles met één handdoek doen (handen drogen na het wassen e.d).
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Jessica op 3 jan 2018
Hello Rob en Linda, thank you so much for nice review. :) We are happy to give you more towels if you need and ask the next time. ;)

8/10 – Goed

Dennis, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met lekker ontbijt. goede locatie
Goed hotel met lekker ontbijt. goede locatie vlak bij een groot station
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Jessica op 18 dec 2017
Hello Dennis, thank you so much for your review, we are glad you enjoyed your stay in our hotel, we hope to see you again. ;)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk hotel voor een paar dagen ontbijt was goed. de bedden zijn uitstekend de kamer leuk en modern ingericht.het ontbijt was goeden vooral dat zelf je eitje kan koken dat zie je niet veel .
3 nachten verbleven in november 2017
Hello, thank you so much for your kind review!! :) We are glad you enjoyed your stayin our hotel, that's why we hope to see you again in our hotel. ;) Jessica

6/10 – Redelijk

Ewa en Jan, Naaldwijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Metro en meer
Ligging gunstig. Personeel vriendelijk en behulpzaam. De kleine kamer is goed onderhouden. De temperatuur was te hoog. Ondanks klimaatregeling was deze dag en nacht ruim boven de 20 graden. Dat versterkt de benauwde indruk. Raam openen is geen optie vanwege stank en lawaai door het drukke verkeer. Als het raam dicht is komt er weinig geluid binnen. Onder het hotel rijdt de metro, Dat is goed te horen en vooral (in je bed) te voelen.De Wifi was zo slecht dat er geen (goede) verbinding te krijgen was. In de hal was zoveel muziek dat praten met de receptiemedewerker moeilijk was. 100 euro per nacht is teveel geld in verhouding met wat wordt geboden.
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Jessica op 17 dec 2017
Good evening, we probably think that is not our hotel the one you are talking about but is the ibis style gare de l'est ;) Best regards,

6/10 – Redelijk

Tara

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2017
Hello Tara, thank you so much for your review :). We hope tosee you back in our hotel. Jessica

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Breakfast
Too many guest for too view breakfast staff. Breakfast facilities, like plate, spoon, fork, coffee cup where not available for at least 20 minutes. At a certain moment there came help from the kitchen staff.
3 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Patrick, Utrecht

Hotel ligt best centraal.
We stapte op station Paris Nord uit en het was nog geen 10 minuten lopen naar het hotel. Het ligt wel aan een druke straat, maar je heb daar weing last van. Openbaar veroer is goed te foen van het hotel. De bus, metro en het station allemaal op loop afstand.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

dineke, hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dicht bij gare du nord. Veel metro aansluitingen.
Wij hebben een kamer geboekt met 2 aparte bedden. Deze was heeeel klein. Wel schoon en goede badkamer (tje).
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst in het hotel bleek dat de parking volledig volzet was. Jammer dat er niet voor alle hotelgasten een parkeerplaats voorzien is. De airco was stuk op de kamer, het was dan ook door het warme weer heel warm op onze kamer. Het personeel was heel vriendelijk en het was overal heel proper.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
diverse locaties makkelijk te bereiken. tip fiets
uitstekend Hotel. prettig en gastvrij personeel. doen niet moeilijk.

6/10 – Redelijk

kelly

Negatief: Comfort kamer
Prima hotel, erg centraal gelegen.
Hotel was prima, weinig luxe maar ook niks te klagen. Kamers waren wel enorm klein.

8/10 – Goed

Roy, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig dat ik de auto onder het hotel kon parkeren
alleen werkt het openen van de garage onder het hotel niet duidelijk, ik moest naar binnen lopen voor het openen.

4/10 – Matig

Kenneth

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Near Gare du Nord which is convenient but the area is sketchy and does not feel safe at night. Staff were not friendly - stood in the lobby waiting to check in and they ignored us for a good five minutes before finally acknowledging that we were there. Our room was very hot and they did not turn on the AC.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MOHAMMAD IMRAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshinari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くに国際色豊かなレストランがたくさんあります。冷蔵庫は設備に無かった。お湯が欲しい場合は電気ケトルがロビーにあり共有で使用します。パリの中心でどこに移動するにも便利です。
6 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid, personeel en service
.
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Benedicte

Zakenreiziger, Reisde met familie
Quite basic but very clean and the staff are helpful and pleasant
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Colin

Ibis Gare Nord
Average 3* hotel no tea or coffee facilities in the room other than that a nice clean room with a decent shower and comfortable bed
1 nacht verbleven in januari 2024