Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van ibis Paris Gare Du Nord TGV

3 out of 5
ibis Paris Gare Du Nord TGV
31 - 33 Rue De Saint Quentin, Paris, Paris

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 211 van 812 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 379 van 812 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 165 van 812 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 812 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 812 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beter dan verwacht
Ligt in een lawaaierige en onaantrekkelijke buurt bij het station. Uiteraard handig bij een treinreis. De badkamer was uitzonderlijk, heel modern en mooi, leek splinternieuw.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van IBIS Team op 27 jun 2023
merci pour votre retour

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service
The location is very convenient and staff is friendly and helpful. The room does was it does and has what one may expect fro a Parisian room.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van IBIS Team op 15 feb 2022
Thank you Michael! Our entire team is happy that you were satisfied with your stay. Come back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Edell - Reception op 20 okt 2020
Bonjour cher client , Nous vous remercions pour votre excellente note suite à votre séjour ! Nous espérons que votre prochain séjour sera tout aussi agréable. A bientôt !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Edell - Reception op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Elisah

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
De dame bij het ontbijt was een ontzettend vriendelijke en lieve dame
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In general good and quiet hotel. Neighbourhood not the best. On the ground floor you hear and feel the metro running every few minutes.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Joop, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Why do i have to pay twice, i paid expedia on the 11 of june, and now i have to pay the same amount again. I strongly protset against this
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Edell - Reception op 9 dec 2018
Dear Sirs , We are sorry about this misadventure. Don't hesitate to contact us if there is a mistake , we will be glad to help you .

8/10 – Goed

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer zeker een aanrader voor vrienden en familie.
Geweldig verblijf.Een zeer uitstekende ligging.Zeer vriendelijk personeel,en dat maakt al zeer veel goed.Ook een lekker ontbijt.
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aardig personeel
De mannelijke baliemedewerker maakte echt contact. De mevrouw bij het ontbijt was zeer behulpzaam. Het ontbijt was zeer goed De kamer was prima Een erg vriendelijk hotel Al met al,dit hotel is zeer aan te raden.
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Mathieu, brugge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel
hele goede locatie, rustig hotel.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
praktisch gelegen en goede prijs kwaliteit verhoud
qua ligging ideaal t.o.v. trein en metro en in de buurt goede restaurants
Reactie van General Manager op 2 mrt 2017
Dank u voor uw commentaar, het is waar dat onze geografische situaton bieden aan al onze klanten diverse voordelen op het gebied van voedsel, vrienden rond Parijs ook plaatsen om te bezoeken. We hopen je te zien in de nabije toekomst of op uw volgende reis naar Parijs. Wees voorzichtig en tot ziens. Receptie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Sarah op 25 mrt 2017
Thank you for your feedback, Best Regards, Reception

8/10 – Goed

Mieke, Mol

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel, vlak aan de gare du nord
Fijn verblijf gehad, net hotel, vriendelijk personeel, kamer was in orde.
Reactie van Charles - Réception op 11 jan 2017
Hallo, Dank u voor deze beoordelingen, het was een genoegen om u hier te hebben. Wij hopen u snel te zien en u beter van dienst. Tegen die tijd draag je goed receptie

8/10 – Goed

Dré, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel nabij Gare du Nord en Metro lijn 4
Prima hotel, netjes en in de buurt(ongeveer 50 meter) van de metro wat toch wel prettig is. Buurt is goed en er zijn veel eetgelegenheden om de hoek. Kamers waren ook goed en vooral goed geisoleerd van geluid van buitenaf wat wel zo prettig is als je aan een drukke straat zit. Het enige minpuntje was dat er 50 tv zenders waren waarvan 49 franstalig. Maar goed je komt er niet om tv te kijken. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader vooral als je met de Thalys naar Parijs gaat.
Reactie van Charles - Réception op 26 nov 2016
Hallo, We hopen dat je goed uit je tijd met ons, en dank u voor uw opmerkingen. We zijn momenteel bezig om onze boeket van tv-kanalen éttofer om meer keuze te bieden aan onze klanten. Het gehele hotel team néamoins hopen dat uw verblijf zal u wilt om thuis te komen, zodat we weer kunnen ontmoeten en u beter van dienst. goede dag aan u en tot ziens

6/10 – Redelijk

jaap

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed,maar toch...
Op perfecte locatie 200 meter van Gare du Nord en metro. Hotel is volledig gerenoveerd,behalve de lift ,die is de zomer buiten gebruik!!!! Dat betekent trap lopen naar de maximaal 6 etages gedurende ruim een maand. Bij binnenkomst wordt je hierop gewezen,maar bij boeking helaas niet.Sterk teleurstellend voor de professionele organisatie Ibis.

6/10 – Redelijk

Antoinette, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met vriendelijk personeel
Prijs kwaliteit verhouding was goed en het personeel heel aardig. Wegens de goede ligging tegenover het station in een zijstraat, maak je geen extra kosten om bij je hotel te komen.

8/10 – Goed

Monique, Breda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf
Fijn verblijf gehad op onze 4-daagse trip naar Parijs. Prima bedden en aan de straatkant weinig last van verkeersgeluiden ivm goede kozijnen en dubbel glas. Tegenover Gard du Nord wat echt een enorm pluspunt is en op loopafstand van de Sacre Couer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie!
Prima verblijf met een perfecte locatie . Wel goed opletten op he persoonlijke spulletjes.

10/10 – Uitstekend

Marc, Lovendegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een zeer aangenaam verblijf in Parijs!
Ondanks de drukke ligging toch een goed geluid geïsoleerde kamer. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Aangename sfeer [inrichting] doorheen het hotel. Aangename kamer, ruime badkamer, ruime douche. Perfecte ligging: op 200m van het Noord station [Gare du Nord] Vriendelijk en behulpzaam personeel.

10/10 – Uitstekend

Marcel, Grootebroek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed en net hotel
dit hotel beviel ons perfect wij hadden een 3 persoons kamer met eigen toilet met bad/douche zeer nette kamer en vriendelijk personeel het ontbijt was gewoon goed koste ons 9 euro p.p 2 minuten lopen van het station gare du nord met taxi's om de hoek beter en sneller dan de metro 1 aandachtpunt geen Nederlands tv zenders wel spaans/portugees/frans/duits

10/10 – Uitstekend

Leonie, Limbricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer comfortabel bed!
Een zeer aangenaam hotel voor een aangename prijs! Fijne kamer: goed bed en airco! Dichtbij Gare du Nord. Ontbijt aan de dure kant, maar in de directe omgeving genoeg (goedkopere) alternatieven. Aanrader!

6/10 – Redelijk

Eric, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
Good, for the money we paid

8/10 – Goed

Marc, Kessel-Lo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vlakbij treinstation "Gare du Nord"
Het hotel ligt vlakbij het treinstation "Gare du Nord", een ideale ligging voor wie toekomt met de Thalys of TGV. Bij vroege aankomst kan men de bagage in het hotel achterlaten tot de kamer klaar is. Na het uitchecken kan men terug de bagage in bewaring geven. Het ontbijt is niet goedkoop, maar wel in buffetvorm en tamelijk uitgebreid (alleen geen eieren, wel kaas en hesp). De kamers zijn volledig vernieuwd sinds het een Ibis hotel geworden is (begin 2014): nieuwe bedden, volledig nieuwe badkamer. Het metro of RER station ligt hier ook vlakbij.

8/10 – Goed

Hajo, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 stappen vanaf het perron van de thalys
Goed adres, direct tegenover het station waar de Thalys 3 uurtjes vanaf Schiphol binnen dendert.

8/10 – Goed

Rob, Friesland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, vlakbij station
Was goed. Jammer dat de verdieping boven ons verbouwd werd.

8/10 – Goed

M. van Lenthe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

JEANNETTE, NOORD-SCHARWOUDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VOOR ONS PRETTIG VLAK BIJ STATION

8/10 – Goed

Mike, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor kort verblijf
Hotel vlakbij Gard du Nord hierdoor ideaal voor metroverbinding. Hotel wordt gerenoveerd. Weinig overlast als je vroeg op staat.. Aan de overkant zit een Carrefour ideaal voor ontbijt en kleine boodschappen.

8/10 – Goed

a, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is basic. Je krijgt waarvoor je betaalt
Je krijgt waarvoor je betaalt. Goede basisvoorzieningen. Goede lokatie (3 minuten lopen van Gare du Nord). Personeel erg vriendelijk en meedenkend. Echter WIFI wel beschikbaar maar traag en de hotelvoorzieningen zijn echt basic. Maar toch een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Bij een volgend bezoek aan Parijs zou ik dit hotel zeker overwegen.

8/10 – Goed

FB, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wel erg klein...
Kamer 407; Pro: Net hotel, Aardig personeel, Schoon, Gare du Nord op 50 meter, Veel horeca om het hotel, Prima ontbijt tegenover hotel. Goede verbindingen via metro, bus, trein (RER), Thalys. Goedkoop parkeren bij "Stalingrad". Contra: Heel kleine kamer, Hierdoor weinig ruimte voor je koffers, Heel kleine badkamer maar wel met bad. Bad zonder douche gordijn oid. Na douchen staat de badkamer blank. Een douche met deur was veel beter geweest.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
snel service
schoon en op goede lokatie. service et ok en voor korte verblijf is het ideaal

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij gare du Nord
Ideale uitvalsbasis voor diverse excursies. Dicht bij het station Gare du Nord. Gelogeerd op basis van kamer met ontbijt. Ontbijtzaal te klein voor het het aantal klanten. Ontbijt was redelijk uitgebreid en verzorgd. Het buffet werd regelmatig aangevuld. Voor een toekomstig verblijf in Parijs zouden wij terug in dit hotel logeren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig ontbijt, broodjes smaakten oud.

10/10 – Uitstekend

Martin en Marianne, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kwaliteit kamer
Onze kamer op de 4e verdieping was uitstekend gerenoveerd. Alles erg schoon. Goed bed.Geen last van straatlawaai ( wel venster dicht ). Om te herhalen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HOtel was niet slecht maar ook niet zo bijzonder
Hotel was in verbouwing en veel stof in de lift en op de gang. Dit hadden ze niet aangegeven anders had ik een andere hotel geboekt.

8/10 – Goed

Ploni, Vlaardingen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel de la Gare du Nord, goede uitgangslocatie voor bezoek aan Parijs
De hotelkamer is schoon en wordt ook schoon gehouden. De bagage werd voor mij naar boven gedragen. Het hotel heeft een hele goede ligging ten opzichte van het station. In 2 minuten ben je bij het hotel, dus hoef je weinig te sjouwen met je bagage. Verder is het station een prima uitgangspunt voor een bezoek aan alle bezienswaardigheden in Parijs. Het ontbijt vind ik echter geen 13 euro waard en ook de televisiezenders mogen wel wat uitgebreid worden. Er zijn nagenoeg alleen Franstalige zenders en Engelstalig alleen de nieuwszenders. Bijvoorbeeld een muziekzender als TMF of MTV zou een welkome aanvulling zijn.

8/10 – Goed

Mary, Spijkenisse

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel voor een redelijke prijs
Voor onze weekendtrip Parijs had ik dit hotel geboekt en dat is uitstekend bevallen. Lekker dicht bij Gare du Nord, nog geen 5 minuutjes lopen en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij arriveerden 's ochtends om 11 uur in het hotel en konden onze kamer al in zodat we daarna al snel op stap konden. Het ontbijt was, zeker voor Franse begrippen, heel goed. Er waren croissantjes, broodjes, gekookte eitje, roerei, ontbijtgranen enz. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen en zou er een volgende keer weer heen gaan!

6/10 – Redelijk

Patty, Amsterdam, Nederland

Prettig voor TGV-reizigers
Heel eenvoudig, typisch oudbollig Parijs hotelletje aan de overkant van Gare du Nord en naast de metro. Dus prettig als je met de TGV komt, geen gesjouw met bagage in metro of taxi-perikelen. Verder zijn de kamers verschillend, maar wel schoon. Onze vrienden hadden hele kleine douche en sliepen aan voorkant, wij aan achterkant. Kamers voorkant (als je met open raam wilt slapen) erg gehorig, voor slechte slapers: het gebouw trilt enigszins als er een metro rijdt. Er zijn ook kamers met open raam naar binnenhof zowel in slaapkamer als badkamer. Dus geen kamer aan voorkant nemen en bv 4de of 5de verdieping vragen (er is een lift)!

10/10 – Uitstekend

Raquel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice location!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

rashidul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staffs. Convenient location.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Takanori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Kwan Chun

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
房屋有味有蟻,lift好細唔方便,附近好雜感覺不安全,優點就係好近車站
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

LIM

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nicolas

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Hiromi

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
通りには面していましたが、防音はしっかりなされていました。ただし地下鉄らしき音が聞こえてきました、深夜~朝5時位までは音がしませんでした。また壁の中から水滴が垂れるような音が断続的に聞こえてきました。 なおティッシュペーパーは用意されておらず、持参されることをおすすめします。 北駅からは至近であり、空港アクセス・観光地への移動は便利でした。
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nataly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y excelentes instalaciones a buen precio!
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ANGELO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: First time staying in this area. If you’re on a budget and comfortable with taking the metro to get to the sights, this is a great hotel and location to stay. Lots of local life around and convenient places to eat. Metro station can get you anywhere. And easy trek back to airport taking the RER B train. Hotel was clean and simple. Bed was good. Free WiFi. Didn’t try the breakfast, but looked good for 12 euro per person. Eggs, croissants, sausage, coffee, juice, etc. Staff was very nice and helpful. Nearby Recommendations: Carton Paris (won best croissant 2022), Le Cadran (had a nice simple breakfast for 8 euro, very nice and friendly owner. Nothing flashy, great for a place to save money) Cons: Hotel elevator is small and can be slow. There’s only one. 2 people max and some luggage. Wasn’t a problem for me and my wife, but a large group with lots of luggage might find it inconvenient.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

ROBERTA, Irvine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff were very very kind. Breakfast was good. Coffee machine coffee not good. Bed comfortable and clean. Restroom clean and safe. Room was extremely small. We had 2 carryon size luggage and it was a feat to stay out of each others way. Room underneath bed to slide luggage out of way. Would stay again.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Mustapha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly, particularly Afzol. We enjoyed our stay
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Back office op 5 nov 2023
Dear Mustapha,Thank you so much for taking the time to share your review with us. We are glad to hear that you had a pleasant stay and that our staff, particularly Afzol, was so friendly. At ibis Paris Gare du Nord TGV, we strive to ensure excellent service and a comfortable stay for all our guests. We appreciate your feedback and look forward to having you stay with us again soon.