Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed (une Personne) | Hypoallergeen beddengoed, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van Ibis Styles Paris Opéra Lafayette

3 out of 5
Ibis Styles Paris Opéra Lafayette
5 Rue De Trevise, Paris, Paris

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 82 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 181 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 181 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel in een leuke buurt. Kamer was wel erg klein maar netjes ingericht. Ontbijt was sober maar wel van een goede kwaliteit.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Peter, Antwerpen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer, mag wel wat ruimer. Misschien waterkoker en wat thee en koffie op kamers.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Leuk stadsdeel
De kamer was klein met weinig bergruimte. De badkamer ijskoud zonder enige verwarming. Veel lawaai van de straat en andere hotelgasten. Wel zeer goed ontbijt en leuke omgeving. Vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Elke, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
super vriendelijk personeel, heel erg kindvriendelijk, soepel, behulpzaam. Het was net dat die service die ik niet verwachtte in Ibis die ik in Ibis style parijs opera vond.

8/10 – Goed

Charissa

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima

10/10 – Uitstekend

Eve-Marie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Daisuke

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

CLAUDE

Cet hotel m'a informe qu'il ne pouvait pas me recevoir a cause de problemes technique. Sur booking, lamentable.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Edwin

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Neida

4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Bárbara

5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Sarah op 17 feb 2023
Dear Barbara, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Styles Paris Opéra Lafayette. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience. Sincerely, Sarah Front desk manager

10/10 – Uitstekend

Bente

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Henrik

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour
Un séjour de qualité dans un hôtel de qualité. L'hôtel est bien situé à deux pas des Grands Boulevards, il est moderne, avec un look studio d'enregistrement. Une équipe super pro et super sympathique ... Je recommande vivement ! un grand merci à l'équipe !
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Jesus David

3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Aleksandra

2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Armando

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
We got stolen a money little bag
The Hotel is great, is clean and the breakfast is good, excellent location, but we had an incident that killed our experience. We left a little coin bag with some money and cards on it on the bed, we left for the entire afternoon, when we came back we found that the room did not get the service done but all of the bed clothes was put on the bed in a way that we do not left it, so they found the money bag and decided to not make the room service. We asked for the reason (we did not known that we left the money bag on the bed until we checkout) and on desk was not aware that our room was not cleaned. I’ve reach for them to at least recover the credentials from the bag but they stopped to answer my emails. I suggest to be aware of all your items since the rooms does not have security boxes.
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

cynthia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un superbe voyage
Un hôtel tres bien situé, dans un quartier agréable et vivant. Un accueil tres agréable, une disponibilité et des agents de qualité.
4 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

christine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Séjour mitigé
Chambre correcte, petit problème d’isolation phonique quand même avec les chambres voisines. Gros bémol en arrivant avec les bagages devant un ascenseur hors service toute la semaine… sinon bonnes options de restaurants autour et métro à proximité.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ibis Styles Opéra Lafayette op 20 dec 2021
L'hôtel étant en réouverture après une période importante de travaux, nous avons dû faire face à un problème d'ascenseur. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne occasionnée. Nous sommes ravis qu'à part ce bémol, votre séjour se soit bien passé et sommes dans l'attente de vous revoir très vite au sein de notre établissement.

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel récemment rénové. Très joli décor. Chambre petite mais chaleureuse et literie très confortable. Salle de douche minuscule. Seul soucis : aucune insonorisation ni entre les chambres, ni avec l'extérieur. Excellent emplacement au cœur de Paris.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Ibis Styles Opéra Lafayette op 20 dec 2021
Nous avons bien pris note de votre retour sur les nuisances sonores et allons prendre soin d'étudier avec attention et de réduire celles-ci au maximum. Nous sommes satisfaits que votre séjour ait été aussi agréable et espérons vous revoir prochainement au sein de notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle expérience
Très bel hôtel, tout est très propre. Personnels très agréables. Parfait. Excellent petit déjeuner.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Ibis Styles Opéra Lafayette op 20 dec 2021
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de présenter votre avis et nous sommes très satisfait que votre séjour se soit passé dans les meilleures conditions possibles. Dans l'attente de vous revoir au sein de notre établissement.

6/10 – Redelijk

thierry

Fantastique
Fantastique Ça devait sûrement l’être Dommage qu’il soit fermé !
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Eleni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room was small but very comfortable. It had everything I needed. The breakfast was great. There were a lot of options and everything was tasty.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Very clean and comfortable hotel. Looks very updated and was nice! The location is great and I would definitely stay again. One negative was our check in was delayed by an hour since our room wasn’t ready.
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bien excepté qu’au moment du règlement les factures ne correspondaient pas à ce que j’ai payé. Et bien évidemment c’est à moi de me débrouiller
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comodità e buon servizio al giusto prezzo
Weekend parigino: avevamo bisogno di una struttura accogliente, che offrisse anche una ricca prima colazione, e si trovasse in zona tranquilla,seppur ben collegata e ricca di negozi e ristoranti: l'hotel ci ha soddisfatti in pieno!
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albergo centrale vicino alla metro. Camere pulite,colazione standard
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Murat

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

SEONGHYEON

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
<장점> 위치가 아주 좋다(지하철 30분으로 대부분 관광지를 갈수 있음)/ 깔끔하게 청소되어 있음/ 부근에 괜찮은 식당과 바가 많음. <단점> 좀 작고 관리가 안됨(클린후 가보니 전등 2개가 나가서 밤새 안켜짐)/ 숙소와 복도가 상당히 비좁다/ 상당히 불쾌한 전망(창문을 여니 건물사이의 배기구와 파이프관만 가득한것이 보임)
3 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Valmor

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pior hotel da minha vida
Pra começar as reclamações o quarto e tão pequeno que se você tiver 2 malas não cabe, o banheiro nem se fala se vc entrar não consegue fechar a porta. O alarme de incêndio disparando as 4 da manhã e ficando mais. De uma hora ligado acontecendo evacuação sem ter nada acontecido. Aí vem a pior parte sem água quente para o banho, minguem fez nada nem mesmo devolveram nosso dinheiro. Cuidado esse hotel é um golpe
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Saana, Seinäjoki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelli oli hyvällä sijainnilla ja metroasemalle oli lyhyt matka. Huoneessa ei toiminut ensin lämmitys, mutta se alkoi toimimaan viimeisinä päivinä, jolloin huoneessa oli jopa liian lämmin. Aamupala oli ranskalaistyylinen, mutta usein esimerkiksi appelsiinimehuautomaatista oli hedelmät loppu, kahviautomaatista kahvi loppu tai puhtaita astioita ei ollut jäljellä. Henkilökunta oli ystävällistä.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
fehlender Kleiderschrank, Frühstück mit sehr begrenzter Auswahl Für einen Kurzaufenthalt allerdings zu empflenen.
3 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Duncan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Noisy
Everyone was lovely but the noise from the bar just down the road was like a night club and disrupted my sleep on the two nights unfortunately :-( Normally I take earplugs but I forgot
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Stéphane

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Raul Fernando

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Não volto a esse hotel
O hotel é bem localizado, próximo à estação metrô Grand Boulevards (uns 300 metros), mas é precário demais. O piso do chão é carpete e parecia que afundaria com o caminhar. O prédio é antiquíssimo. O cartão desmagnetizava a toda hora. O banheiro é muito apertado mesmo. O banho é bom, mas a água esfriava e aquecia. O café da manhã é fraco, se comparado com outros Íbis que não sejam Styles. Se puder, opte pelo Íbis tradicional Opera ou Lafayette.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Dong Hee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
이비스에서 over booking이었는지 room이 없어 옆에 숙박시설을 이용할 수 있도록 하였음. 적절한 처리에 만족함
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Alex, San Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Very easy to get metro near the property. Thats it.
6 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Chun Kit

Positief: Netheid
good location, but other than that
if you got assign at 6/F, please get another room! i was travelling with two huge luggages, they give me at 6 floor, which is you have go 5/f, and walk stairs to the 6/f. and 6/floor still in renovation, fully bad smell. And also, i put the DND sign out of my room, but they do the cleaning for me, even i told the reception, i don't need any cleaning service, but still....... So weird
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

CORRINNA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poorest quality hotel I have ever stayed in
Very ordinary hotel, smelly, couldn’t even turn around in shower it was that small, bed was against wall, room was tiny, 2 different non cleaning staff tried coming in our room when we had the do not disturb on and this was after it was cleaned, not sure who was in our room when we were out so felt unsafe leaving my belongings in room. Terrible breakfast. Everything about this hotel is poor quality even down to paper thin towels to use when showering. Poor quality wifi. Hotel is in a great location.
5 nachten verbleven in augustus 2018