Exterieur

Beoordelingen van Kube Hotel Paris

4 out of 5
Kube Hotel Paris
1-5, Passage Ruelle, Paris, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 108 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 231 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jade

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yassine op 4 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for sharing your review We are delighted that you had an enjoyable experience with us Looking to welcome you in the future Best Regards

8/10 – Goed

Sonja

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Yassine op 18 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your reviewWe are delighted that you had an enjoyable experience with us Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, nice staff. Free parking. Nice room with air conditioning.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Alexandra op 14 aug 2020
Dear Guest, Thenk you very much for your feedback. We really appreaciate it. We hope to see you soon. Best Regards Alexandra Kube Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Alexandra op 20 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback, we really appreciate it. Best Regards Kube Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Alexandra op 20 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback, we appreciate it. Best Regards Kube Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Dislike: wifi werkt lastig, soms moet je 10x proberen te verbinden om toegang te krijgen, we hadden in kamer 105 geen wifi, maar kregen een nieuwe kamer toegewezen. Lastig de eerste keer in de kamer te komen, de keycard is een magneetkaart en niet een pas met een QR-code zoals de scanner bij de deur doet vermoeden. De films op TV waarmee geadverteerd wordt, doen het niet. Na bad leeg laten lopen, stroomde er water de kamer in. Ik vond de faciliteiten en de standaarden niet hoog genoeg voor de 4 sterren die dit hotel claimt. Like: Fijne kamers, fijne bedden, fijne douches (regendouche) in kamer met alleen een douche, de douche in een kamer met alleen een bad is minder fijn (warm/koud moeilijk in te stellen, weinig waterdruk op de douchekop terwijl de druk op de kraan hoog genoeg is. Bijzonder verrassend ingericht hotel, maar lijkt niet onderhouden te worden. Locatie geweldig, leuke levendige wijk, met voornamelijk Afrikanen en Arabieren. Rustig hotel, stille airco, goed kunnen slapen. Hotel ligt in noorden van Parijs, daardoor makkelijk toegankelijk (vanuit hotel naar Eindhoven: 4 uur reistijd). In de kamer ligt een Handy, gratis gsm om te gebruiken in Parijs, functionaliteit is wat beperkt, maar leuk concept. Al met al fijn hotel, ik zou er nog terugkomen, maar verwacht geen 4-sterrenhotel waar alles perfect in orde is.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Alex op 16 aug 2019
Dear Guest, First of alla thank you for your feedback, we really appreciate it. Concerning your stay, we are really sorry for the inconvinients with the shower and TV. As for the neighborhood, we are in a cosmopolite area which is near a turistic area Montmartre, Hope you had a chance to visit it. We hope to welcome you one more time at Kube Hotel. Best Regards Kube Hotel

6/10 – Redelijk

Bastiaan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Alexandra op 14 aug 2019
Bonjour, Merci de votre feedback, nous l’apprécions. Bien Cordialement Kube Hotel

10/10 – Uitstekend

Judith, Nederland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, alsof je een filmset binnenloopt. Heerlijk gegeten, erg leuke bediening ook!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Alexandra op 15 jul 2019
Dear Edith, Thank you very much for your comments regarding your stay in Kube Hotel Paris. We are so pleased to read that you enjoyed it. We hope to see you soon. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ju op 30 apr 2019
Thank you for your feedback ! We appreciate it

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Ann op 4 feb 2019
Thank you for yout approval. We are looking forward to seeing you again in our hotel! Best regards, The Kube Team

10/10 – Uitstekend

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima
Het personeel was fantastisch, het hotel een super leuke beleving. alleen onze kamer was wat warm, maar er was iets met de electriciteit.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Johanna op 20 nov 2018
Hello Tamara, Thank you very much for staying with us! We appreciate your feedback and are very happy that you feel satisfied with our hotel and our staff. That's the exact feeling we want to achieve! Also as you mention, the heat in the room was due to the electrical problem and we apologize for that. We wish you a very nice day and hope to see you again soon! Best regards, Kube Hotel

8/10 – Goed

Hilda, Landen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Wel wat excentriek, vooral het restaurant, maar voor het overige vonden wij dit hotel een rijke ervaring.
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van k op 8 dec 2018
Thank you for your feedback !

6/10 – Redelijk

Inez, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotelconcept, alleen jammer van de locatie
Tof modern hotel met ruime kamers, 'funky vibe'. Alleen de locatie is zeker niet de beste: hoewel tamelijk dicht bij Gare du Nord (makkelijk met de trein) loop je door een Indische wijk met de gebruikelijke geuren en het volk aan de dichtsbijzijnde metro (La Chapelle) komt nogal intimiderend over. Ik zou hier als vrouw niet alleen durven lopen (en ben zelf opgegroeid in een multiculturele grootstad). Ook de Ice Kube Bar hebben we uiteindelijk niet bezocht want daarvoor werd een inkomprijs van 25 Euro per persoon voor gevraagd - ook voor hotelgasten. Hoewel dit betekent dat er dan 2 cocktails en 1 'shot' per persoon inbegrepen zijn, leek ons dit toch geen goede deal en hoopten we als hotelgast toch gratis of korting op de inkomprijs te mogen genieten. Personeel was wel zeer vriendelijk en gedienstig, beetje klungelig met de kamersleutel die niet werkte, maar bon. Receptie in glazen 'cube' is leuk idee, maar niet zo praktisch als je op een druk moment wil in/uitchecken en je dan letterlijk als sardienen in een bokaal opeen staat. En de kamers hebben enkel een bad en ik ben persoonlijk meer voor een douche, zeker tijdens een citytrip. Al bij al wel een leuk hotel, alleen jammer dus van de locatie.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van The Kube Hotel op 26 jan 2018
Dear Inez, Many thanks for your comment. We are glad to read that you have enjoyed your room and the hotel. We are for sure located in a very cosmopolitan area but 03 minutes walking distance from many metro stations that brings you to the center of Paris in 15 minutes. The Ice bar entry is not expensive as it is only 25 euros per person for 02 cocktails and 01 shot and It is a unique experience in Paris. Many other services are free of charge in our property for our guests such as Wifi, gym, parking and mini-bars...

10/10 – Uitstekend

Veerle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof hotel maar in gevaarlijke buurt
Tof hotel, vriendelijk personeel, propere kamer, heel kleine parking. Eigenlijk alles in orde behalve de buurt. Het is zeker aan te raden om niet meer naar buiten te gaan als het donker is, zeer ruige en gevaarlijke buurt. Taxi naar Champs Elysee kost 20 euro en die is echt wel aan te raden
1 nacht verbleven in december 2017
Dear Customer, Thank you for your comment! Teams join me in thanking you warmly! Looking forward to welcoming you again soon to Kube Hotel Paris. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Carolyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was wonderful
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Feride

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Yassine op 11 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback We are delighted that you had an enjoyable experience with us Looking to welcome you in the future Best Regards

10/10 – Uitstekend

TIPHAINE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Yassine op 4 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback We are delighted that you had an enjoyable experience with us Looking to welcome you in the future Best Regards

10/10 – Uitstekend

Madie

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yassine op 4 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback We are delighted that you had an enjoyable experience with us Looking to welcome you in the future Best Regards

10/10 – Uitstekend

Katia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Yassine op 10 dec 2023
Cher Client, Un grand Merci d'avoir pris le temps de partager votre commentaire Nous sommes ravis que votre expérience ait été des plus agréables, Votre satisfaction est notre meilleure récompense Au plaisir de vous accueillir Bien Cordialement

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Yassine op 20 nov 2023
Cher Client, Merci beaucoup d'avoir partager votre avis Nous sommes ravis que votre expérience ait été des plus agréables Votre satisfaction est notre meilleure récompense Au plaisir de vous accueillir Bien CordialementYassine et l'équipe du Kube

8/10 – Goed

Cornelis J

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Yassine op 13 nov 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your reviewWe are delighted that you had an enjoyable experience with us Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport Qualité/prix/service
Séjour en milieu de semaine, en couple Personnel agréable, serviable et sympathique Chambre propre lumineuse, bien agencée Du choix pour le petit déjeuner Emplacement proche Gare du Nord/Gare de l’Est 10 minutes à pied.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Yassine op 30 okt 2023
Cher Client, Un grand Merci d'avoir pris le temps de partager votre commentaireNous sommes ravis que votre expérience ait été des plus agréablesVotre satisfaction est notre meilleure récompense Au plaisir de vous accueillir Bien Cordialement

10/10 – Uitstekend

laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Yassine op 18 sep 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your reviewWe are delighted that you had an enjoyable experience with us Your satisfaction is our best rewardBest Regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maybe don’t stay here?
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Stuart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight business stay
Stylish hotel courtyard and restaurant with minimal room decor. Good fitness centre. The air conditioning wasn't very powerful which meant the room was hot all night
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jasmin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Die Umgebung des Hotels ist grauenhaft und teils gefährlich. Wir haben etwas gebraucht, bis wir das Hotel gefunden haben. Als wir es gefunden haben, waren wir schockiert über die Parkmöglichkeit. Wir mussten in einen enge dunkle kleine Tiefgarage fahren, die sich eher anfühlte wie ein vergangener Folterkeller. Wer hier das Auto unbeschadet reinfahren, parken und wieder herausfahren kann, verdient sich eine Auszeichnung. Die Zimmer an sich sind sehr einfach eingerichtet hier. Jedoch fehlt es deutlich an Hygiene und Sauberkeit. Die Bettlaken sind nicht sauber gewesen. Im Badezimmer ist Teppich verlegt, was zur Folge hat, dass er stets feucht ist und dementsprechend riecht. Nachts hört man den Lärm von draußen sehr stark. Das Frühstück ist recht überschaulich - wenig und noch weniger. Vor Buchung hatte ich nach Glutenfreie Frühstück angefragt. Das wurde mit zugesagt. Vor Ort wusste keiner was davon und sie konnten mit der Bezeichnung Glutenfrei auch nichts anfangen. Dementsprechend konnte ich über meinen Aufenthalt dort nicht frühstücken. Die Mitarbeiter waren stets bemüht und freundlich. Dennoch verdient das Hotel keine 4 Sterne. Wir waren sehr enttäuscht. Lediglich die Freundlichkeit der Mitarbeiter konnte und sein Lächeln ins Gesicht zaubern.
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Christina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personalet var enormt søde og servicemindede og morgenmadsbuffeten virkelig lækker. Men der er en mærkelig værelsesindretning, hvor badet var en uafskærmet del af værelset og ingen mulighed for privatliv. Det virker som om værelserne er designet til single-rejsende. Selve hotellet har en hyggelig restaurant, men der spilles høj musik (højere end bar-niveau) tors-lørdag, hvilket ikke er fedt, hverken at spise i eller når man har værelse ud til gården hvor folk sidder og taler/ ryger, så man hører musikken hver gang folk går ind og ud. Glad for at vi ikke var der om sommeren hvor døren potentielt er åben.
8 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
5/10 hotel! A lot to be improved
I don’t know how this hotel has an 8 rating!! It’s not in a good area of Paris, but accessible to Gare de Nord. The rooms are basic, lamp not working, phone broken, no mugs for coffee but the bed was comfy. Music through dinner was so loud I couldn’t hear myself think and food is only available after 7pm. The breakfast is incredibly limited. However the food in the restaurant was lovely. All in all, a 5/10 hotel at best
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Günther

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel mit gutem bis sehr gutem Personal. Schönes für Paris großes Zimmer mit guter Ausstattung. Frühstück sehr zu empfehlen und wenn man Abends Hunger hat ist das Restaurant (Séve) im Haus traumhaft. Die Gegend hinter dem Gare Du Nord ist nicht das touristische Highlight von Paris wenn man in die Straße des Hotels abbiegt ist man in einer anderen Welt. Ein Abenteuer ist das Hotel eigene Parkhaus dafür aber kostenlos. Allerdings sollte man die Abmessungen seines Autos genau kennen Alles in allem eine klare Empfehlung
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sian

1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Séjour lamentable
Le séjour dans cet établissement s'est très mal déroulé. Dès le check in la personne de la réception nous a fait patienter plus de 15 minutes pour remettre la clefs de la chambre alors que le check in en ligne avait été réalisé. Une soirée était organisé le soir même la musique était tres forte et audible dans la chambre située au 2eme étage très mal insonorisée, malgré plusieurs appel de la réception la musique n'a pas été baissée jusqu'à 2h du matin. Aucune communication ou information au sujet de la soirée n'avait été réalisé lors de la réservation.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in vicinity of Gare du Nord.
We stayed here after an evening train from Amsterdam and were very impressed. It is conveniently located near Gare du Nord. It is a bit daunting walking down the streets at night from Gare due Nord but once you get there the hotel is surprisingly nice. Very helpful staff and good sized room
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Alan Avi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not great!
Hotel is ok! Location is not great and the rooms not particularly nice or clean. Easy to travel in and out of Paris.
3 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Cédric

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dommage...
L'hôtel part d'une belle idée mais l'exécution est plutôt décevante. Plusieurs détails ne sont pas au niveau de ce que l'on pourrait attendre d'un hôtel avec ce classement et sur ce niveau tarifaire: la poignée de porte de chambre qui reste dans la main, service dans un verre avec des traces de lèvres, couloir d'accès aux chambre pas très propre et abimé, le panneau lumineux défectueux...pourtant le personnel est très courtois et serviable. Cela donne l'impression que peu de moyen est engagé dans l'entretien de l'hotel. Le quartier peut également surprendre si l'on ne connait pas la région parisienne.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Corrine

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
They tried to kick me out before before the day I had to leave even though I paid for it (their mistake), then 10 minutes later someone walks into my room without knocking and again someone walks into my room 15 minutes after that without knocking. They didn’t have very much choice for breakfast but then charged an outrageous amount for it(2of us). We had a croissant and a yogurt ($20euro charged each). The shower stall in my room was all black and in a corner with no lighting…how can you see in there. I’m sorry for the low review but this time I wasn’t satisfied at all!
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Harry

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Having had a flight cancellation we were forced to stay a night last minute in Paris. Our flight was delayed significantly and the hotel refused to allow a refundable cancellation after the Expedia agent very kindly called up on my behalf to request. The hotel wasn't in the area we wanted to be in given the significant delay so we eventually got to the hotel at about 1AM. Check-in took longer than it should have and we were eventually pointed up to our room which wasn't easy to find. The hotel courtyard was blasting music along with people singing and shouting which was extremely loud in our room. I first called reception at 1:15AM asking if they could turn off or turn down the music and they assured me they would. I called back several times and received the same response but nothing was done about it. It wasn't until about 2:30AM that the music died down so we could get to sleep. I told the hotel as we were checking in that we had an early flight the next morning to catch, so to have our limited opportunity to sleep impacted after paying for an expensive hotel was extremely frustrating. The room itself was clean but is decorated weirdly with plastic chairs and fluffy curtains. No idea why this hotel is reviewed as well as it is and I would certainly not recommend it to anyone.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mario

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El hotel se encuentra en una zona muy insegura y sucia de la ciudad. Además el interiorismo del hotel es viejo y deplorable. Sus instalaciones son pésimas.
4 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

dhruv

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 fois mais pas 2
Accueil chaleureux ambiance comme on l’attend ! La chambre est spacieuse, la Clim reste à revoir, légèrement fraîche. Une petite douche pour se détendre du voyage et là c’est la déception bouchon de baignoire coincé mécanisme cassé!!! ( merci le bain de pieds ) flexible de douche mal vissé ça fuit de partout, pas possible de changer de chambre ou pour une chambre avec une petite douche, l’info devait être remonté au supérieur pour fait un geste NORMALEMENT Meuble sous évier tout rouillé pour un 4* c’est moyen!! ICE BAR on nous a dit à partir de 23h au final c’était à 23h car ouverture seulement par sessions, donc nous nous sommes fait recalés à 23h40 faute de l’employée qui nous avait mal expliqué le fonctionnement de celui ci. Plus de service au bar général non plus où l’on nous prend de haut et à un autre couple également , en disant que vu l’heure ils ne vivent pas à l’hôtel, et ont une vie en dehors du boulot !! Mais services de verres d’alcool ou de vin, soft étaient possible. Nous prenons donc deux verres et remontons dans notre chambre. Un minimum de respect serait de rigueur et surtout leur fin de service à minuit et plus en terrasse un peu trop bruyant avec leur amis. VU L’HEURE ;) Insonorisation aucune, nous entendons les voisins, l’extérieur même fenêtre fermée. Petit Dej très cher pour pas grand chose… un service en chambre facturé alors que les verres sont pris au bar par nos soins et bien sûr la remontée au supérieur pour la baignoire non faite.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cool hotel
Cool hotel, great food, very helpful young trendy staff
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etablissement très sympa, le fait d'avoir un garage est vraiment une bonne chose, n'ayez pas une voiture trop grosse cependant, ce sera compliqué pour vous stationner. Une attention particulière au service lorsque j'ai dîné. Serveuse très pro, agréable et contente de bosser, ça fait plaisir car c'est tellement rare de nos jours.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Giovanni

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Kristel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel tendance qui mérite ses 4*
J'adore cet hôtel ! Les chambres sont spacieuses, confortables, tendances ! La déco de l'hôtel entier est superbe ! J'y avais déjà passé 1 nuit il y a quelques années, et c'est avec grand plaisir que j'y suis retournée. Accueil sympathique. Bien insonorisé, plutôt calme. Juste eu un petit soucis avec la TV qui n'arrêtait pas de s'éteindre toute seule ! Dommage que sur le site de l'hôtel il était indiqué que le bar de glace était fermé, alors qu'en réalité à l'accueil on m'a dit qu'il était ouvert... (je serais arrivée avant sinon !) Il faudra que je revienne pour tester ça ;)
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Sophie

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Cédric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique hôtel dans malheureusement un quartier sale. Pas de télé un soir de match de foot de l'équipe de france : impardonnable
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Romuald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Bruce op 6 feb 2021
Cher client, Merci pour votre retour positif. Nous serions ravis de vous accueillir de nouveau !

10/10 – Uitstekend

Jeaneane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, luxurious room!
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van l=alex op 19 jan 2021
Dear Customer, we are delighted to receive your warm comment. We hope to have the pleasure to welcome you again soon. Best regards, the team of Kube Hotel.

4/10 – Matig

Anass

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attenante de 20 min à l’extérieur de l’hôtel car la réceptionniste était soit disant occupée en chambre avec une cliente, aucune excuse de sa part je pour l’attente ! Les chambres quand à elles sont correct mais ne correspondent pas au standing d’un 4 étoiles. Le tout accompagné d’un personnel globalement hautin.
1 nacht verbleven in november 2020