Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Madeleine Plaza

Madeleine Plaza
Place De La Madeleine, 33, Paris, Île-de-France

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 427 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 443 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Berna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ee werken hele leuke mensen maar niet allemaal.
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Sara

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 4-sterren meer.
Ik kom bijna 10 jaar naar dit hotel en ik heb de staat ervan ieder jaar zien afnemen. Enige 4-sterren-aspect is de locatie. Verder zijn de kamer overprijsd voor de staat en het comfort. Een simpel voorbeeld is douchen in een bad waarbij ik met mijn ruim 1.8m met mijn hoofd het plafond bijna raak. Een bad dat overigens smal is en het douchen tot een glibberige bezigheid maakt. Ook het personeel wordt steeds meer ongemotiveerdttc.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Tom, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Small but great
Good service, clean hotel, great location; just like any Paris hotel the room was quite small
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Madeleine Plaza**** op 17 sep 2019
Dear Sir Tom, We thank you for taking the time to share your opinion following your stay in our hotel. It is a pleasure to learn that you were satisfied with the comfort of your room and that the hotel corresponded to your expectations. We are looking forward to welcome you back for a future stay in Paris. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie, mooi gerenoveerde kamer, lekker bed, schoon
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Madeleine Plaza**** op 16 apr 2019
Dear Guest, We thank you for taking the time to share your opinion following your stay in our hotel. It is a pleasure to learn that you were satisfied with the comfort of your room and that the hotel corresponded to your expectations. We are looking forward to welcome you back for a future stay in Paris. Best Regards, Hotel Madeleine Plaza****

6/10 – Redelijk

Anton

Positief: Netheid
3 sterren hotel op 5 sterren locatie.
Kleine nette kamer. Vooral in de badkamer was nauwelijks bewegingsruimte. Eenmaal was kaner nog niet gedaan om 16u in de middag, vervelend na een vermoeiende dag. Locatie is top. Midden in het centrum met de metro en bus voor de deur.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van François HAUTH op 18 jul 2018
Dear Madam, Dear Sir, I want to thank you very much for taking the time to tell us about your positive comments about our hotel. We were very happy to welcome you and make your stay as pleasant as possible. However, I regret that you found your room too small. The Madeleine Plaza Hotel has superior and deluxe rooms that are more spacious. The reception would have pleased to propose them to you. Regarding the cleaning of your room, it is done every day and on request from you, it can be done either in the morning or early afternoon according to your needs. We remain at your service for any desired information and would be very happy to welcome you back to the Madeleine Plaza Hotel during your next stay in Paris. Looking forward to welcoming you again, With my warmest greetings, François HAUTH Director

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Sir, Thank you so much for your nice comments on the hotel Madeleine Plaza. It is always a pleasure to hear that our guests appreciated our services and location. Staying at your service for any further information and looking forward to welcoming you again in the near future, With our best regards, François HAUTH Manager

10/10 – Uitstekend

Anton, Rijswijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort in Plaza Madeleine
Klein maar Comfortabel hotel. Vriendelijk en klantgericht personeel. A-locatie.

8/10 – Goed

geert en sabine en fleur

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustig hotel
Dit hotel symboliseert wat Frankrijk , Parijs is...de sfeer zit meteen goed als je binnenkomt....lekker ontbijt....vriendelijk personeel...informatief...zeer goeie en vooral rustige ligging

8/10 – Goed

Audrey, Heverlee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel met stijl
mooi hotel met stijl - mooie en nette kamers- uitstekend gelegen om alles te bezoeken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekend en aangenaam verblijf
uitstekende ligging in het centrum,geen metro nodig.

10/10 – Uitstekend

annelien, altea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Monica

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Lakshmi

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

KATERYNA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful
The hotel was great, view and location incredible! Air-conditioner was a lifesaver in August. Lovely staff.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Manolya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Lan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible experience. Staff does not accommodate and gives good service
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Direction op 17 aug 2022
Dear Lan, Thank you for your comment. As explained during your stay, the hotel were fully booked and we give you the Deluxe room that we have available at your arrival. The staff is doing is maximum to satisfy all of our guests and we are sorry that we do not satisfy your requests.

10/10 – Uitstekend

Cameron

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Arman

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sulaiman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Judith Ann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean , great location , staff very helpful
4 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

carsten

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Paulo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elegantly situated in the heart of Paris..
The Hotel is elegantly situated in the heart of Paris which is just a few steps away to the famous shopping and commercial area of Paris. The Rooms were all cleaned and newly renovated. Most importantly the Hotel has a wonderful staff. We have a very pleasant stay there and received courteous and professional services from the time we checked in all up to the time we checked out. I would like to take this time and opportunity to thank ABBI who is very friendly and courteous to us all through our stay at the property. Mr ABBI and the rest of the team at the hotel were the primary reason why I will be staying again at this property. Bravo Abbi and the rest of the staff for a job well done!
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jean-Gabriel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Belle chambre lumineuse, bien équipée. Sanitaires bouchés, lavabo, baignoire et même WC! Personnel réception compétent et agréable.
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the accessibility to the city, staff was incredibly helpful, views unmatched!
6 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jacopo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk Boutique Hotel… centralt og alligevel i rolige omgivelser… OG sublim service😊
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas de chauffage dans les sdb. Juste une bouteille d’eau pour 2. Lit confortable, couverture un peu trop chaude
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Sahar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel was at a great location only problem we had was that the lighting wasn’t great not much natural lighting or artificial lighting in the rooms, we paid for a room upgrade but still seemed to have an issue with it, otherwise it was a great stay the rooms were very clean and in great condition and the staff were also very helpful
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage perfekt, da sehr zentral und in der Nähe von Sehenswürdigkeiten und Shopping. Ein glutenfreies Frühstück sollte angeboten werden(Vorschlag für Verbesserung). Ansonsten perfektes Hotel
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 1 dec 2021
Dear Marc, Thank you for your comment. We hope to see you soon :

8/10 – Goed

Bilal

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 1 dec 2021
Dear Bilal, Thank you for this kind rate. We hope to see you in a near future.

10/10 – Uitstekend

bjorn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Reception op 1 dec 2021
Dear Bjorn, Thank you for this wonderful review ! We were so happy to share a moment with you ! See you soon !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk opphold på fint og sentralt hotell
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Madeleine Plaza team op 1 dec 2021
Dear Madam, Dear Sir, Thank you so much for your kind comment. We hope to see you back in the future.

6/10 – Redelijk

Sigal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Dorthe Kjelde

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Blaise

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Équipe compétente et accueil souriant, j’ai meme eu droit à un surclassement avec une vue sur la place de la Madeleine
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Madeleine Plaza Team op 1 dec 2021
Cher Blaise, Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour avec cette fabuleuse note. Nous vous en sommes très reconnaissant. Nous espérons vous revoir prochainement. A bientôt

8/10 – Goed

Cheryl

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Madeleine Plaza team op 1 dec 2021
Dear Cheryl, Thank you for your review. We are so delighted to have you with us. We hope to see you in a near future !

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A conseiller
Hôtel très bien placé, propre, personnel professionnel et souriant. Chambre avec balcon donnant sur la place de la Madeleine et vue sur la Tour Eiffel. Métro à côté.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Madeleine Plaza Team op 1 dec 2021
Chère Nathalie, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser votre avis sur votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis que celui-ci ai été une réussite. Nous espérons vous revoir très prochainement. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Raymond J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A gem in a fabulous location
Great location, ultra friendly staff and a stroll to the best Paris has to offer. Surrounded by great cafes & restaurants & beautiful classical music recitals just across the square in the church.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Amrina op 8 sep 2021
Dear Raymond, Thank you very much for your great review. My team and I are trying our best to please each and everyone that stays at Madeleine Plaza. Our guest are our top priority. We hope to see you really soon again. Meanwhile, have an amazing day

10/10 – Uitstekend

Analyn

5 nachten verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Boussad

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuyez
Hôtel complètement degeulasse. Je ne recommande absolument pas. Hormis le lieu et leur pseudo vue, l’hôtel est miteux indigne total de leur prix faramineux. Chambre minuscule, lit grinçant, la salle de bain n’en parlons pas. Une honte total. Je recommande tout sauf cette hôtel.
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Cecile op 2 jan 2021
Je vous remercie pour votre commentaire. Je pense que vous n'avez pas apprécié nos multiples rappels de porter votre masque et vous préférez vous reprocher tous les défauts de la terre. En vous souhaitant une excellente année 2020!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Robert

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Ha ha hotel
Lobby of hotel was under construction, dust everywhere! We got up grated to room where water tabs did not work! Next room was ok. The next day the toilet did not work! Manager was argumentative and every time we spoke she never admits any problems.Would not recommendato anyone!
3 nachten verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Jill

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Customer Service
The Hotel was closed due to COVID19 and they still would not refund our money.
5 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van Cecile op 6 jun 2020
Dear Mr. Richardson, Thank you for your review. We give you a voucher to use within the next 18 months ( as the french gouvernement and the amex company approved). Best Regards,

10/10 – Uitstekend

AYANE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Madeleine Plaza**** op 1 sep 2020
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre opinion après votre séjour dans notre hôtel. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez été satisfait du confort de votre chambre et que l'hôtel a répondu à vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un futur séjour à Paris. Meilleures salutations ------------------------------------- Dear Guest, We thank you for taking the time to share your opinion following your stay in our hotel. It is a pleasure to learn that you were satisfied with the comfort of your room and that the hotel corresponded to your expectations. We are looking forward to welcome you back for a future stay in Paris. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon emplacement
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Madeleine Plaza**** op 27 feb 2020
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre opinion après votre séjour dans notre hôtel. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez été satisfait du confort de votre chambre et que l'hôtel a répondu à vos attentes. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un futur séjour à Paris. Meilleures salutations,

4/10 – Matig

DHALEINE, Caen.

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Très décevant pour cet hôtel de 4* plutôt tristoune. Chambre au 5eme triste et bruyante. ( circulation extérieure et bruits de canalisations le matin très tôt) Salle de bain vieillote avec des moisissures au niveau des joints de la baignoire. Serviettes de basse qualité
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van François HAUTH - Directeur op 17 feb 2020
Chère Madame, cher Monsieur, Je fais suite à l'envoi de votre message et je vous remercie d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Je regrette sincèrement que nos prestations n'ont pas été à la hauteur de vos attentes et je tiens à vous présenter toutes nos excuses. Toute l'équipe de la réception et moi-même sommes à votre service pour vous apporter une réponse rapide à vos attentes.  Restant à votre service pour toute information souhaitée, veuillez agréer, chère Madame, cher Monsieur, l'expression de mes cordiales salutations.

10/10 – Uitstekend

sosuke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Madeleine Plaza**** op 1 feb 2020
Dear Sir Sosuke, We thank you for taking the time to share your opinion following your stay in our hotel. It is a pleasure to learn that you were satisfied with the comfort of your room and that the hotel corresponded to your expectations. We are looking forward to welcome you back for a future stay in Paris. Best Regards,