Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Mercure Paris 9 Pigalle Sacre-Coeur

4 out of 5
Mercure Paris 9 Pigalle Sacre-Coeur
21 Boulevard De Clichy, Paris

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 142 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 136 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 340 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jacob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Véronique op 17 feb 2024
Merci Jacob de votre commentaire à la suite de votre séjour, à bientôt nous l'espérons !Bon week-end,

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Véronique op 26 dec 2018
Cher Thomas, merci de votre appréciation à la suite de votre séjour à l'Hôtel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur. Nous espérons qu'un prochain séjour sera l'occasion d'une expérience encore plus réussie ! Nous vous envoyons tous nos voeux en cette période de fêtes, bien cordialement, Véronique

6/10 – Redelijk

Cornelis

Positief: Personeel en service
Goede ligging, alleen niet de geboekte kamer!
Het hotel ligt in de levendige wijk Montmartre tegen Place Pigalle aan, dus vlakbij de metro wat ideaal is. Wat niet goed was dat we een kamer geboekt hadden (aparte bedden) met uitzicht op de stad en deze dus niet kregen, dit stond wel op de boeking! Bij navraag werd gezegd dat ze helemaal geen kamers met aparte bedden hadden die uitzicht op de stad boden?! Ook nadat ik wees op de boeking. Personeel was verder wel vriendelijk en het ontbijtbuffet was prima en uitgebreid. Alleen bij douchen werd de vloer e.d. nat, wat werd opgelost met de handdoeken, die dus elke dag vernieuwd moesten worden. Zal dit hotel niet meer boeken.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Judith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ligging naast metro, kleine kamers, maar keurig in orde
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Ras, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, dichtbij de Sacre Coeur.
Klein rustig hotel gelegen schuin tegenover metrostation Pigalle. Alhoewel het aan de straatkant druk is, merk je daar in de kamer niets van als je de ramen dicht hebt. Kamer is prima en schoon. Wifi werkt goed en vanaf het metrostation kan je heel Parijs ontdekken.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers vlak aan de metro
Zeer net hotel. Niet goedkoop ontbijt maar toch de prijs waard omwille van de uitgebreide keuze en alles vers. Perfect gelegen aan het metrostation Pigalle en op wandelafstand van Montmartre. Erg kleine kamer maar alle comfort aanwezig.
3 nachten verbleven in oktober 2017
Dear Madam, dear Sir, we thank you very much for your review after your stay in Hotel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur. We are glad that you appreciated our rooms, as well as the location! And as well that you enjoyed our buffet breakfast. Wishing you all the best and looking forward to welcoming you again! regards Véronique Front desk Geachte mevrouw, geachte heer, Hotel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur. We zijn blij dat je onze kamers hebt gewaardeerd! En je hebt genoten van ons ontbijtbuffet. Ik wens je het beste en ik kijk er naar uit je weer te mogen verwelkomen! looks Véronique Receptie

8/10 – Goed

Ruud, Alphen aan den rijn, NL

Positief: Netheid, personeel en service
Location location location !!!
Close to subway entrance and close to Sacre Coeur. Hotel for adults only due to location in Red light district of Paris
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Front desk team op 28 aug 2017
Dear Ruud, Thank you for taking the time sharing your feedbacks about your stay. We are pleasexd that you enjoyed our very central location. With metro and bus lines you can move around Paris easily but you can also walk to Sacré Coeur. Indeed, red district is a very animated neighborhood, especially at night. We hope to welcome you again. Regards, Front desk team

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotel, terrible male receptionist
Goed, net, verzorgd en recent nieuw hotel, in het midden van Pigalle. Als je voor dit hotel kiest, weet je dat je niet in de meest verzorgde buurt van Parijs terecht komt, maar wel dicht van de meeste bezienswaardigheden bent. Enkel jammer dat de onvriendelijke receptionist van dienst de klanten er graag zou opleggen bij het uitchecken. Alles was vooraf betaald, met uitzondering van de drankjes ter plaatse. Bij het uitchecken dienden we ineens nogmaals het ontbijt te betalen. Na protest liet hij dit vallen, maar moesten we wel nog de toeristenbelasting betalen. Die we ook al hadden betaald bij het inchecken. Dan liet hij dit ook maar vallen, maar overduidelijk ferm tegen zijn zin. Oppassen dus. Roomservice bleek ook niet beschikbaar, " omdat het augustus is ". Euh, ja, en dan ?
2 nachten verbleven in augustus 2017
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedbacks about your stay in our hotel. As you noticed, the hotel has been renovated very recently so you can enjoy very new and clean rooms. Our very central location is ideal to move easily to the parisian main attractions. All the team is usually appreciated for the way we welcome our guests, we are very sorry that the receptionnist you met didn't give you a good impression. We take your remark in consideration to avoid this situation again. We hope to welcome you again to fully satisfy you. Best regards, Front desk team

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel om Parijs te ontdekken!
Heel fijn hotel gelegen in de levendige uitgaansbuurt van de Moulin Rouge. Dichtbij metrostation Pigalle (straat oversteken), de bekende attracties zijn daarom heel snel en gemakkelijk te bereiken. De Sacre Coeur is op wandelafstand, even de Mont Martre opklimmen met al zijn gezellige straatjes en leuke winkeltjes. In het hotel merk je niets van de drukte op straat. De kamers zijn heel comfortabel en helemaal in Pigalle stijl (mooi hoor!). Een echte aanrader voor stelletjes of alleengaanden. Gezinnen moeten rekening houden met de de aanwezigheid van veel erotische winkeltjes en gelegenheden. Je hebt er geen last van, maar je hebt je kinderen mogelijk wel het een en ander uit te leggen. Het is veilig om tot 's avonds laat over straat te lopen, er is veel verlichting en publiek. Kortom: een tophotel voor een goede prijs waar ik zeker nog een keer terugkom.

8/10 – Goed

met vriendin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles nieuw
Mooi kamers. Net gerenoveerd . Goede bedden en schone nieuwe badkamer. Kamer is klein maar als zit erin. In drukke wijk maar totaal geen geluidsoverlast

8/10 – Goed

Danyel, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient stay
Had a short business stay at this hotel. In the middle of all the nightlife in this street a small but well equiped hotel. Breakfast was simple as the main breakfast room was still to be opened. Current one was sufficient and price was lower as Mercure standard because of this. Room was Paris-like, snall but all wa there. Bed was good and so was the linnen. Stay was good and certainly a hotel to remember. If you have expo at Porte Versailles; metro takes about half an hour so situated very good! D.
Reactie van Fabien op 9 jul 2016
Thank you for your reservations in our Hotel Le Mercure PARIS for your stay and we are pleased to have met your expectations. The fact is that our neighbourhood is animated and touristic; in addition, as you mentioned, our location is a great advantage to get around Paris for any client on a business trip. From tomorrow we will be able to serve our breakfast in our new dining room with all the usual food that you are used to eating in our Hotel chain. We look forward to your next visit. Yours sincerely. Fabien O.

6/10 – Redelijk

Melissa

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Laurence op 11 mei 2024
Merci pour votre note et n'hésitez pas à nous laisser des commentaires. A bientôt le plaisir de vous accueillir.

8/10 – Goed

Kristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Oliver, Cancun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy amables. Están remodelando algunas secciones del hotel pero no se percibe ruido ni molestias. Las habitaciones pueden ser pequeñas respecto a otros hoteles pero son cómodas y favorecen el descanso. Aunque hay animada vida nocturna en los alrededores y nuestra habitación daba a la avenida, no se escuchaba ruido. La cortesía nocturna fue un detalle muy grato.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Déborah

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour un weekend en amoureux avec une trèss
Très bon accueil. Un service sur mesure après une demande particulière pour l anniversaire de ma femme. Merci à toute l'équipe
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Elizaveta op 16 feb 2024
Bonjour Monsieur, Nous vous remercions de nous avoir mis 10 sur 10 ! Nous espérons de vous revoir bientôt dans notre hôtel : nous sommes ravis de partager les moments particuliers avec vous :) Cordialement, Elizaveta La Réception

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Véronique op 17 feb 2024
Merci Laurent de votre superbe appréciation à la suite de votre séjour ! au plaisir de vous accueillir de nouveau lors d'une autre occasion. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Christophe

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bijane

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Linsey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Kenn

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Miniscule... and empty minibar.
Empty minibar, and absolutely miniscule room... no real closet. There IS a closet, but it is already filled up with ironing gear, so no real place to hang your clothes and no real place to put an open suitecase other than on the bed...
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Véronique op 5 dec 2023
Thank you for leaving a comment after your stay. Indeed you booked a Classic Double Room, our first category, and as you know we have different sizes of rooms depending on the category you choose. All the sizes are indicated on the website.Our Privilege Rooms are the ones that benefit from a free minibar - we have a range of beverage in our veranda and you can ask at front desk whenever you want to have a drink, it is open 24 hours.Yes there are ironing boards in all the rooms (our guests can request an iron at front desk) but these are of small size and it only takes the space of the hanger it is hanged to: lots of space left in the closet to hang your clothes!And there is also a suitcase rack in each of our rooms at your disposalRegards

8/10 – Goed

Yeliz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GÜZEL BİR OTEL
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Véronique op 26 nov 2023
Thank you Yeliz for your comment, we really appreciated that you took the time to post it... we are really happy that you appreciated our hotel and look forward to welcoming you another occasion. Regards

6/10 – Redelijk

Rufino Luis

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Véronique op 8 nov 2023
dear Luis, we thank you for this appreciation after your stay, and we wish you a pleasant day... regards

10/10 – Uitstekend

Janis

6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Véronique op 8 nov 2023
Dear Janis, thank you so much! We really appreciate your 5 star comment, and we are really glad that you enjoyed your stay at Hotel Mercure Paris Pigalle Sacé-Coeur.have a great day!

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a good hotel in the Pigalle area, very close to the metro and Moulin Rouge.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Véronique op 8 nov 2023
dear Charlotte, thank you so much for your comment after your stay in Hotel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur.We are really glad you appreciated our hotel and its location! Looking forward to welcoming you another time :)have a great day,regards

8/10 – Goed

Bettina Schnegelsberg

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Glimrende hotel med fin beliggenhed.
Der var ikke langt til spisesteder og underholdning, særligt om aftenen var der livligt og festligt, men ikke noget der generede nattesøvnen. Værelset var ret smalt, og man skulle kante sig forbi sengen. Der var køleskab og safeboks (uden mer betaling) og hver aften kom personalet med hjemmebagte madelainekager. Døren til toilettet var en skydedør, som i siderne gabte 5 cm., så der var ikke meget privatliv, når man var på toilettet. På værelset var en vandflaske, som man frit kunne fylde med drikkevand fra en automat. Personalet var hjælpsomme og imødekommende. Alt i alt et dejligt ophold.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Véronique op 26 sep 2023
We thank you dera Bettina for the review you posted after your stay in Hôtel Mercure Paris Pigalle 9 Sacré-Coeur.We are very glad that our hotel and your room met your needs and expectations, and that you enjoyed the calmness of our place indeed in the middle of such a lively district!We hope that another stay in Paris will be for us the occasion to welcome you again.Wishing you a nice day,RegardsVéronique

10/10 – Uitstekend

Sandra Ruth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente todo
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Véronique op 26 sep 2023
Gracias por tomarse el tiempo de dejar un comentario ***** después de su estadía en el hotel Mercure Paris 9 Pigalle Sacré-Coeur.Les deseo un buen día, cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Valerie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt in einer sehr belebten Umgebung aber unser Zimmer war trotzdem sehr ruhig. Für Pariser Verhältnisse sehr großzügig. Metro direkt vor der Tür, Restaurants, Supermarkt ebenfalls. PerfektE Lage für einen Städtetrip. Das Frühstück war sensationell ! Kostenfreier Wasserspender Das Personal war sehr hilfsbereit und freundlich Wir würden das Hotel jederzeit wieder buchen und haben uns sehr willkommen und wohl gefühlt.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Véronique op 26 sep 2023
Ein großes Dankeschön für Ihre tolle 5-Sterne-Bewertung nach Ihrem Aufenthalt! und wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Aufrichtig,

10/10 – Uitstekend

gary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception staff were always friendly and willing to help.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique op 3 aug 2023
Thank you so much for this 5-star comment after your stay at Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur! It was a pleasure welcoming you, we are really glad you enjoyed our hotel, and proud of your word concerning our team. Looking forward to another occasion! Have a pleasant summer... Regards,

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Véronique op 3 aug 2023
Grand merci Anna de votre appréciation des plus positives après votre séjour au Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur ! Nous apprécions infiniment que vous ayez pris le temps et sommes vraiment ravis que vous ayez apprécié notre hôtel. Au plaisir donc de vous accueillir donc de nouveau, lors d'une prochaine occasion à Paris. Très bel été en attendant ! Cordialement

6/10 – Redelijk

Hande

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sadly this hotel has three things working against it: 1) the staff hardly speak English and when you do have an issue they may speak to you loudly while other people are around. I often couldn't get across what we needed, etc 2) it's severely understaffed. There was only a receptioninst in the evenings who often didn't have access to stuff from the cleaning room, like hangers, etc. This is across the whole hotel. One employee. 3) It's in the middle of a dirty sex district. We came with a 5 year old and I kept having to divert her attention from the two window displays on either side of the entrance which featured lingerie and sex toys.
Reactie van Laurence op 13 jun 2023
Hello Mrs Hande,Thank you for your message which does not reflect the feeling of the majority of our customers. You have booked a room for 2 adults and arrived with your 5-year-old child without planning to sleep. Our breakfast manager, who doesn't understand English well, came to get me because she didn't understand your comments about the scrambled eggs (which we specially prepared for you...your family ate them well). I myself came to help you and you reproach us for it! it's very strange. Thank you for your comments and sorry that you did not enjoy your stay.Laurence CuraDirector.

8/10 – Goed

Mary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff helpful, good breakfast. Room sold as superior but bathroom was tiny with a door which could hardly offer privacy!
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Véronique op 18 jun 2023
thank you so much for your review after your stay we are very glad that you appreciated our hotel and also our buffet breakfast! We make a note of your helpful remark, and will do our best to improve the door. we wish you a very pleasant week-end, looking forward to welcoming you again next time in Paris!

2/10 – Ontzettend slecht

maged

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Véronique op 18 jun 2023
Bonjour, nous prenons connaissance de vitre avis post-séjour, nous sommes désolés si nous en croyons votre notation que vous n'ayez pas été satisfait mais nous aurions aimé en comprendre la raison, nous n'avons effectivement aucune explication... Nous vous souhaitons un bon week-end, cordialement,

10/10 – Uitstekend

Florence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement dans Pigalle, proche du Moulin Rouge. Bien que l’emplacement peut ne pas convenir à des familles, l’hôtel est à un endroit de choix pour les touristes : proche du Moulin Rouge, boutiques et restaurants, à côté de deux lignes de métro. Très pratique pour visiter Paris. Le personnel est poli et agréable. Nous avons fait notre check-in plus tôt que prévu mais nous avons eu tout de suite notre chambre. Bien que petite, comme tous les hôtels à Paris, elle était propre et le service est impeccable.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Véronique op 21 mei 2023
Chère Florence, un grand merci pour votre commentaire après votre séjour !Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel, notre localisation... et que votre séjour ait été agréable et réussi. Nous vous souhaitons un bon week-end et à bientôt, nous l'espérons. Cordialement, VéroniqueHôtel Mercure Paris Pigalle Sacré-Cœur

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was ok.
Looks small on outside but the rooms are a good size. Could not get ac to turn on. The showers don't have doors so water was all over the floor. Room service came in and did some cleaning even though we asked them not to come in. Not cool. But the breakfast buffet was great!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Véronique op 21 mei 2023
dear Heidi, thank you for your review, we are glad that you appreciated our hotel and our buffet breakfast!We remind you that we are available at front desk 24/7, if you need any help for the air conditioning, or anything else. We hope to welcome you again soon! have a nice week-end, regards, Véronique

6/10 – Redelijk

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Zimmer sehr klein, Bett wurde nicht richtig gemacht. Keine 4 Sterne wert.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Laurence op 18 apr 2023
Thank you very much for your comments. We will share with our staff to improve the quality. For your next stay with us we recommend to book a privilege room which is larger than the standard room. We hope to welcome you very soon. Laurence Cura Manager

8/10 – Goed

sarah

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well situated for all the amenities in Pigalle yet really quiet and comfortable room.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van laurence op 18 apr 2023
Thank you very much for your comments.We hope to welcome you for your next stay in Paris.Laurence CuraManager

2/10 – Ontzettend slecht

Issam

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Véronique op 20 mrt 2023
bonjour M. ZIOINI, nous prenons connaissance de l'appréciation que vous avez postée à l'issue de votre séjour et sommes navrés qu'elle ne soit pas positive : en effet, vous aviez demandé en amont une annulation sans frais de votre réservation, or vous aviez choisi un tarif qui, parce qu'il était préférentiel, était justement de fait non annulable et non remboursable; Merci de votre compréhension.

10/10 – Uitstekend

Sandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly , professional and amazing . Thank you
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Véronique op 11 mrt 2023
Dear Sandro, thank you so much for your comment! We are very glad that you enjoyed your stay with us, it was a pleasure welcoming you and we look forward to another occasion... have a pleasant week-end, regards, Véronique

8/10 – Goed

Erato

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Firstly, I would like to thank the staff at the hotel who were always polite and made us feel welcomed. The facilities of the hotel were average. The room we stayed in was clean but slightly smaller than expected. As the hotel is situated on the main road, there was noise pollution and anti-social behaviour coming from the street all night long. We were not able to do anything about this. There are loads of things to do near the area; there are loads of bakeries, restaurants and the Moulin Rouge is located 3-4minutes walking distance from the hotel. My favourite street was Rue des Martyrs which also would lead you to Montmartre and eventually to Sacre Coeur. Overall, we were happy with our stay.
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Konstantinos, Palmetto Bay

5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Véronique op 8 nov 2023
Thank you so much dear Konstantinos for your 5 star comment after your stay in Hotel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur! have a pleasant day and see you soon again, we hope... Regards

6/10 – Redelijk

PLACIDA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Janine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Das Zimmer war leider extrem klein. Wir hatten kaum Platz für unsere Koffer und konnten uns kaum noch bewegen. Selbst für Pariser Verhältnisse unerwartet klein. Die Umgebung ist toll. Unzählige gute Restaurants und Bars. Flussläufig zum sacre coeur.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Maria Mercedes Garcia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen desayuno

10/10 – Uitstekend

Brandy

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
J'ai passé un très bon séjour dans cet hotel dans un quartier très animé de Paris. L'hôtel est parfait et la localisation géographique permet d'accéder à de nombreux sites que l'on soit touriste ou en voyage de travai.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Véronique op 3 dec 2022
Merci de votre commentaire si positif ! Nous sommes très heureux que vous ayez aimé notre hôtel et notre quartier effectivement si plaisant et vivant, et des plus pratiques pour rayonner dans tout Paris. Au plaisir de vous accueillir lors d'une prochaine occasion... Belle fin d'année ! cordialement,

6/10 – Redelijk

Bianca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles in Ordnung! Das Zimmer war aber sehr klein!!!!!!
Reactie van Véronique op 6 nov 2022
Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, nach Ihrem Aufenthalt eine Bewertung abzugeben, und freuen uns, dass Ihr Aufenthalt gut verlaufen ist. Sie haben auf unserer Website alle Oberflächen unserer Zimmer, um Ihnen die besten Informationen und eine klare Auswahl bei der Buchung zu geben. Aber Sie hatten ein klassisches Zimmer gebucht, wir hoffen, dass Sie bei einer zukünftigen Gelegenheit eines unserer großen Zimmer wie das Privilege ausprobieren werden! sehr schönes wochenende, bis bald hoffen wir. Herzlich, VéroniqueNous vous remercions d'avoir pris le temps de poster un avis suite à votre séjour et sommes heureux que votre séjour se soit bien déroulé. Vous avez sur notre site, toutes les surfaces de nos chambres afin de vous donner la meilleure information et un choix clair à la réservation. Or vous aviez réservé une chambre classique, nous espérons qu'en une prochaine occasion vous essaierez l'une de nos grandes chambres comme les Privilège ! très bonne fin de semaine, à bientôt nous l'espérons. Cordialement,

8/10 – Goed

G

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Véronique op 6 nov 2022
thank you for leaving a positive appreciation after your stay at Hotel Mercure Paris Pigalle Sacré-Coeur! Looking forward to another occasion of welcoming you. Regards,

8/10 – Goed

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está ubicado en una zona de vida nocturna a una cuadra del Moulin Rouge, otros cabarets, cines y tiendas para adultos… hay restaurantes alrededor. Es fácil movilizarse la estación del metro que prácticamente te lleva a todos lados está literal en la esquina a pocos metros. Mi habitación está bien de tamaño, la caja fuerte no servia, la puerta del baño se trababa y la ducha no tenía puerta o cortina… cada vez que nos bañábamos se hacía una piscina el baño (todo un desastre) lo que podía causar una caída por un resbalón. De ahí la atención del hotel muy bien, la gente atenta, el desayuno muy bien, las instalaciones lo justo y suficiente para cumplir el objetivo de hospedarse.
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Cristina - La Recepción op 14 okt 2022
Hola Carlos,Muchas gracias por tomarse el tiempo de dejarnos un comentario, los apreciamos de corazón porque nos ayudan a mejorar.Es una lástima que no nos avisara en Recepción de los problemas causados por la ducha porque así hubiéramos podido encontrarle una solución satisfactoria.Esperamos verle otra vez si vuelve a París :)